۹۲۳۰۴۹
۷ نظر
۵۰۱۱
۷ نظر
۵۰۱۱
پ

قتل یک کشاورز؛ قاتل ۴ ساعته دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از قتل یک کشاورزی ملایری بر سر مزرعه خبر داد و گفت: ‏ماموران کلانتری شماره ۱۱ ملایر، قاتل کشاورز ۷۸ ساله را در کمتر از چهار ساعت در این ‏شهرستان شناسایی و دستگیر کردند‎.‎

ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از قتل یک کشاورزی ملایری بر سر مزرعه خبر داد و گفت: ‏ماموران کلانتری شماره ۱۱ ملایر، قاتل کشاورز ۷۸ ساله را در کمتر از چهار ساعت در این ‏شهرستان شناسایی و دستگیر کردند‎.‎

سرهنگ محمد باقر سلگی در این رابطه توضیح داد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر وجود جسد در یکی از مزارع مسیر روستای "سیبدر" ملایر، ماموران کلانتری در محل حضور یافتند.

وی اظهارکرد: جسد پیرمرد ۷۸ ساله برای کالبد شکافی تحویل پزشکی قانونی شد که طبق نظریه این مرجع قضایی، برخورد جسم سخت به ناحیه سر و پشت این پیرمرد علت مرگ او بوده است.

سلگی با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی قاتل آغاز و مشخص شد که این فرد توسط یک راننده کامیون به قتل رسیده است، گفت: پس از شناسایی قاتل، وی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و به جرم خود اعتراف و انگیزه خود از قتل را اختلاف های قبلی با مقتول عنوان کرد.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه یک معدن در این مسیر وجود دارد که کامیون داران از جاده روستایی برای جابه جایی سنگ و مواد معدنی استفاده می کنند، خاطرنشان کرد: قتل بر اثر درگیری بوده و علت آن تردد راننده بر زمین کشاورزی مقتول گزارش شده است.

سلگی در ادامه از کشف لوازم خانگی قاچاق و فاقد مجوز در ملایر، به ارزش ۱۰۰ میلون تومان خبر داد و گفت: ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی ملایر حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۴۵ دستگاه انواع لوازم خانگی شامل اتو بخار، جارو شارژی و میکروفن خارجی قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم نیز در این زمینه تحویل تعزیرات حکومتی شهرستان شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مبارزه با ورود هرگونه کالای قاچاق نیازمند عزم ملی است و در کنار اجرای ماموریت های موفق و سخت افزاری پلیس، شهروندان نیز باید از خرید هرگونه کالاهای فاقد مجوز قانونی و قاچاق خودداری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هرمله راسریع قصاص کنید.

    • اکبر

      مقصرکشاورزخسیس بوده ؟حالاگیرم که ماشین هم ازتوزمین شماردشد مگرچی میشه؟بعضی هاخیلی پدرسوخته هستن من خودم دیدم

      پاسخ ها

      • طوفان

        واقعا که شعور نداری زمین پر از محصول ماشین سنگین ازش رد شه همه ی محصول نابود میشه یا اصلا هم که محصول نداشته باشه بعد چند وقت که ازش رد بشن خاک زمین سفت میشه و دیگه محصول نمیده بعدشم خوبه یکی بیاد مثلا ماشینشو بزاره تو حایط شما بگی اینجا خونه ماست بگه خسیس بازی درنیار و پدرسوخته نباش یکم شعور خوب چیزیه

    • ‌‌@ ‌ بی نام و نشان @

      قتل و آدم کشی هم مد شده

    • بدون نام

      مردک قاتل قصاص شود.بی رحم ومروت زورت
      ب این پیر رسیده خداازت نگذره

    • ‌‌@ ‌ بی نام و نشان @

      این راننده کثیف را گردن بزنید
      وقتی گردن زده شد جنازه بو کندوی او را به خورد سگ ها بدهید

    • الناز واقعی

      بجای کار وزندگی افتادن به جون مردم وقتل میکنن بیکارهای تنبل ومفتخور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج