جاباما
۹۲۳۶۳۲
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

ترابی: شهاب حسینی ادا و اصول سلبریتی‌ها را ندارد

«هزارتو» به کارگردانی امیرحسین ترابی یکی از فیلم‌های جدیدی است که اخیرا اکران شده استن. ترابی در گفتگو با هفت صبح درباره تغییر اسم فیلم که به دستور ارشاد صورت گرفته، بیان کرد:

برترین‌ها: هزارتو» به کارگردانی امیرحسین ترابی یکی از فیلم‌های جدیدی است که اخیرا اکران شده استن. ترابی در گفتگو با هفت صبح درباره تغییر اسم فیلم که به دستور ارشاد صورت گرفته، بیان کرد:

«گفتند اسم خارجی نباید استفاده شود. همین الان قبل و بعداز ما یکسری فیلم اکران شده که همه‌شان اسم‌های خارجی دارند. بعد از ما چند فیلم با اسم خارجی پروانه گرفتند، نمی‌دانم چرا ما قربانی این تصمیم شدیم. اسم «هزارتو» هم خیلی خوب است اما مشکل من این بود که با نام «لابیرنت» شناخته شده بود. برای نام «لابیرنت»، برند سازی شده بود و در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر هم با این اسم نمایش داده شده بود. الان هم در جشنواره‌های جهانی، با نام «لابیرنت» حضور دارد.»

ترابی: شهاب حسینی ادا و اصول سلبریتی‌ها را ندارد

اما یکی از دلایل موفقیت این فیلم، بازی متفاوت شهاب حسینی است. او درباره نحوه انتخاب و همکاری حسینی برای بازی در «هزارتو»، توضیح داد: «شهاب حسینی از همان اول، انتخاب من بود. یک رفاقت ۲۰ ساله با او دارم. به او زنگ زدم و گفتم فیلمنامه‌ای دارم که می‌خواهم آن را بسازم. شهاب گفت من واقعا گرفتارم؛ الان سر شهرزادم و از آن طرف هم برای کار سعید روستایی قرارداد دارم و گرفتار پیش تولید هستم و وقت ندارم. گفتم نمی‌خواهم بازی کنی؛ می‌خواهم فقط فیلمنامه را بخوانی و پیشنهاد بدهی، چه کسی برای این نقش بهتر است؛ قبول کرد.

صبح روز بعد، ساعت هشت زنگ زد و گفت فیلمنامه را باز کرده و تا تهش را خوانده. گفت به این نتیجه رسیده که نقش امیرعلی را خودش بازی کند. خیلی خوشحال شدم. از یک جایی به بعد قضیه همکاری شهاب و روستایی متوقف شد و ما برای پایان خرداد فیلمبرداری را شروع کردیم و یک ماه طول کشید. شهاب حسینی خیلی وارسته است و خیلی از ادا و اصول‌هایی که بعضی سلبریتی‌ها دارند، اصلا در وجودش نیست. توان انجام دادنش را ندارد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      سلبریتیا همشون همینن. دو رو و حذب باد

    • بدون نام

      بابا شهاب کجا بقیه کجا؟؟؟

    • بدون نام

      شهاب حسینی هم چندسالی است که از دست رفته است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج