۹۲۳۳۷۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

فال روزانه ۰۸/ ۰۸/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۸/ ۰۸/ ۱۳۹۸

فال روزانه چهارشنبه 8 آبان 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۸ آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! از همین امروز انرژی خود را برای یک سال پر از هیجان آماده کنید. امسال باید تصمیمات مهم بگیرید و مسیری تازه را آغاز کنید که پر از چالش اما پر از موفقیت نیز است. برخلاف سالهای قبل که از زندگی تان خیلی راضی نبودید، امسال تغییراتی را خواهید دید که نگاه تان را از رو به آن رو می کند. در گرفتن تصمیمات مهم زندگی تان خودسرانه عمل نکنید. شما فرد درونگرایی هستید اما وقت آن است که روابط اجتماعی تان را گسترش دهید، آنوقت می بینید که چه فرصت های تازه ای به خصوص در زمینه کاری و عاطفی برایتان فراهم می شود. چاله هایی که در زندگی داشتید، به خصوص در زمینه مالی، در اواخر سال پر می شوند و شما نفسی از روی آرامش می کنید. سعی کنید منطق و احساسات تان را در تعادل نگه دارید تا بهترین تصمیم ها را به خصوص در زمینه عاطفی بگیرید. اگر جرد هستید، در اوایل سال نو در یک جمع دل خود را می بازید. ماههای آذر، فروردین و شهریور از بهترین ماههای شما خواهند بود.

فال روزانه ۰۸/ ۰۸/ ۱۳۹۸

مشکلاتی که انتظارشان را نداشتید، جلوی راهتان سبز شده اند و شما انگیزه خود را در این راه از دست داده اید اما بدانید که همین مشکلات شما را قوی تر می کند به طوری که موفقیت تان حتمی است. امروز هوا از ذره های عشق سرشار است بنابراین بهترین زمان است تا صادقانه و با قلبی باز احساسات خود را به زبان آورید. مطمئن باشید که از این کار خشنود خواهید شد. در انتهای روز از این که دوستی پس از مدت ها به شما زنگ زده، شگفت زده می شوید.

فال روزانه ۰۸/ ۰۸/ ۱۳۹۸

در محیط کار ایده ای در سر دارید که دیگران آن را غیر ممکن می بینند، اما بدانید که همین خاص بودن می تواند شما را از دیگران متفاوت کرده و منجر به موفقیت تان شود. اگر انگیزه و تلاش لازم را داشته باشید حتما موفق خواهید شد. این روزها هر چه بیشتر در زندگی تان تنوع ایجاد کنید فرصت های تازه ای به رویتان گشوده می شود. این کار را در روابط عاطفی تان نیز عملی کنید. این روزها نیاز دارید تا اطرافتان شلوغ باشد. بنابراین دور تنهایی را خط بکشید و بر روابط اجتماعی تان بیافزایید.

فال روزانه ۰۸/ ۰۸/ ۱۳۹۸

اگر چه کمی دلشوره دارید اما این نگرانی شما بی مورد است. سعی کنید که ذهن تان را روی مسائل مهم زندگی تان متمرکز کنید. امروز باید تصمیماتی بگیرید که در آینده شما تاثیرگذار است. برای شروع یک رابطه عاشقانه بهتر است که اول به ذهن تان نظم دهید سپس وارد عمل شوید. تا زمانی که در مورد آن شک و تردید دارید، باید دست نگه دارید، در غیر این صورت نه تنها شما بلکه طرف مقابل تان هم ضربه بدی خواهد خورد.

فال روزانه ۰۸/ ۰۸/ ۱۳۹۸

مهربانی بیش از حد شما باعث شده که دیگران از شما سواستفاده کنند. بهتر است که همین امروز به این روند پایان دهید. شما فرد توانمندی هستید که نیازی به کمک دیگران ندارید، بنابراین با اعتماد به نفس بالا و بدون تکیه به دیگران، کارهایتان را انجام دهید. در اواسط روز ساعات پر هیجانی در پیش دارید. دوستی که در گذشته او را گم کرده بودید، دوباره به زندگی شما باز می گردد و خاطرات خوبی را برای شما زنده می کند که در تغییر حالتان موثر خواهد بود.

فال روزانه ۰۸/ ۰۸/ ۱۳۹۸

شما فرد حواس پرتی هستید اما امروز باید تمام تمرکزتان را حفظ کنید زیرا کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. سعی کنید که از تلفن دور بمانید زیرا وقت شما را می گیرد و در نهایت کارهایتان نیمه تمام می ماند. اگر مجرد هستید به زودی فردی را ملاقات خواهید کرد و آنقدر به او احساس نزدیکی می کنید، گویی سالها است او را می شناسید. اگر چه احساس خوبی دارید اما بهتر است که آهسته تر قدم بردارید.

فال روزانه ۰۸/ ۰۸/ ۱۳۹۸

امروز از نظر ذهنی قوی هستید بنابراین زمان خود را صرف تصمیم گیری های مهم کنید. درست است که رقبای قدرتمندی در کنارتان دارید اما به توانایی هایتان اعتماد کنید و با اعتماد به نفس جلو روید. شما می توانید با قدرت سخنوری که دارید، دل هر فردی چه در محیط کار و چه در روابط عاطفی را به دست آورید. بنابراین از آن استفاده کنید و خواسته هایتان را عملی کنید. اسراف در چنین روزی به نفع تان نیست، بنابراین دور خرید و لخرجی را خط بکشید.

فال روزانه ۰۸/ ۰۸/ ۱۳۹۸

از عجول بودن در چنین روزی پرهیز کنید. اگر بی فکر و عجولانه به خصوص در محیط کار رفتار کنید در آینده پشیمان خواهید شد. در روابط عاطفی، به ندای قلب خود شک نکنید، او راه درست را به شما نشان خواهد داد. امروز بهترین زمان برای ایجاد تغییراتی مثبت در رابطه است بنابراین معطل نکنید. اگر صادق باشید، تجربه ای فوق العاده در انتظارتان خواهد بود. امروز خبری خوش می شنوید که یکی از گره های زندگی تان را باز خواهد کرد.

فال روزانه ۰۸/ ۰۸/ ۱۳۹۸

امروز مراقب روابط عاطفی تان باشید. اگر چه شما فرد اجتماعی هستید اما حواس تان باشد که هر کسی را به زندگی تان راه ندهید. به زودی فردی از شما درخواستی می کند که از گفتن نه به او هراس دارید. اگر فکر می کنید که کمک شما به ضرر خودتان تمام خواهد شد، بهتر است که شجاعت داشته و حرف دلتان را به او بزنید. جشنی بزرگ در راه دارید که کمی فکرتان را به خود مشغول کرده است. بهتر است که خوش بین باشید تا بهترین اتفاق ها برایتان رقم خورد.

فال روزانه ۰۸/ ۰۸/ ۱۳۹۸

هدفی بزرگ در سر دارید اما فکر می کنید که باید مدت ها برای آن زمان بگذارید. اگر تلاش لازم را بکنید در مدتی کوتاه به آنچه بخواهید می رسید. اگر احساس می کنید که در نتیجه مشکلی از خود واقعی تان دور شده اید نگران نشوید زیرا شما فرد قوی هستید و به زودی به زندگی طبیعی خود باز می گردید. حرفی در دلتان مانده که باید به شریک زندگی تان بزنید. اگر همین امروز آن را به زبان آورید، نه تنها باری از دوش تان برداشته می شود، بلکه نگرانی شما نیز برطرف می شود.

فال روزانه ۰۸/ ۰۸/ ۱۳۹۸

امروز به مانعی برخورد می کنید. اگر برای راه حل آن به دنبال مشورت با کسی هستید، به سمت هر کسی نروید زیرا تنها مشکلات شما را دو برابر می کنند. به سراغ خانواده یا دوستان مورد اعتمادتان بروید تا بعدها از اعتمادتان پشیمان نشوید. اگر حس افسردگی دارید، کمی به اطرافتان نگاه کنید، دلخوشی های زندگی شما بیش از آنچه فکر را می کنید است فقط کافی است صبور باشید.

فال روزانه ۰۸/ ۰۸/ ۱۳۹۸

رفتار فردی صبر شما را تمام کرده است، به طوری که تمرکز ندارید. شاید بد نباشد که امروز هیچ ارتباطی با او نداشته باشید. کمی دوری می تواند حال شما را سر جایش بیاورید. شما مسئول رفتارهای زشت دیگران نیستید، بنابراین خودتان را با خرص خوردن آزار ندهید. اگر مجرد هستید، به زودی می فهمید که به شخصی علاقه دارید و بدون هیچ دلیلی به او احساس نزدیکی می کنید. در این شرایط خیلی به خودتان سخت نگیرید، قلب تان را باز بگذارید تا راه درست را به شما نشان دهد.

فال روزانه ۰۸/ ۰۸/ ۱۳۹۸

فکر شما در حال حاضر پر از ایده های جدید است بنابراین بهترین زمان برای تصمیم گیری می باشد. مشورت با دیگران می تواند تردید های شما را از بین ببرد و امیدوارترتان کند. در یکی از مشکلاتی که از گذشته در زندگی شما جریان داشته دست و پا می زنید. اما بدانید که تا خودتان نخواهید این کابوس برایتان تمام نمی شود. هر چه زودتر گذشته را رها کنید، اتفاقات خوش زودتر وارد زندگی تان خواهند شد.

فال روزانه ۰۸/ ۰۸/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا.۲۲

      ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج