۹۲۳۵۲۷
۶۹ نظر
۵۰۰۳
۶۹ نظر
۵۰۰۳
پ

بیانی: استقلال نباید مقابل تراکتور بازی کند!

شاهرخ بیانی با انتقاد از مدیریت باشگاه استقلال گفت که وقتی تیم در آستانه یک بازی مهم تمرین نمی‌کند، ایراد از مدیریت است.

خبرگزاری تسنیم: شاهرخ بیانی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در آستانه بازی با تراکتور در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: گفته بودم که استقلال تیم جوانی شده و نیاز به زمان دارد. این تیم بازی به بازی بهتر و استرس بازیکنان کم شد. اگر چه استقلال به لحاظ روحی - روانی شرایط مطلوبی پیدا کرده، اما متأسفانه متوجه شدیم که تیم زمین تمرین ندارد و بازیکنان تمرین نکرده‌اند.

نداشتن زمین تمرین، یعنی ایراد از مدیریت باشگاه است

«وقتی تیمی زمین تمرین ندارد، معنایش ایراد در مدیریت باشگاه است.» وی با بیان این جمله افزود: امکانات اولیه یک تیم داشتن زمین فوتبال است و باید همیشه آماده باشد. همه تیم‌ها در دنیا سه، چهار زمین دارند. پرسپولیس مشکل زمین ندارد، اما نمی‌دانم مشکل استقلال چیست که هر سال باید بازیکنان به خاطر نداشتن زمین اذیت شوند. طرفداران هم این خبرها را می‌شنوند و بیشتر اذیت می‌شوند.

چرا با احساسات 40 میلیون هوادار بازی می‌کنید؟

بازیکن پیشین تیم استقلال با انتقاد از مدیریت این باشگاه خاطرنشان کرد: آقایان! اگر نمی‌توانید کار کنید، کنار بروید. بودن و نبودن‌تان با این شرایط چه فرقی دارد؟ مگر می‌شود تیم بزرگ استقلال زمین تمرین نداشته باشد؟ چرا با احساسات ۴۰ میلیون هوادار بازی می‌کنید؟ مگر می‌شود تیمی که به تازگی روی دور برد افتاده، در آستانه بازی حساس با تراکتور تمرین نکند؟ همین شرایط به بازیکنان استرس وارد می‌کند یا بی‌تفاوت وارد زمین می‌شوند.

یا وزیر با استقلال مشکل دارد یا مدیرعامل!

بیانی یادآور شد: وقتی این وضعیت را می‌‌بینیم هر کسی پیش خودش می‌گوید یا وزیر ورزش با استقلال مشکل دارد یا مدیرعامل نمی‌خواهد تیم آرامش داشته باشد. پیدا کردن زمین تمرین موضوعی نیست که نتوانند آن را حل کنند. چطور همه تیم‌ها در شرایط جوی فعلی تمرین می‌کنند، اما استقلال زمین ندارد؟ مثل این می‌ماند که خانه خودت بروی و بگویند نمی‌توانی ناهار و شام بخوری. مطمئن باشید این هفته هر اتفاقی بیفتد، بازیکنان می‌گویند چون تمرین نکرده بودیم، این شرایط رخ داد.

پول انتقال صیادمنش، حسینی و تیام کجا رفت؟

وی با بیان اینکه چند سال است استقلال مشکل زمین تمرین دارد، گفت: دوران ما پولی نبود و مجانی بازی می‌کردیم، امروز این همه پول تبلیغات می‌گیرید، چرا نباید پول داشته باشید؟ شما اللهیار صیادمنش را ۸۵۰ هزار دلار فروختید، سیدمجید حسینی و تیام را فروختید، پول انتقال آنها کجا رفت؟ چرا کسی پاسخگو نیست؟ فردا روزی امیرحسین فتحی را عوض می‌کنند و فرد دیگری را می‌آورند و او نیز می‌گوید باید پول بدهی‌های قبلی را بدهم. چرا باید هواداران استقلال این همه استرس تیم‌شان را داشته باشند؟ مگر می‌شود تیم بزرگ مشکل پول داشته باشد؟ آقای فتحی! چرا با احساسات مردم بازی می‌کنی؟

مدیرعامل استقلالی انتخاب کنید

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: استقلال تیم بزرگی است و هر کسی می‌خواهد مدیریت آن را برعهده بگیرد، باید از صبح تا شب ۱۰ برابر وزیر کار کند. کسی که دلسوز استقلال بوده و خاک آن را خورده باشد. مگر ما مدیرعامل تحصیل کرده برای استقلال نداریم؟ محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس است، کسی که همبازی من بوده است. مگر استقلالی کم داریم که همانند انصاری‌فرد در پرسپولیس، مدیرعامل شود؟

آقایان! حداقل مدیر فوتبالی برای استقلال انتخاب کنید. هر سال مشکل، هر روز مشکل، چرا باید یک تیم باید این همه مشکل داشته باشد؟ با بازیکنان بی‌کیفیت قرارداد بستید و همان‌ها شکایت کرده‌اند. این همه بازیکن خوب داشتیم و آنها را عوض کردید. حالا که تیم را کلا عوض کرده و جوان شده و قراردادهای پایین بسته‌اید، باید بودجه‌تان بهتر از پارسال باشد.

میلیچ را گرفتید که روی نیمکت بنشیند؟

بیانی با اشاره به قرارداد استقلال با هروویه میلیچ تصریح کرد: دوره مربیگری را در برزیل را طی کردم و می‌توانید با ۱۰۰ هزار دلار از آنجا بازیکن بیاورید. مگر جانواریو در استقلال چقدر هزینه داشت؟ امثال جانواریو در برزیل زیاد هستند. در این چند سال به غیر از تیام و پاتوسی کدام بازیکن بوده که عملکرد خوبی داشته است؟ این همه پول برای جذب میلیچ داده‌اید که روی نیمکت بنشیند؟

متأسفانه فوتبال ما کارشناسی نیست، کمیته فنی ندارد و دل بخواهی قرارداد می‌بندند. مدیرعامل با دلال نشسته و فیلم بازی را می‌بیند و قرارداد می‌بندند. مربی ایتالیایی استقلال این همه می‌گوید هافبک و مهاجم می‌خواهم، چرا برای او بازیکن نمی‌گیرید؟ مربی خوب آورده‌اید و باید به او ابزار بدهید.

استقلال نباید مقابل تراکتور بازی کند!

وی ادامه داد: استراماچونی در اروپا مربیگری و بازیکن بوده، اما در ایران به او ابزار نداده‌ایم. خودمان که در ایران با امکانات اولیه بازی کردیم، شاکی هستیم چه برسد به کسی که در بهترین سطح اروپا بوده است. خنده‌دار است که استقلال امکانات اولیه ندارد. مثل این می‌ماند که سوار ماشین بنز شوید، اما بنزین نداشته باشد.

بهتر است پیاده بروید تا سوار این ماشین شوید. من اگر بودم، مقابل تراکتور بازی نمی‌کردم. این هفته را ببینید که چه اتفاقاتی برای استقلال می‌افتد. بازیکنان بازی نکنند، آبرومندانه‌تر است تا با این شرایط به میدان بروند. استقلال با این شرایط نباید جمعه برابر تراکتور بازی کند!

آقای فتحی! نمی‌توانی از استقلال برو

پیشکسوت تیم استقلال با انتقاد از مدیریت امیرحسین فتحی گفت: آقای فتحی! اگر نمی‌توان مدیریت کنی، استعفا کن و برو. وقتی خودم نتوانم مدیریت نکنم، استعفا و خداحافظی می‌کنم. بگذارید شخص دیگری بیاید. در گذشته چطور مدیران استقلال مدیریت می‌کردند؟ خدا منصورخان (پورحیدری) را بیامرزد، وقتی باران می‌آمد و آب در چمن جمع می‌شد، ما را به زمین خاکی مجیدیه می‌برد و می‌گفت حداقل عرق‌تان در بیاید. اینکه زمین داشته باشید و تمرین نکنید، مدیریت ایراد دارد. الحمدالله هیئت مدیره ناقص است، باشگاه معاون ندارد و کسی هم پاسخگو نیست!

دوست ندارند استقلال «پا» بگیرد

بیانی افزود: صدای پیشکسوتان در آمده و هر کسی حرفی می‌زند، انگی به او می‌چسبانند. طرفداران از ما سؤال می‌پرسند که چرا حرف نمی‌زنید. من قبل از فصل، ابتدای فصل و اواخر فصل صحبت کردم، ولی کسی پاسخگو نیست. آقایان کار خودشان را می‌کنند.

این افراد دوست ندارند استقلال «پا» بگیرد، چون اگر تیم را دوست داشتند حداقل امکانات اولیه را فراهم می‌کردند. به داریوش شجاعیان گفته‌اند که خودت باید پول عملت را بدهی. خدا پدر و دکتر نوروزی و کادر او را بیامرزد که رایگان به استقلال خدمات می‌دهد. دیگر به من ثابت شده که این آقایان دیگر نمی‌خواهند استقلال پا بگیرد و به میز خودشان چسبیده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تورک

      ۴۰ میلیون هوادار؟
      استقلال و بنز؟

      پاسخ ها

      • پرسپولیس

        خخخخخخ

      • بدون نام

        استقلال کیسه خخخخخخخخ

      • بدون نام

        تا کور شود هر آن که نتواند دید

      • رضابندری

        لنگیا اخبار مربوط به استقلال میخونن ونظر میدن خخخخ خیلی بیکار هستین لنگ

      • بی نام

        واقعا کیسه و 40میلیون؟دروغ کنتور نیست که شماره بندازه

      • ممد دانیالی

        نه لنگ خوبه که میگید شصت ملیون هوادار داره ولی تو هر شهری میره با چوب و چماق استقبال میکنن ازشون و البته فکر کنم جمعیت تهران شصت ملیون شده حتما و حتما همه اون شصت ملیونم لنگی هستن... خخخخ لنگی های متوهم

      • ممد دانیالی

        لنگیا که تا یه خبری در مورد سرورشون منتشر میشه مثه اختاپوس ها میان زر زدن

      • ممد دانیالی

        خوشم میاد تا یه خبری در مورد سرورتون استقلال منتشر میشه همتون از ترستون میاید زر زدن زیر اون خبر ولی بسوزید که حتی بیشتر از چهل میلیون هوادار داره استقلال چون تو هر شهری بره مثله تیم شما با چوب و چماق و فحاشی ازشون استقبال نمیکنن

      • ممد دانیالی

        خوشم میاد تا یه خبری در مورد سرورتون استقلال منتشر میشه همتون از ترستون میاید زر زدن زیر اون خبر ولی بسوزید که حتی بیشتر از چهل میلیون هوادار داره استقلال چون تو هر شهری بره مثله تیم شما با چوب و چماق و فحاشی ازشون استقبال نمیکنن

      • بدون نام

        واااای این بنده خدا که کلا با مواد مخدر شیشهارتباط تنگاتنگی داشته.کلا توهم اینو داره که نمیزان استقلال موفق بشه.اگه بازی قبلی استقلال و میدید صددرصد جنسشو عوض میکرد.یه جوری سر پارس جنوبی و بریدن که بدبختا میخواستن از لیگ کناره گیری کنن

      • بدون نام

        لنگی ها بد درگیر اخبار سرورتون هستید

      • من

        فقط
        خخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      جمعیت ایران چقدر هست که 40 میلیون هوادار دارید؟

      پاسخ ها

      • رضا

        لنگ این همه حسادت تا کجا

      • بدون نام

        هوادار چینی وارد کردن داداچ

      • بدون نام

        کیسه کشها جنس بنجل میزنن توهم افتضاح شده

      • علی زمان

        40 میلیون ازکجا آوردی مافنگی

      • بدون نام

        استقلال رو اگه همه شهرها ازش استقبال میشه چون نمونه یه تیم مظلومه.چون میدونن تا الان چه اتفاقاتی افتاده .این هم بگذرد

    • بدون نام

      جدی استقلال کی ۴۰ میلیون هوادار پیدا کرد.
      فکر کنم شاهرخ خان با احتساب برادرش ضربدر ۲ کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون موقع که پرسپولیس شد عروس آسیا

    • بدون نام

      کل طرفدار کیسه ۲میلیون هم نمیشوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف مفت نزن

      • بدون نام

        از کوزه همان تراود که در اوست

      • رضا

        تیم لنگ با افرادی مثل تو جمع شدن وهوادار لنگ خخخ

      • بدون نام

        از گاوداري عبده بهتره فعلا زیر سر تی لنگی

    • معبدآناهیتا

      داداچ خب هماهنگ کن تا برن ترکیه
      شما عادت دارین به فرار کردن.
      دو زمین تمرین دارین فقط عرضه کافی رو ندارین یا قصدا تمرین نکردن ک بهانه ای واسه باختتون بمونه.
      هرچند به شخصه دوست دارم بازی مساوی بشه با گل نه صفرصفر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا که استقلال تمرین کرد و واسه رد گم کنی گفتن تمرین نکرده. ثانیا آقای بیانی شما چطور پیشکسوتی هستی که میگی استقلال نباید با تراکتور بازی کنه! مگه تیم محلاته که دلبخواهی باشه. نکنه پارسالم شما پیشنهاد دادی استقلال تو سوپرجام شرکت نکنه؟! ثالثا شما بگو ۱۰۰ میلیون طرفدار دارین. نترس کنتور نمیندازه و اصلا مهم نیست. ما فقط میگیم ما که سالهاست تو جامعه گشتیم هر چی دیدیم پرسپولیسی بوده. نمیخوام بگم طرفداراش ۱۰ به یک هستن ولی حتما ۳ به یک هستن. پس ۴۰ میلیون نمیتونه درست باشه.

    • بدون نام

      فک کنم استقلالی ها تا روز بازی با تراکتور سکته رو بزنند !!

    • حام

      چقدر از خودشون مچکرن
      عمرا هواداران تیم منفور حکومت و دربار به ۷میلیون برسه
      چون پرسپولیس تیم سرورشون تو آسیا برهوادارترین هست
      طبق معمول جایی شون می سوزه و آمار جعلی و دروغی ارائه می دند
      کجاتون سوخته

    • فدایی وطن

      چهل ملیون هوادار هنوز توی کل تاریخ استقلال به ورزشگاه نرفتن که چهل ملیون هوادار داشته باشه

    • بدون نام

      باز لنگیا پیداشون شد..چهار سال نتیجه گرفتن زبونشون دراز شده

    • هومن خان

      تنها دلیلی‌ اینه که ما شیخ حسن نداریم پرسپولیس داره

    • بدون نام

      چهل میلیونننننن هههههههههه

    • بدون نام

      تراکتور ۴۰ میلیون
      استقلال ۴۰ میلیون
      چرت پلیس ۴۰ میلیون
      سپاهان ۴۰ میلیون



      یکم منطقی باشین.....

      پاسخ ها

      • محمود

        از همه خنده دارتر آمار طرفدا ای تراکتوره خخخ با آذری های ژاپن حساب کردن هههه

    • بدون نام

      عامو جوگیر شدی از کجا 40 میلیون هوادار جمع کردی . یواش یواش و آسه

    • بدون نام

      کیسه کشا از پیشکسوت تا اون کوچولوشون همگی استاد فرار رو به جلو هستن . عجب جماعتی هستن کیسه کشان گشان

    • بدون نام

      بقول اکبرپور در مورد تیم خودت حرف بزن.
      کالدرون خودش تی برداشته آب زمین رو پاک میکنه .
      زرینچه میگه که چرا من زمین خط بکشم.تفاوت اینجاس .
      وگرنه پرسپولیس هم زمین نداره.

    • بدون نام

      مرگ بر وزیر مرگ بر فتحی. مرگ بر شکاک طرفداران استقلال شامل حال آن تورم هم میشه

    • بدون نام

      ۴۰ میلیون هوادار از کجا اوردی؟کاری نداره واسه بازی نکردن یه بلیت به مقصد ترکیه

    • علی

      پسر شجاع اونیکه میگه ۴۰میلیون هوا دار فقط مختص تراکتور کبیره نه تیم های لنگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تراکتور کثیف بیشتر بهش میاد

      • بدون نام

        علی مرده شور شما و اونا رو همه رو با هم ببره

    • علی

      خوب سریع فرار کنید ترکیه خخخخخخ
      نویسنده اشتباه تایپیت زیاد شده
      4 میلیون نه 40 میلیون
      دقت کن

    • ایرج دهیار

      ۴۰ میلیون والا اینو مطمعنم طرفداران تراختور ما خیلی از استقلال بیشتر هستش چون دنیا ورزشگاه رو نگاه میکنه و در حال حاضر پنجمین تیم پرهوادار جهان ما هستیم به خدا قسم هر کدوم از تیم های استقلال و پرسپولیس هم جایه تراختور بودن ما بازم افتخار میکردیم یک تیم ایرانی جزو پرهوادارترین تیم های جهان هستش چون همه ایرانی هستیم ولی متاسفانه به ۳۵ میلیون ترک ایران هیچ احترامی قائل نیستین حتی تهران قشنگ ۶۰% ترک هستش یا قزوین و اراک و گیلان مثلا شهرهای تالش و استارا کاملا ترک هستن ولی نباید باهم دشمنی کنیم چه ترک چه لر چه کرد چه عرب همه ایرانی هستیم نباید کاری کنیم دشمنان ایران زمین خوشحال باشن چون فوتبال ورزش برادریهاست ولی خودمونم نمیدونیم چرا انقدر با ما بد رفتار میشه

      پاسخ ها

      • محمود

        داداش ۳۵ میلیون رو از کجات درآوروی. این آمار ساختگی رو بذار توی کوزه آبشو بخور.

      • محمود

        توهم نزن گیلان خیلز محدود ترک داره تالش خودت دا ری میگی تالش. یعنی تالشی ربطی به ترک نداره . اکثریت گیلان گیلک هستند و بهد از اون تالش . در مورد چیزی که دانشی نداری اظهار نظر نکن

      • بدون نام

        دهیار من الان قزوینم قزکینیها کاملا ترک نیستن تالشها هم اصلا ترک نیستن زبانشونم با شما فرق داره خفه شو حالا که میگی ایرانی هستیم یاد کامنتهات علیه شمالیها هم بیفت سر یه کنار کشیدن نساجی دیگه چه احترامی میخواید شبنم نعمت زاده و نمایندگان مظلوم زنجان و بابک زنجانی و رضا ضراب کم حماسه آفریدن هر فحشی هم که میخواید تو ورزشگاه میدید هر پرچمی هم که میخواید بلند میکنید کل اقتصاد ایران دست شما ترکهاست زبونم دارید

      • بدون نام

        آقای دهیار ویکی‌پدیا میدونی چیه؟ کافیه بزنی استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان که همگی ترک‌زبان هستن و ببینی جمعیت این چهار تا استان جمعا چقد میشه. آذربایجان غربی که نصفشون کرد هستن ولی ایراد نداره شما اینا رو جمع کن ببین اگه از ۱۵ میلیون بیشتر شد برو واسه خودت آب نبات چوبی بخر!! حساب طرفدار با تماشاچی فرق داره. طرفدار توی خونه‌شم طرفداره ولی تماشاچی علاوه بر خونه توی استادیومم طرفداره. اینکه طرفداران استقلال و پرسپولیس چند سالیه با استادیومها قهر کردن دلایل مختلفی داره.

    • پیرامون

      یادم نمیره در ورزشگاه آزادی همه یکپارچه فریاد میزدند شاهرخ منکراتی، و لرزه به تن شاهرخ کوچولو می افتاد. یادت هست چه ایام پلشتی را گذراندی حالا از توی غار اومدی بیرون. ما یادمون نرفته پس حواستو جمع کن منحرف

    • ابراهیمی

      پیشنهاد میکنم برید ترکیه و باری نکنید بعد شکایت کنید

    • کیسه عروس آسیا

      دوباره کیسه کشا به زمین سفت رسیدند. چرا؟ چون پول زنوزی بیشتره ، هوادارای سوراختور وحشی ترند ، فدراسیون بین دو تیم حکومتی کیسه و تراکتورسازی حتما تراکتور را انتخاب میکنه چون چرب تره ، همینطور کمیته عنضباطی و اخلاق هم نشان داده اند که بنده زر خرید پانترکها هستند. حالا فهمیدی چرا کیسه کشا خودشون را خیس کردند.

    • yj

      بلیط ترکیه را اوکی کنن خوبه

    • شیراز

      آخه نداشتن زمین تمرین برا تیم سوگلی و لوس حکومت هنوز پیش نیومده که بفهمن که نمی فهمن یعنی چی هنوز نمیفهمن که مدیر عامل تیمت برا تیمت خیانت کنه یعنی چی
      لنگی بودن بد دردیه

    • بدون نام

      از کی تا حالا استقلال ۴۰ میلیون طرفدار داشته

    • بدون نام

      چهارتا دود دیگه میزدی حتما میگفتی 400ملیون بدبخت کیسه چهار ملیون هم ندارن چه برسه به چهل ملیون

    • شاهین

      ااز ترسته عامو

    • hossin razmjoo

      تیمی که چهار بار رفته فینال بایست هم پنجاه میلیون طرفدار داشته باشه نه تیمی که بعد از شصت سال به فینال بره . بعد شصت سال دیگه بری فینال بچه ات نمیشه . عقیم شدید . هر وقت میگن پر افتخارترین تیم اسیا لونگه شک میکنم که اینا به عمد مسخرشون میکنند . در بزرگی لونگ همین بس که هر سال جشن پیروزی یه بازی را که شصت سال پیش برگزار میشه جشن میگیرند . چقد تو بزرگی تاج کبیر به وسعت اسمان ابی . لونگی به ما نمیخوری تیم سوم پایتخت . فعلا برو جشن بگیر که شصت سال پیش تیم ما رو بردی . فداتون سوبله چوبله

    • hossin razmjoo

      تیمی که چهار بار رفته فینال بایست هم پنجاه میلیون طرفدار داشته باشه نه تیمی که بعد از شصت سال به فینال بره . بعد شصت سال دیگه بری فینال بچه ات نمیشه . عقیم شدید . هر وقت میگن پر افتخارترین تیم اسیا لونگه شک میکنم که اینا به عمد مسخرشون میکنند . در بزرگی لونگ همین بس که هر سال جشن پیروزی یه بازی را که شصت سال پیش برگزار میشه جشن میگیرند . چقد تو بزرگی تاج کبیر به وسعت اسمان ابی . لونگی به ما نمیخوری تیم سوم پایتخت . فعلا برو جشن بگیر که شصت سال پیش تیم ما رو بردی . فداتون سوبله چوبله

    • rira

      خفه شین بابا با این وزیر وزیر گفتنتون
      فقط بلدین زر بزنید و هر هفته با داوریها ببرین

    • بدون نام

      یاحرف ازپرسپولیس نزنید یاجلوی سگهایتان راکه پارس میکنند رابگیرید

      پاسخ ها

      • محمدجواد

        شما چرت پلیسی هرجا کم میارید شروع میکنید فحاشی و پاچه گرفتن تو محل ماهم چند تا چرت پلیسی مثل شما هست دقت کن میگم شما نمی گم تو و اینکه بدید پیگیر مسائل خودتون باشید بقیه چیزایی که بهتون گفتم در شامتان بود که دیگه حد اقل فحش ها تون رو تایپ نکنید ذهنتان که کثیفه حداقل انگشتانت پاک باشه

    • آسمان ابی بلداجی

      چقدر از استقلال میترسن لنگیا همینجا ببینید چند نفرشون اومدن ونظر دادن خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • محمد جواد

        این چرت پولیسیا رو ببین از نشانه های تیم ضعیف اینه که از قوی تر از
        خودشون صحبت میکنن

    • کامران

      می خواهی فتاحی بازم یک جام اسنپی بده به اشون!؟
      احتمالا مایع ظرفشوی جام با غذای نذری به مفت ....خورها!؟

    • محمدجواد

      تیم های ضعیف همیشه از تیم های قدرتمند صحبت میکنند این چرت پول رسید رو ببین اومدن اخبار استقلال رو پیگیری میکنن استقلال جوان ،با انگیزه و باقدرت باعث ترس تیم هایی شده که میخوان با حاشیه سازی جلوی تیم های بزرگ رو بگیرن چون خودشون می دونن که چیزی برای عرضه کردن مقابل استقلال ندارن...و بیست و چهار ساعته میگیرن استقلال کیو میخواد بخره...چون خودشون بدون سرو صدا بازیکن میلیاردی بی کیفیت میخرن قیمتش یک ونیم برابر خارجی های استقلال

    • بدون نام

      تراکتوری ها دارند یاد مغول ها رو در یاد ایرانیان زنده می کنند ،لج باز بی منطق ،جنگجو ،فقط شمشیر !

      اصلا این تیم ورزشی نیست و اخلاق ورزشی نداره .

    • بدون نام

      پرسپولیس.،استقلال در برابر تیم خاله زنک تراکتور اتحاد اتحاد اتحاد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج