جاباما
۹۲۳۴۸۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

قول استکی به اهالی بوکس ایران!

سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: در حال حاضر به تورنمنت تدارکاتی نیاز داریم و قول می‌دهم که اگر حمایت‌های کافی از بوکس صورت بگیرد، سهمیه المپیک را کسب می‌کنیم.

ایسنا: علیرضا استکی درباره شرایط تیم ملی بوکس ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم تا آن شرایطی که لازم و در توانایی کادرفنی است را برای تمرین ملی‌پوشان فراهم کنیم. کادرفنی قوی و خوبی داریم که همه از مربیان با تجربه ایران هستند. با این حال در حال حاضر به تورنمنت تدارکاتی نیاز داریم که از الآن باید به آن فکر کنیم.

او ادامه داد: از رقابت‌های قهرمانی کشور ۱۶ نفر را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنیم تا از آذر ماه اردوها آغاز شود. هر طور است باید در آذر و دی ماه یک تورنمنت تدارکاتی را پشت سر بگذاریم.

استکی در مورد کادرفنی و شرایط مالی بوکسورها نیز گفت: کادرفنی فعلی تیم را بهترین‌ها تشکیل داده‌اند، نفراتی چون امیری، کریمی، کاراوند و ... که تجربه زیادی در بوکس دارند. شرایط مالی هم به گونه‌ای است که قرار شد حقوق معمول بوکسورها دوباره پرداخت شود.

سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: می‌توانم به همه قول دهم که اگر رسیدگی کافی به بوکس صورت بگیرد، سهمیه المپیک را کسب کنیم. شاید الآن نیز شرایط فراهم نباشد، اما باید بجنگیم تا موفق شویم.

سرمربی تیم ملی بوکس ایران درباره برنامه‌ها و تورنمنت‌های مد نظر کادرفنی نیز اظهار کرد: ما برنامه‌ها و همه مسابقات تدارکاتی مد نظر خود را تحت یک برنامه جامع به شورای برون مرزی ارائه کرده‌ایم، اما شورای برون مرزی اعلام کرده است که تیم‌های ملی برای تورنمنت‌ها و اردوهای تدارکاتی برون مرزی اعزام نمی‌شوند. به همین منظور چند دعوت نامه به کشورهای مختلف فرستاده‌ایم تا اردوی مشترکی را با آن‌ها در ایران برگزار کنیم.

او افزود: همه کشورهای حاضر در رقابت‌های قهرمانی جهان، از همان روسیه مستقیم عازم اردوهای تدارکاتی و مشترک خود با کشورهای متعدد شدند، اما ما فعلا مسابقات تدارکاتی نداشته‌ایم. با این حال اردوهای ما در حد استاندارد پیگیری می‌شود. مربی بدنساز خوبی داریم، کادرفنی کار کشته‌ای کنار تیم هستند و امکانات آکادمی المپیک نیز در اختیار بوکسورها قرار دارد.

استکی در مورد غذای ملی‌پوشان نیز گفت: متاسفانه تنها مشکل آکادمی غذای ملی‌پوشان است. کیفیت غذا خوب است، اما غذا برای ورزش حرفه ای نیست و همان غذای بازاری در اختیار ملی‌پوشان قرار می‌گیرد. به نظرم بهتر است یک متخصص تغذیه برای ورزش حرفه‌ای در آشپزخانه آکادمی حضور یابد تا غذاها برای ورزش حرفه‌ای تهیه شوند.

سرمربی تیم ملی بوکس ایران در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شرایط فعلی، بوکس ایران سهمیه المپیک می‌گیرد؟ اظهار کرد: تیم خوبی داریم. همه با هم تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه حاصل شود. باید وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز به شرایط فعلی بیشتر نظارت کنند. سال سال المپیک است و ورزشکاران خوبی چون احسان حدادی با حمایت مسئولان یک سال است که اردوی بیرون از کشور را تجربه می‌کند. امیدوارم به بوکس نیز رسیدگی شود تا سهمیه بگیریم، نوش دارو بعد از مرگ سهراب خوب نیست. الآن به اردوی برون مرزی نیاز داریم.

او درباره کسب حکم مربیگری سه ستاره بوکس نیز گفت: فرق حکم من با برخی افراد این است که به زحمت این حکم را گرفتم و به من حکمی نداده‌اند. هر سه ستاره را در کشورهای مختلف کسب کردم، ستاره اول را در قزاقستان، ستاره دوم را در اوکراین و ستاره سوم را در کره‌جنوبی به دست آوردم. به برخی دوستان حکم‌ سه ستاره را داده‌اند، اما این حکم را شخصا با حضور در کلاس‌های مختلف کسب کردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا خندابی

      بوکس در کشور مظلوم واقع شده است
      حماخ نمیشود
      دست رییس فدارسیون خالیست
      تا کاشت نباشد ،برداشت صورت نمیگیرد
      قابل توجه وزیر ورزش سیاسی کشور
      وزیر بی کفایت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج