۹۲۳۵۸۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گل‌محمدی: امیدوارم از غیبت مصدوم‌ها لطمه نخوریم

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره بازی فردای تیمش برابر سایپا گفت: هدف ما کسب سه امتیاز است هرچند که خیلی سخت است به این سه امتیاز برسیم.

ایسنا: یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در نشست خبری قبل از بازی با سایپا در هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: یک بازی خیلی مهم و حساس در پیش داریم. با توجه به بازی هایی که از این تیم دیده‌ایم و تغییراتی که در کادر فنی و بازیکنان جوانشان داشتند، یک تیم خیلی خوب هستند.

فکر می‌کنم بازی سختی را در پیش داریم. سایپا تیمی است که دوندگی زیاد و مربی جوان و خوبی دارد. تبریک می‌گویم به آقای صادقی بابت تیم خوبی که دارند. این بازی سه امتیازش برای ما خیلی مهم است. هدف ما کسب سه امتیاز است هرچند که خیلی سخت است به این سه امتیاز برسیم.

او ادامه داد: باید بتوانیم از موقعیت‌هایمان خوب استفاده کنیم. امیدوارم شاهد یک بازی خوب از جانب بازیکنان خودمان باشیم. بازیکنان باید به این درک رسیده باشند که چه بازی حساسی در پیش دارند. متاسفانه یکسری مصدوم داریم که مقداری کار ما را سخت می‌کند. امیدوارم از این بابت لطمه نخوریم.

گل‌محمدی درباره مشکلات تیمش و شایعه قهرش هم توضیح داد: اصلا قهر در میان نبود، نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها پیش کشیده شد. ما کارمان را انجام می‌دهیم. حمایت خوبی از طرف باشگاه و حمیداوی داریم. از نظر امکانات ممکن است در شرایط خوبی نباشیم. ما زمین داریم ولی وقتی به فصل سرما می‌رسیم به مشکل می‌خوریم. قول داده‌اند زمین شماره دوی ورزشگاه امام رضا را تا دی ماه در اختیار ما بگذارند. محتاج امکانات از طرف مسئولان شهری هستیم. امسال شرایط خوبی در جدول داریم و امیدوارم مسئولان هم همت کنند.

او درباره تعویق بازی هفته قبل تیمش هم گفت: پیشنهادات زیادی دادیم تا بازی هر طور شده برگزار شود. با توجه به مراسمی که در مشهد به مناسبت شهادت امام رضا (ع) وجود داشت، امکان برگزاری مسابقه نبود. یک هفته عقب افتادیم و در تعطیلات فیفا بازی ما برگزار می‌شود.

سرمربی شهر خودرو درباره وضعیت لیگ هم بیان کرد: همیشه یکسری تیم‌ها مدعی سنتی هستند مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان. تراکتور هم از سال گذشته تیم خوبی جمع کرد و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. فولاد خوزستان و نفت هم نتایج خوبی می‌گیرند.

هر سال که می‌گذرد کیفیت مسابقات بهتر می‌شود و قهرمانی برای همه تیم‌ها سخت می‌شود. امسال هم یکی از سخت‌ترین فصل‌هاست چون هیچ تیمی هنوز خودش را از بقیه جدا نکرده است. زود است راجع به قهرمان حرف بزنیم و فکر می‌کنم امسال یک سال فشرده برای مدعیان قهرمانی است.

او در پاسخ به این پرسش که زمانی که شایعه جدایی‌اش از شهر خودرو مطرح شد او از تیم‌های دیگری پیشنهاد داشت یا خیر، توضیح داد: هیچ مساله‌ای نبوده است. هیچ باشگاه دیگری با من تماس نگرفت. حمایت خوبی از تیم می‌شود و مشکل مالی نداریم. فقط از نظر امکانات مشکل داریم. هر کسی من را می‌شناسد می‌داند که سیاست‌های کاری من طوری است که کسی به خودش اجازه نمی‌دهد در وظایف و حوزه کاری من دخالت کند.

کسی قصد نداشت در این مدت در کار من دخالت کند. ما هم با تمام وجود کار می‌کنیم. بازیکنان هم زحمت می‌کشند. همه چیز سر جای خودش است. بعد از بازی با ذوب آهن سه روز تعطیل کردیم به خاطر همین حرف و حدیث به وجود آمد که واقعیت نداشت. به نظر من ارزش حرف زدن ندارد. همه تیم‌ها مربی داشتند و از جایی به من پیشنهادی نشد.

گل‌محمدی اضافه کرد: این توانایی را در تیم خودم می‌بینم که به عنوان یک مدعی خودمان را مطرح کنیم. البته از نظر امکانات و هزینه معمولی هستیم. نسبت به هزینه عملکرد ما خیلی خوب بوده است. بعضی‌ها فکر می‌کنند بازیکنان اسمی به ما اضافه شد ولی همین بازیکنان با قیمت پایین به تیم ما آمدند. من اعتقاد دارم اگر مقایسه‌ای با تیم‌های بالای جدول و دولتی انجام ندهیم ما شاید یک چهارم آنها هزینه کرده باشیم. با توجه به هدف باشگاه دنبال این هستیم که یک ساختار برای باشگاه تعریف کنیم و در سال‌های آینده برای قهرمانی تلاش کنیم.

امسال هم می‌توانیم تنه به تنه تیم‌های مدعی ادامه دهیم. به این بازیکنان اعتقاد دارم و به آنها افتخار می‌کنم. با کمترین بضاعت و امکانات یک تیم مدعی هستیم و این ارزشش خیلی بیش از این است که بالای ۱۰۰ میلیارد هزینه کنیم آن طوری کار کردن ساده‌تر است. حمایت‌های خوبی از طرف هواداران از ما شده است. انگیزه مضاعف ما این است که دل آنها را شاد کنیم و باعث افتخارشان شویم. امیدوارم این کار را مثل گذشته انجام دهیم.

سرمربی شهر خودرو درباره فشردگی مسابقات هم اظهار کرد: من خودم از این فشردگی استقبال می‌کنم و دوست دارم تیمم همیشه مسابقات داشته باشد. در این فشردگی است که می‌توانیم بازیکن جوان معرفی کنیم. این تجربه خوبی برای بازیکنان ماست که از این فشردگی به عنوان یک فرصت استفاده کنند تا توانایی‌های خودشان را نشان دهند. باید از این فرصت استفاده کنیم نگرانی من بحث امکانات است که امیدوارم بر طرف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج