جاباما
۹۲۳۳۲۲
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

بنی‌گانتز: در برابر ایران، دیپلماسی را ترجیح می‌دهم

رئیس ائتلاف آبی و سفید که از سوی رئیس رژیم صهیونیستی مأمور تشکیل کابینه شده گفته که دیپلماسی را برای مهار ایران ترجیح می‌دهد.

خبرگزاری فارس: «بنی گانتز»، رئیس ائتلاف آبی و سفید که به تازگی از سوی رئیس رژیم صهیونیستی مأمور تشکیل کابینه شده گفته که دیپلماسی را برای مهار ایران ترجیح می‌دهد.

به نوشته روزنامه «تایمز اسرائیل»، گانتز که در «شورای حکام آژانس یهودیان» در بیت‌المقدس سخنرانی می‌کرد گفت که روش‌های دیپلماتیک را در برابر ایران ترجیح می‌دهد، اما در صورتی که همه راهکارهای دیگر به شکست منجر شوند «همه گزینه‌ها روی میز هستند.»

بنی‌گانتز: در برابر ایران، دیپلماسی را ترجیح می‌دهم

گانتز گفت: «همه گزینه‌ها برای جلوگیری از ایران هسته‌ای روی میز هستند، اگرچه من همیشه دیپلماسی را ترجیح می‌دهم و ما همیشه باید دیپلماسی را ترجیح بدهیم. اما اگر ما ناچاز شویم، همه گزینه‌ها روی میز هستند. این شعار نیست. می‌دانم درباره چه صحبت می‌کنم.»

سخنان این مقام رژیم صهیونیستی در حالی مطرح شده که این رژیم تنها دارنده سلاح‌های هسته‌ای در منطقه غرب آسیا به شمار می‌رود و تا به حال با حمایت‌های آمریکا مانع نظارت‌های بین‌المللی بر برنامه تسلیحات هسته‌ای خودش شده است.

گانتز که سابقاً رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی بوده از سوی برخی از جناح‌های رقیب در فلسطین اشغالی به حمایت از توافق هسته‌ای برجام متهم شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی نیست به این یابو بگه مثلا غیر از راه دیپلماسی چه غلطی میتونب کنی.. آخه گزینه های روی میزتون چی داری گه رو کنی.. تو زورت به ۵۰ نفر فلسطینی نمیرسه بعد برای ایران گزینه رو میز داری.. بله بشین رو میز گزینه قلاب بافی رو تمرین کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت رو ناراحت نکن!! ..

      • آرتا

        تو سوریه که ۵۰ بار هدفهای ایران و نیروهای تحت امرش را زدند صدا از کسی در نیامد

    • بدون نام

      ذره ذره کشتن ما و مرگ تدریجی ما دیپلماسیه

    • داداش

      فعلا دولت تشکیل بده بعد نظر بده ممکنه شما هم نخست وزیر نشی و انتخابات دیگر برگزار بشه مشکل کشورهای حزبی همینه ولی در مورد اسرائیل بی هویتی احساسی مردم حاکم است و احتمال فروپاشی سیاسی وجود دارد ونیازی به موشکهای نقطه زن مستقر در غزه نباشه دنبال موشک در یمن عراق و سوریه نگردید نوار غزه نیز میتواند از عهده شما براید

    • بدون نام

      اخه همه گزینه هات رو کن ببینیم چند چندیم جیگر خخخ .بعدم ايران هسته ای نمیخوای ببینی ؟ خوبه حداقل صداقت داشتی گفتی حتی انرژي صلح امیز هسته ای هم دلت نمیخواد ایران داشته باشه .با اینکه خودت که حامی تروریست هستی و اصلا خودت تروریستی و یک کشور رو اشغال کردی دارای بمب اتمش هستی .ولی خوبه خودت صداقت داشتی

    • بدون نام

      ببین بازم کمه بیشتر مایع بزارین که گیج سر در گم نشین ما که اینجا عمری گذاشتیم چیزی جز دروغ نیرنگ و.... ندیدیم تو چطوری بخواهی بفهمی ا علا اعلم

    • بدون نام

      اشتباه میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج