۹۲۳۳۲۸
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

ادن آزار: هر فوتبال‌دوستی شیفته زیدان است

ستاره بلژیکی از اینکه کنار اسطوره خود زیدان مشغول یادگیری است، احساس رضایت خاطر تمام دارد.

خبرورزشی: ادن آزار تابستان امسال با قراردادی به ارزش ۱۰۰ + ۳۰ میلیون یورو از چلسی به رئال پیوست. شروع او چندان رضایت بخش نبوده، اما در هر صورت با گلزنی به گرانادا پای او به گلزنی در بازی‌های رسمی نیز باز شد و رئالی‌ها اکنون امیدوارند ستاره بلژیکی نقش مهمتری در تیم محبوب شان ایفا کند.

ادن آزار: هر فوتبال‌دوستی شیفته زیدان است

آزار درباره پیوستنش به رئال و کار زیر نظر زیدان گفت: کسی که فوتبال را دوست دارد، سوای اینکه رئالی است یا نه، باید زیدان را دوست داشته باشد. وقتی بچه بودم، زیدان برای من بهترین بود و همیشه دوست داشتم بازی‌های او را تماشا کنم. در یک مصاحبه، زیدان گفته بود حاضر است چشم بسته من را جذب کند. پدرم بعد از آن مصاحبه گفت که به تلاشت ادامه بده تا روزی به پیراهن رئال برسی. وقتی زیدان بازنشسته شد، فکر نمی‌کردم آنقدر زود وارد دنیای مربیگری شود و حالا ما دو نفر با هم هستیم و از اینکه کنار اسطوره ام حضور دارم، خوشحالم. او می‌داند فوتبالیست به چه چیزی نیاز دارد و زمانی که احساس کند باید حرف بزند، این کار را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: من به تیبو کورتوا ایمان دارم و حرف هایش مورد قبول من هستند. او سال گذشته به رئال پیوست و همیشه به من می‌گفت رئال بهترین تیم دنیاست. پس از جام جهانی می‌خواستم به رئال بیایم و تصمیمم قطعی بود، ولی این اتفاق میسر نشد و یک سال دیگر هم در چلسی ماندگار شدم. تابستان امسال، اما همه چیز ساده‌تر بود و چلسی هم من را به خوبی درک کرد و اجازه جدایی داد. با فلورنتینو پرس (رئیس رئال) حرف زدم و به من گفت که در رئال انتظارم را می‌کشید. با لوکا مودریچ هم حرف زدم و متوجه شدم در رئال همه منتظر من هستند. در نهایت رویای من به تحقق پیوست.

او درباره فتح لیگ قهرمانان گفت: برای من همانطور که قبلا گفته ام، فتح لیگ قهرمانان مهمترین چیز است. با چلسی یک بار به نیمه نهایی رسیده ام و آن‌ها یک سال قبل از اینکه به این تیم ملحق شوم، فاتح لیگ قهرمانان شده بودند. فتح لیگ قهرمانان دشوار است، ولی در رئال هستم تا به این آرزو برسم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زیدان مربی بزرگیه

    • N

      کی گفته ؟ آیا؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج