۹۲۳۶۵۲
۲ نظر
۵۰۱۶
۲ نظر
۵۰۱۶
پ

دولت سوریه از کرد‌ها خواست به ارتش بپیوندند

وزارت دفاع سوریه امروز (چهارشنبه) از نیروهای دموکراتیک سوریه خواست برای مقابله با تخاصم ترکیه به ارتش سوریه ملحق شوند.

خبرگزاری ایسنا: وزارت دفاع سوریه امروز (چهارشنبه) از نیروهای دموکراتیک سوریه خواست برای مقابله با تخاصم ترکیه به ارتش سوریه ملحق شوند.

به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح بعد از بسط تسلط خود بر مناطقی گسترده از "کانتون الجزیره" از عناصر گروه‌های موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه خواست وارد یگان‌های ارتش شوند و به مقابله با تجاوز ترکیه به خاک سوریه بپردازند.

وزارت دفاع سوریه افزود، فرماندهی ارتش و نیروهای مسلح آماده استقبال از عناصر و یگان‌های راغب از بین این گروه‌ها به ارتش و حل و فصل وضعیت متخلفان خدمت وظیفه و مظنونان امنیتی است.

این وزارتخانه افزود: ما با یک دشمن روبه‌رو هستیم و باید سوری‌های متحد از اعراب و کردها برای بازپس‌گیری خاک کشور تلاش کنند.

در این راستا وزارت کشور سوریه تاکید کرد: آماده استقبال از تمام کسانی هستیم که تمایل دارند به یگان‌های نیروهای امنیت داخلی تحت عنوان آسایش ملحق شوند.

وزارت کشور سوریه نسبت به ارائه تمام خدمات مربوط به امور مدنی به ساکنان کانتون الجزیره ابراز آمادگی کرد تا شرایط زندگی برای آنها راحت‌تر شود.

این دعوت در حالی مطرح شده که دولت سوریه و نیروهای دموکراتیک سوریه با میانجی‌گری روسیه درباره حل و فصل اوضاع در شمال شرق این کشور وارد مذاکره شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رحیم. شکری

      اگرکردها دل از آمریکائیها کنده واگرقبول دارند وخودرامتعلق به سرزمین سوریه میدانند باید با ارتش سوریه دست به دست هم بدهندواتحاد سوریه یعنی پاک کردن اجانب غیرسوری آمریکا بقایای داعش وترکیه مقابله کنند واز وعدههای توخالی امریکا دل نبندند و بقایای دشمن کشورسوریه رابه ذباله دان تاریخ بفرستند مگرنه این است که آمریکاالانا میگویدمافقط نفت سوریهارامیخواهیم هرکه ازسوریها از هرگروهی که میخواهندباشند اگربامابجنگندآنهارامکشیم ودست از نفت سوریهابرنمیداریم پس هر وطن پرستی بایدبرای سرزمینش وآیندگانش بجنگد چه عرب سوری وچه کوردویاسایراقشارسوری باشند فقط بامتحدشدن ارتش سوریهااین کارمیصراست.

    • بدون نام

      اینطور نمیشە خو یازدە هزار شهید دادن باید دیگە کوردستان دست خودشان باشە نە عرب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج