۹۲۳۱۲۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ناراحتی علی پروین از دادنِ شماره ۷ به جونیور

محمود کلهر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم در فصل جاری هم لیاقت دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر را دارد.

محمود کلهر در گفتگو با خبرنگار، درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری رقابت‌های فوتبال ایران، اظهار داشت: پرسپولیس رفته رفته در حال شکل گرفتن است و در بازی آخرش مقابل شاهین فوق‌العاده خوب بازی کرد. به نظر می‌رسد تیم آرایش اصلی خودش را پیدا کرده است و یکسری بازیکنان بی‌کیفیت از جمله بازیکن برزیلی (جونیور براندائو) از ترکیب کنار گذشته شده‌اند.

وی ادامه داد: این مسائل باعث شد تیم در دو بازی قبل موفق باشد. من حتی فکر می‌کنم پرسپولیس در بازی با شهر خودرو هم با وجود واگذار کردن نتیجه، بازی خوبی انجام داد و می‌توانست برنده میدان باشد. در مرکز زمین احمد نوراللهی و محسن ربیع‌خواه وضعیت خوبی دارند و موتور گلزنی علی علیپور هم از بازی شاهین روشن شده است و نوید روز‌های خوبی را می‌دهد تا پرسپولیس امسال هم یک پای قهرمانی باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد غیرقابل قبول جونیور براندائو ابراز داشت: در ابتدا به نظر می‌آمد که او بازیکن خوبی باشد و ما در هر بازی منتظر بودیم که چیزی از این بازیکن ببینیم. فرصت زیادی هم به جونیور داده شد، اما می‌بینیم که این بازیکن کیفیت لازم را برای حضور در پرسپولیس نداشه است.

وقتی این بازیکنان به تیم‌های بزرگ ایران می‌آیند جلوی بازیکنان جوان و با استعداد خودمان را می‌گیرند و فضا را برای آن‌ها تنگ می‌کنند. در همین بازی دربی مهدی عبدی یک گل تاریخی برای خود و پرسپولیس به ثمر رساند. امیدوارم دیگر این اتفاقات رخ ندهد و باشگاه بازیکنانی بگیرد که بار فنی را بالا ببرند و به تیم کمک کنند.

کلهر با اشاره به حضور ژاوی هرناندز در باشگاه السد قطر یادآور شد: بازیکنان بزرگ وقتی به یک باشگاه می‌آیند، همان اسم و رسم بزرگ‌شان به فوتبال آن کشور کمک می‌کند و باعث بالا رفتن انگیزه بازیکنان می‌شود. من فکر می‌کنم در ایران اگر بازیکن اسم و رسم‌دار خارجی بیاوریم که حتی فوتبالش نیز تمام شده است، بسیار بهتر از جذب بازیکنانی مثل جونیور است.

وی درباره اینکه جونیور با قراردادی بالغ بر شش میلیارد تومان به پرسپولیس آمده است، تصریح کرد: واقعاً تعجب می‌کنم که چطور این بازیکنان با این مبالغ قرارداد می‌بندند و جلوی این کار گرفته نمی‌شود! انصاری‌فرد شناخت خوبی از فوتبال دارد و امیدوارم جلوی این اتفاقات در باشگاه گرفته شود.

این بازیکنان نه تنها به پرسپولیس بلکه به هیچ جای فوتبال ایران نباید ورود کنند. علی پروین هم از اینکه شماره هفت پرسولیس را به جونیور داده‌اند، ناراحت است.

فکر می‌کنم با این شش میلیارد تومان خیلی کار‌های دیگر می‌شود انجام داد و حتی می‌توان ۲۰، ۳۰ بازیکن مؤثرتر از جونیور را جذب کرد، اما متأسفانه ما هیچ وقت دنبال کار‌های زیربنایی نبوده‌ایم و نیستیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خاتمه خاطرنشان کرد: پرسپولیس صد درصد یکی از بهترین تیم‌ها را دارد و در تمام پست‌ها از بازیکنان تأثیرگذار بهره می‌برد. این تیم لیاقت قهرمانی دارد و حتی می‌تواند قهرمان آسیا شود. کالدرون یک مربی کاربلد است که فوتبال آسیا را به خوبی می‌شناسد و امیدوارم در پرسپولیس بهترین نتایج را بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      قهرمانی آسیا؟ اونم لنگ؟ خوبه از آرزوهات بگو خخخخ

      پاسخ ها

      • سعید

        دربه در کیسه کش شما بتونید الان با این فوتبال روز که خیلی سخت شده و مثل اونروزا که مفتی و آسان قهرمان شدید نیست فقط برید فینال آسیا که ما رفتیم قهرمانی پیشکش

    • بدون نام

      برو بابا کشکت و بساب
      قهرمان آسیا چیه وقتی توی این لیگ هم جز بالانشین ها نیستین

      پاسخ ها

      • علی

        حالا چند هفته رفتید بالا مواظب باش با کله نخوری زمین ودوباره نیای زیر ما !!!!

    • بدون نام

      عرب و همدستانش باید محاکمه شوند

      پاسخ ها

      • علی گلزار

        عرب بایداعدام شود

      • علی گلزار

        عرب بایداعدام شود

    • بدون نام

      شماره ۷ پروین تن جونیور چقدر بهش میاد هردوشون دنبال کسب وکار ند

    • عرشیا طاهری

      این جونیور در حد استقلاله قشنگ

    • بدون نام

      بزرگ آسیا ! جای دیگه نگی بابا بهت میخندند انور آب تو امارات بگو استقلال بهت میگن ال کیسه علی منصور ، اینجا که دیگه جای خود داره بگو پرسپولیس بهت میگن برانکو ،برانکو

    • مینائی

      حالا انگار شماره ۷ عتیقه بود حیف جونیور که شماره۷پوشیده واقعا او ۱۰۰برابر علیپور ارزش داره چرا بازیکنان پس پس پاسهایی که به علیپور میدن به جونیور نمیدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج