۹۲۳۲۵۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

صعود ۴ آزادکار ایران به یک چهارم نهایی قهرمانی جهان

در آغاز رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی امیدهای جهان، نمایندگان ایران در ۴ وزن برابر رقبایشان به برتری رسیدند.

خبرگزاری ایسنا: در جریان دومین روز از رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان ۲۰۱۹ که در بوداپست پایتخت مجارستان در حال برگزاری است، ۵ آزادکار ایران در ۵ وزن دوم به مصاف رقبایشان رفتند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۲۰ نفر حضور دارند، محمدباقر یخکشی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف چارلز تاکر از آمریکا رفت و در حالیکه ۴ بر صفر از حریف خود عقب بود در نهایت با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی برای رسیدن به نیمه نهایی باید از سد آرسن هاروتونیان از ارمنستان عبور کند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، مقابل دارخان یسنگالی از قزاقستان با نتیجه ۵ بر ۲ پیروز شد. نخودی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار منصور سیرگاک قرقیزستان و بیامبادورج بات اردن از مغولستان می‌رود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۲۶ کشتی‌گیر حضور دارند، کامران قاسم‌پور در دور نخست مقابل هوانس مخیتاریان از ارمنستان با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید. وی در دومین مبارزه و در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کریستوف سادوویک از لهستان رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی به مصاف برنده مبارزه کشتی‌گیران مجارستان و مغولستان می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور اول، مقابل دن نیکال از آمریکا با نتیجه ۱۲ بر ۲ شکست خورد و از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند. شهبازی برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد، در غیر اینصورت حذف خواهد شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۲۱ نفر حضور دارند، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل سامهان جبرائیلوف از مولداوی ۱۱ بر صفر به برتری رسید. زارع در دور سوم و در یک چهارم نهایی با برنده تایکی یاماموتو از ژاپن و یوسوپ باتیرمورزایف از قزاقستان پیکار می‌کند.

در جریان رقابت‌های ۵ وزن نخست که دیروز(دوشنبه) برگزار شد، مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و علیرضا سرلک و امیرحسین حسینی در وزن ۵۷ و ۷۰ کیلوگرم راهی دیدار رده‌بندی شدند و امشب(سه‌شنبه) برای کسب مدال به مصاف رقبایشان خواهند رفت.

همچنین ابوالفضل حاجی‌پور در ۶۵ کیلوگرم حذف شد و علی سوادکوهی در وزن ۷۹ کیلوگرم نیز بدلیل اتمام مهلت گذرنامه‌اش فرصت حضور در این رقابت‌ها را از دست داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی زمان

      بی شرفا گلیج طلا گرفته هنوز خبرشو چاپ نکردید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج