۹۲۳۰۹۴
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

جلال حسینی: نباید آقایان هرکاری خواستند بکنند!

کاپیتان اول پرسپولیس که نقش بسیار پررنگی در قهرمانی‌های تیمش در سه سال گذشته داشته در این فصل به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده است. به نظر هم نمی‌رسد بتواند به این راحتی نظر سرمربی آرژانتینی را عوض کند.

خبرآنلاین: سیدجلال حسینی می‌گوید: «شما ببینید مدیرعامل قبلی پرسپولیس کجاست؟ او که به دلیل اقداماتی که انجام داده باید دادگاهی شود، حالا می‌بینیم در یک فدراسیون پست می‌گیرد. واقعاً چرا باید چنین اتفاقی رخ بدهد؟ این فرد هیچ کاری برای پرسپولیس انجام نداد و به خاطر اقداماتی که کرد و کارهایی که انجام داد، باید در دادگاه پاسخگوی اعمالش باشد، اما می‌بینیم در یک فدراسیون دیگر مسئولیت می‌گیرد و این‌گونه به ریش ما می‌خندند. نباید این‌طور باشد آقایان هر کاری دل‌شان خواست بکنند و بعد خیلی راحت مسئولیت دیگری را پذیرند و جوابگوی کارهایی که کردند، نباشند.»

کاپیتان اول پرسپولیس که نقش بسیار پررنگی در قهرمانی‌های تیمش در سه سال گذشته داشته در این فصل به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده است. به نظر هم نمی‌رسد بتواند به این راحتی نظر سرمربی آرژانتینی را عوض کند. سیدجلال از این وضعیت ناراحت است، اما عصبانیت او بیشتر از نیمکت‌نشینی، مربوط به کسانی است که تصور می‌کند زیرآبش را نزد گابریل کالدرون زدند.

مردی که پس از باخت مقابل شهرخودرو سن و سال سیدجلال حسینی را به رخ خبرنگاران کشید و گفت: «باید از خودش بپرسید. او به خاطر دردهایی که داشت ۱۵ روز با تیم تمرین نکرد. ۶ روز قبل از بازی جام حذفی با وی صحبت کرده و به او گفتم، چون همراه تیم تمرین نکرده، دو بازی آینده را از دست خواهد داد. قرار بود وی استراحت کند تا به شرایط ایده‌آل برسد و دوران نقاهتش را سپری کند. بازیکنی که ۳۶-۳۷ سال سن دارد و دو هفته هم تمرین نکرده نمی‌تواند در تیم باشد و جایی در ترکیب من ندارد!»

سیدجلال بعد از آن با تیم تمرین کرد و مصدوم هم نبود، اما باز نگاه کالدرون به او فرقی نکرد. شنیده می‌شود کاپیتان تمام این نگاه‌ها و نیمکت‌نشینی خودش را از چشم ایرج عرب می‌بیند و تصور می‌کند مدیرعامل سابق پرسپولیس اولین بار به سرمربی آرژانتینی یادآوری کرد که او ۳۷ ساله است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دست های پشت پرده است نمی گزارند بلال دوپینگی تو ترکیب باشد

    • بدون نام

      سخره فقط خودت سید جان کالدرون کم کم به توانایی فنی و انسانیت تو پی میبره

    • شمالی ریکا

      عیب نداره زندگی تکرار مکرراته یادمه برانکو میگفت کاش سال اول سیدو داشتم الان چهارتا قهرمانی داشتم امیدوارم اقای انصاریفرد مشکلو حل کنه ما یه بار بدون سید جام از دستمون رفت ازموده را ازمودن خطاس سید ثابت شده اس چه تو تیم ما باشه چه نباشه

    • مجتبی

      37سالشه ولی همچنان پول های نفت ایران رو میمکه

    • بدون نام

      من استقلالی هستم وازسیدجلال وشجاع خلیل زاده متنفرم
      اماوقتی دیدم سلبریتیهای پرمدعاباصاحب گربه مرده همدردی کردن
      درمقابل سیدجلال وشجاع ازمظلومیت کردهای سوریه حمایت کردن
      فهمیدم درمورداین دوعزیزاشتباه کردم سیدجلال وشجاع خیلی باشرفن ومن بعنوان یک استقلالی ازاین به بعدازآنهابااحترام یادخواهم کردرقیب هستین اماخیلی بامعرفتین

    • بدون نام

      آقاسید مگر اطلاع نداری که در ایران مدیر پاک وبالیاقت خیلی کم است وقحعطی افراد باسواد وبیکار دارییم !!!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج