۹۲۳۳۵۸
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

هازارد: پوشیدن پیراهن رونالدو کار ساده‌ای نیست

ستاره بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید که تابستان امسال به این تیم پیوست، اعتراف کرد که از دو سال پیش کهکشانی‌ها را به‌عنوان تیم بعدی‌اش انتخاب کرده بود.

خبرگزاری تسنیم، ادن هازارد اگرچه تابستان امسال به جمع شاگردان زین‌الدین زیدان پیوست، اما او از دو سال پیش مطمئن بود که می‌خواهد به عضویت رئال مادرید درآید.

ازار ۲۸ ساله که با قراردادی ۱۳۰ میلیون پوندی و در فاصله یک سال به پایان قراردادش با چلسی به رئال مادرید پیوست، به شبکه تلویزیونی باشگاه رئال مادرید گفت: من بعد از جام جهانی تصمیمم را گرفتم و به خودم گفتم که دیگر باید به رئال مادرید بروم.

آن سال امکان این جابه‌جایی فراهم نبود و به همین دلیل من یک سال دیگر در چلسی ماندم و این اتفاق جدایی‌ام از این تیم را راحت‌تر کرد. چلسی مرا درک کرد و به من اجازه داد بروم. رؤیای همیشگی من بازی در رئال مادرید بود،‌ بزرگ‌ترین تیم دنیا و تا الان هم از تصمیمی که گرفته‌ام راضی‌ام.

تیبو کورتوا (دروازه‌بان رئال مادرید و هم‌تیمی ازار در تیم ملی بلژیک) همیشه به من می‌گفت که رئال بهترین باشگاه است. من علاوه بر او با لوکا مودریچ هم صحبت کردم و فهمیدم که رئال مادرید واقعاً مرا می‌‌خواهد و در نهایت این جابه‌جایی رخ داد.

ازار با ورودش به رئال مادرید پیراهن شماره هفت این تیم را گرفت،‌ پیراهنی که تا دو فصل پیش به برترین گلزن تاریخ این باشگاه، کریستیانو رونالدو تعلق داشت. او اما تا الان نتوانسته در حد انتظارات ظاهر شود و جای خالی رونالدو را برای رئال مادرید پر کند.

او که تا این مقطع از فصل برای تیمش در تمامی رقابت‌ها، تنها یک گل زده و دو پاس گل داده است، گفت: گرفتن پیراهنی که به کریستیانو رونالدو تعلق داشته است، کار آسانی نیست. او بازیکنی تاریخ‌ساز بود. ما تمام تلاش‌مان را برای بردن تمام جام‌ها انجام خواهیم داد.

در واقع باید جام ببریم. می‌دانم که لیگ قهرمانان چقدر برای رئال مادرید مهم است. من هم اینجا هستم تا به تیم برای بردن این جام کمک کنم. من در بهترین باشگاه دنیا هستم، پس باید بهترین بازی‌هایم را هم ارائه کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا فهمیدی پیراهن چ بازیکنی رو پوشیدی مردک.تو کجا و کریس بزرگ کجا

    • بدون نام

      حالا فهمیدی پیراهن چ بازیکنی رو پوشیدی مردک.تو کجا و کریس بزرگ کجا

    • بدون نام

      حالا فهمیدی تو کوتوله به گرد پاش هم نمیرسید دیوونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج