۹۲۳۶۵۷
۱۰۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰۰ نظر
۵۰۰۰
پ

منزوی: آقای کالدرون؛ می‌خواهی بجنگی بسم الله!

عضو هیئت مدیره استقلال پاسخ تندی به ادعای سرمربی پرسپولیس داد.

ورزش سه: اظهارات گابریل کالدرون در نشست خبری قبل از بازی با پارس جنوبی جم در مورد اینکه نتیجه بازی استقلال برابر پارس جنوبی جم در بیرون از زمین تعیین شده بود، امروز شکایت باشگاه استقلال را در پی داشت. اما کامران منزوی عضو هیئت مدیره استقلال صحبت های تندی علیه کالدرون انجام داد که در ادامه آن را می خوانید:

انفعال هیئت مدیره استقلال؟

پر رنگ بودن به چی است؟ بر طبق قانون تجارت هیئت مدیره نباید پر رنگ باشد. هیئت مدیره ماهی یک بار جلسه می گذارد، در آن تصمیماتی گرفته می شود و مدیرعامل و عوامل اجرایی باشگاه وظیفه دارند آن را اجرا کنند. من نمی دانم منظور شما از اینکه هیئت مدیره منفعل است چیست؟ هیئت مدیره ۱۰ روز پیش مجوز حرفه ای باشگاه را گرفته است، می شود بگویید منظورتان از انفعال چیست؟

شایعه برکناری امیرحسین فتحی؟

اولا چنین بحثی نیست و اسماعیل خلیل زاده رییس هیئت مدیره بارها توضیح داده است. طبق اساس نامه باشگاه استقلال همان طور که خط کشی زمین به ما ربطی ندارد، مسائلی که در مورد تغییرات در مدیریت باشگاه است، به هیئت مدیره ربط پیدا می کند. که ما هم چنین تصمیمی نداریم و آقای فتحی با قدرت به کارشان ادامه می دهند.

اسپانسر پول فصل بعد استقلال را داده است؟

بحثی مطرح شده که استقلال از اسپانسر طلبکار نیست، از لحظه ای که وارد باشگاه شدیم به جز یک اسپانسر از دو سه اسپانسر دیگر پولی نگرفته ایم و همه می گویند پول شما را به هیئت مدیره های قبلی داده ایم. دنبال مطالبات مان هستیم و باید دنبال وصول آنها باشیم. مشکلات مالی حتما حل می شود و ما در دو جلسه‌ای که با آقای داورزنی معاون وزیر داشتیم ایشان قول دادند در زمینه گرفتن پول مان از اسپانسر به باشگاه استقلال کمک کنند.

نقش کمرنگ هیئت مدیره در تصمیم های مهم باشگاه؟

وقتی آمدیم بحران برگشت حواله های بازیکنان بود که توسط مجری قبلی اسپانسر به آنها داده شده بود. بحران دوم به مطالبات به جا مانده بازیکنان درست در شب عید برمی گردد، آن را هم با سیاست درست رفع کردیم. بعد از عید باخت به پرسپولیس و درگیری های رختکن پیش آمد، کاش آن فرد اجرایی باشگاه که صدای جلسه ها را ضبط و رسانه ای می کرد، جلسه با حضور شفر را هم ضبط می کرد تا مشخص شود چقدر تلاش کردیم، شفر چه حرف هایی می زد و ما چه کار کردیم.

بعد از این اتفاق بحران شفر با ارکان اجرایی باشگاه بود، بعد از آن اخراج شفر، بعد نقل و انتقالات بازیکنان، بعد پرونده پروپئیچ از راه رسید، بعد از آن تامین پول برای اول فصل بازیکنان بود و یک بخشی برای بازیکنان جدید، بعد از آن گرفتن کارت بازی بازیکنان بود، شما می دانید ۴ بازیکن ما بعد از دو هفته کارتشان صادر شد. بعد از همه این ها گرفتن مجوز حرفه ای باشگاه بود و بعد مشکل علی دشتی و باشگاه سایپا که آن را در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال حل کردیم. شما بگویید کجای این هیئت مدیره منفعل است؟

انتقاد به فتحی بابت جدایی ستاره ها

این سوال را این طور جواب می دهم، از آن ۱۶ بازیکن چند نفر فیکس بودند؟ سوال بعدی اینکه آیا آنها را آقای فتحی کنار گذاشته است؟ این ها انتقادهایی است که به هیچ عنوان منصفانه نیست.

پرسپولیس در خصوصی سازی جلوتر از استقلال است؟

اولا که شرکت استقلال سهامی خاص است، باید سهامی عام بشود و بعد کارهای واگذاری آن انجام بشود. پرسپولیس از این جهت جلو است که سهامی عام است. این هیچ نکته منفی نیست، کارگزار پرسپولیس را معرفی کرده است و استقلال را هم فردا معرفی می کند. روند واگذاری دارد طی می شود و استقلال به هیچ عنوان از حریف خود عقب نیست.

مشکلات مالی بازیکنان؟

اینکه می گویند همه بازیکنان بابت امسال هیچ پولی نگرفته اند درست نیست. تعدادی گرفته اند و تعدادی هم از یکی دو سال پیش طلب کار بودند که دارد پرداخت می شود. پولی که باید به مربی جدید می دادیم به مربی هایی که در سال های گذشته بودند پرداخت کردیم و در مورد بازیکنان هم همین شرایط پیش آمد. وقتی ما داریم پول سال های گذشته را پرداخت می کنیم طبیعی است در یک زمانی دچار تنگنای مالی می شویم ولی این دائمی نیست و مشکلات دارد حل می شود.

واکنش به صحبت های کالدرون

نتایج این آقا گویای همه چیز است، دوستانی که مشاور او هستند به این مربی بفهمانند که گران قیمت ترین تیم تاریخ لیگ را در اختیار دارد و بهتر است به کارش خودش بپردازد و بگوید با گران قیمت ترین تیم تاریخ چه کرده است؟ استقلال تیمی جوان و بی ادعا است و قیمت بازیکنان ما یک چهارم پرسپولیس هم نیست. آخرین بار باشد از مجموعه رقیب در مورد تیم ما حرف می زنند، اگر دوست دارید وارد جنگ شوید، بسم الله. من به آنها می گویم فضای فوتبال، وزارت ورزش و نهادهای دیگر تحمل چنین صحبت هایی را ندارند.

نمی شود یک نفر از گرد راه برسد و هرچه می خواهد بگوید، حرف های او تیتر مجله های زرد ۲۵ سال پیش است و دیگر دوره این صحبت ها گذشته است. ایشان به تیم خودش برسد و بگوید چرا با داشتن این همه ستاره این قدر با صدر جدول فاصله دارد و با تیم ما که یک تیم جوان است فقط سه امتیاز فاصله دارد. به این دوستمان می گویم استقلال هنوز آنقدر ضعیف نشده است که هر کسی در مورد آن صحبت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      دقیقا مصونیت داره این آقا و باشگاه لنگ‌ . لنگیا حالا باز بیاین منطق و مردانگی و شرف رو بزارید زیر پا ازش دفاع کنید باز‌ ‌ . مگ امسال قانون وضع نکردن ک هرمربی راجع به تیم دیگه ای حرف زد توبیخ و محروم میشه؟ چرا این آقا ک الان بارها قبل از دربی و بعد از دربی و الان راجه ب استقلال حرف زده توبیخ و محروم نمیشه؟ اما استرا یه بار راجع ب داوری حرف رد دیدید چطو توبیخ و جریمه شد. خدایی هم هست. این کالدرون ک بار فنی نداره فقط باهوچیگری میخاد افکار هواداران تیمشو منحرف کنه ک بیشتر بمونه. دوما شک نکنید باشگاه کثیف لنگ و مدیر عامل هوچیگرش وادارش میکنن ک از این حرفا بزنه چون اگ اینجور نبود همون بار اول ک حرف زد باید توجیهش میکردن و بهش میگفتن که دیگه ازاین حرفا نزنه. و دراخر حتما مدیران لنگ یادشون رفته ک شک نکنید یادشون هست اما بی حیا شدن و ب این کالدرون هم نگفتن ک تواین چهارسال با چه گندکاریا و داوریهای علنی بسود لنگ و حمایت کمیته عنضباطی و پولهای دزدی هدایتی و حمایت رسانه ها چ گندی زدن و چطو جام میبردن وچطو دوتا سوپرجام بدون بازی بهشون دادن بهش نگفتن ک چطو کل تیمهای لیگ و بازیکنان لیگ و مربیان لیگ برعلیه این جریانهای کثیف بلندشدن و همه معترض شدن بهشون. بهش نگفتن طی این چهارسال بخاطر اینهمه گندکاری هرشهری ک میرن باسنگ و چوب ازشون پذیرایی میکنن. شک نکنید این روش مدیران و باشگاه لنگه واس جلب حمایت همون جریانها و داوریها ک باز ساپورت شن. یکی ب کالدرون بگه مرد باش ضرر هایی ک استقلال طی این چن فصل از داوری کرد و حتی همین امسال یه پنالتی مسلم بازی با مسجدسلیمان براش نگرفتن و اسماعیلی بهترین بازیکن استقلال رو الکی اخراج کردن ک مقابل لنگ تیم خودت نباشه و تو سود کنی مردک. چاپ کن جان عزیزانت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میدونی چرا هیچکس جوابتو نداده؟ واسه اینکه کسی اینروزا حوصله روده درازی را نداره. حتما حرف یا مفت زدی که انقدر زیاده

      • بدون نام

        معلوم میشه سوختگی شدیده که انشا نوشتی کیسه کش حرف حق تلخه خیارم حرف حق زد اونجاش تلخ شد

      • بدون نام

        کیسه کش سکته نکنی جمعه سوراختور منتظره دیگه اونجا دست بالا سوراختوره

      • بدون نام

        منزوی برو در انزوا کیسه بکش

      • بدون نام

        بازی سوپر جام که فرار کردید و بعد رفتید کلی پول دادید و دوباره از رو نرفتید
        در مورد حرف زدن در رابطه با تیم های دیگه حرف پارسال خودتون و مهندسی لیگ و فرمایشاتتان یادتان رفته؟ آن وقت کجا بودی رساله بنویسی؟
        در ضمن شما که بازی مستقیم هم با پنالتی الکی هم که براتون گرفتن بازهم حریف پرسپولیس نبودید

      • محمد

        فول لایک

      • بدون نام

        پلمپش کن بابا دروازه رو

      • هادی

        یه نفس بگیر بابا
        کیسه حموم

      • کیارش

        یکی به این بفهمونه که اتفاقا اون تیمی که با تصمیمای خارج از زمین دوسه سال جام آورد همین تیم لنگ هستش. اگه اشتباهات داوری نبود پارسال قهرمان شده بودیم ولی ماشاالله این لنگیا زیربار نمیرن . قبولم نکنن واقعیت عوض نمیشه

      • صالح

        آقای منژوی لطفا یک کمی فکر کن واقعا برد مقبل جم را شماها باور کرده ای؟ چقدر آدم باید بد بخت باشه که اینجوری خودش را پیروز بداند!!!!

      • عباس قلی

        زرششششششک

      • بدون نام

        فقط باید در جواب این همه اراجیف باید گفت جواب ابلهان خاموشی است. آنچه عیان است چه حاجت به بیان است کیسه کش بیهوده

      • بدون نام

        چقدر خوبه ک ی لحظه تیم استقلال خودشو جا پارس جم قرار بده
        برنده و بازنده رو داور عوض کرد

      • مانی

        دمتگرم

      • مانی

        دمتگرم

      • حام

        معلومه بد جوری سوختی و از سوزش شدید نمی دونی چی می گی
        سوخته که انقدر حرف نمی زنند

      • اژدرسرخ

        آخه خاک برسر تون واقعا این کیسه تیمه از چی حمایت میکنید تیمی که سرتا پاش نجاست کثافت خباثت و وزارت پرش کرده و یک عمره زیر پرسپولیس کبیر داره دست و پا میزنه و داره زیر مون جججججووووونننننن میده حمایت ازش===حماقت محضه

      • بدون نام

        #کالدرون_صدای_ماست

    • بدون نام

      آقای منزوی حالا چی شده مگه؟حرف حق همیشه تلخ بوده جانم
      بهتره به داورها کمتر رشوه بدید
      بو گندش همه جا رو گرفته عزیزم
      کالدرون فقط گوشه ای از حقایق رو در مورد تیم حقیر کیسه دریافت کرده

      پاسخ ها

      • چهار فينال اسيا

        لنگ حقیر

      • ایرانی اصل

        بسکه ناپاکن کیسه ها.

      • رضا

        لنگی دیدی کسی از لنگیا نیست نظر بده خودت چند دفعه عقده کردی جواب طردفدار تاج رو میدی

      • بدون نام

        شما ی بازیکنی دارین ک نزدیک ب شیشصد هزار یورو پول خورده اندازه دروازه بون منقارتون هم بازیکنای ما پول نمیگیرن چ برسه ب جونیور

      • بدون نام

        مثل اینک یادت رفته چطور تو جم جشن قهرمانی واستون گرفتن چ مفت بردید بخاطر اون تارتار ک مربی جم بود یادت رفته یا یادت بیارم

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      دقیقا گرونترین تیم تاریخ پرسپولیس و لیگ رو دراختیار داره. داره نتایج بدشو ک از هشت بازی فقط پونزده امتیاز داره و نه امتیاز رو ازدست داده رو پشت این حرفها قایم میکنه و وقت بیشتری از هوادران پرسپولیس میگیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم استقلال چند امتیاز داره؟

        کاج آسیا

      • رضابندری

        نمیدونم این لنگیا چقدر دوست دارن اخبار تاج رو دنبال میکنن میخونن بعد زورشون میاد با عقده نظر میدن

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      دقیقا مصونیت داره این آقا و باشگاه لنگ‌ . لنگیا حالا باز بیاین منطق و مردانگی و شرف رو بزارید زیر پا ازش دفاع کنید باز‌ ‌ . مگ امسال قانون وضع نکردن ک هرمربی راجع به تیم دیگه ای حرف زد توبیخ و محروم میشه؟ چرا این آقا ک الان بارها قبل از دربی و بعد از دربی و الان راجه ب استقلال حرف زده توبیخ و محروم نمیشه؟ اما استرا یه بار راجع ب داوری حرف رد دیدید چطو توبیخ و جریمه شد. خدایی هم هست. این کالدرون ک بار فنی نداره فقط باهوچیگری میخاد افکار هواداران تیمشو منحرف کنه ک بیشتر بمونه. دوما شک نکنید باشگاه کثیف لنگ و مدیر عامل هوچیگرش وادارش میکنن ک از این حرفا بزنه چون اگ اینجور نبود همون بار اول ک حرف زد باید توجیهش میکردن و بهش میگفتن که دیگه ازاین حرفا نزنه. و دراخر حتما مدیران لنگ یادشون رفته ک شک نکنید یادشون هست اما بی حیا شدن و ب این کالدرون هم نگفتن ک تواین چهارسال با چه گندکاریا و داوریهای علنی بسود لنگ و حمایت کمیته عنضباطی و پولهای دزدی هدایتی و حمایت رسانه ها چ گندی زدن و چطو جام میبردن وچطو دوتا سوپرجام بدون بازی بهشون دادن بهش نگفتن ک چطو کل تیمهای لیگ و بازیکنان لیگ و مربیان لیگ برعلیه این جریانهای کثیف بلندشدن و همه معترض شدن بهشون. بهش نگفتن طی این چهارسال بخاطر اینهمه گندکاری هرشهری ک میرن باسنگ و چوب ازشون پذیرایی میکنن. شک نکنید این روش مدیران و باشگاه لنگه واس جلب حمایت همون جریانها و داوریها ک باز ساپورت شن. یکی ب کالدرون بگه مرد باش ضرر هایی ک استقلال طی این چن فصل از داوری کرد و حتی همین امسال یه پنالتی مسلم بازی با مسجدسلیمان براش نگرفتن و اسماعیلی بهترین بازیکن استقلال رو الکی اخراج کردن ک مقابل لنگ تیم خودت نباشه و تو سود کنی مردک. چاپ کن جان عزیزانت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تراوشات یه مغز بیمار

      • amin

        چقدر بهتون فشار وارد شده که نیم ساعت نشستی نوشتی عزیزکم شما اول خودتو ناراحت نکن اگه انقدر مشق مینوشتی الان دکتر یا مهندس میشودی

      • رضابندری

        بابا هزار خط هم بنویسی لنگیا نمیفهمن خخخخ

      • بدون نام

        کی وقت داره این اراجیف رو بخونه؟! همینکه یه هوادار شیشدنگ کیسه نوشته، مشخصه چیه! نه ارزش خوندن داره نه ارزش جواب دادن!
        خخخخخخخخخخ

      • محمد

        تراوشات یک بی مغز کیسه کش شیشتایی!!خخخخخخ666666

    • ali

      اقای منزوی بیان واقعیت ناراحتی ندارد نتایج استقلال مهندسی شده است همه میدانند که امثال سپاهان یا استقلال باید قهرمان شوند ضمنا دوست عزیز گران قیمت ترین تیم لیگ امثال استقلال است به بیراهه نروید
      بازیکنان خارجی شما به اندازه همه پرسپولیس پول گرفتن خواهشن دست پیش نگیرین که پس بیفتین فکر نکن کثافت کاری شما با این صحبتها از اذهان طرفدارانتان پاک میشود

      پاسخ ها

      • علی

        دوست عزیز به نتایج تیمت نگاه کن تو این سالها جای دور نریم از همین پارسال نود ارومیه بادران همه لیگ یکی بودن تو جام حذفی چجوری بازی رو براتون درآوردن جالبه قهرمانتون هم کردن نزار از لیگ امسال بگم نمونش همین بازی با پارس جم که زوری یک بر هیچ بردین گل ترابی رو یادت هست که تو آفساید زدین یا پنالتی مسخره بازی با ماشین سازی تو حذفی ...نزار دیگه بگم ...یکم از مربی تاج کبیر یاد بگیره مربیتون میبینی که تا حالا یه بار هم راجع به تیمتون حرف نزده

      • رضابندری

        لنگی گرامی حرف مفت نزن اگه قراره تیمی رو قهرمان کنن خودت میدونی که چرسپولیسه طبق سالهای گذشته

      • ممد دانیالی

        واقعا لنگی جماعت هوچیگر و وقیحه اخه مردک استقلال که هنوز پنج شش تا لیستش جاداره و یه مشت بچه از تیم امید ها توشه و برعکس تیم منفور لنگ اکثرا ملی پوشا رو جذب کرده باز میگی از استقلال کمتره خرجش؟؟ واقعا لنگیا بی منطق ترین افراد دنیا هستن و نباید با اینا بحث کرد باید تو تنهایی و حماقت خودشون تنهاشون گذاشت

    • بدون نام

      حرف حساب تلخه اقای کالدرون درست گفتن

      پاسخ ها

      • رضابندری

        تا ده سال دیگه هم به این لنگیا توضیح بدی نوفهمن

    • قاسم

      ای جانم منزوی

      پاسخ ها

      • رضا میرشکار

        منزوی معنیش میشه چی.
        گوشه گیر. درسته. مال کدوم خراب شده هست این گوشه گیر. همون گوشه کنار بشین خفه شو.

    • بهداد

      خخخخخ اینو یکی بگیره سه امتیاز فاصله، عمویی هنوز جای سفت... نکردید ضمنا حرف حق جواب نداره، جای جواب دادن باید خجالت بکشید که به روش‌های شهرنوعی خودتونو دارید می‌کشید بالا، مگه حرف بی ربط زده میگه تو زمین حقتونو بگیرید نه خارج از زمین، انسان با شرف بودن برای چون شماهایی سخته ولی با تمرین بدست میاد اول توبه بعدا سکوت کنید انشالله خدا هم خوشش بیاد نظری بهتون بکنه والا حق پارس جنوبی خوردن که تشویق نداره.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        فقط همین راباید گفت فرق مابین آرژانتین جهان سومی وایتالیای جهان اولی همینه.متانت مربی استقلال راببینید وهوچی گری کالدرون.میبینمت که تو هم مثل برانکو شکایت به فیفا ببری.

      • مرد قرمز

        درود به شرفت بهداد اینا چه میفهمن فوتبال پاک چیه

      • رضابندری

        لنگ حق خوره مثل هر سال متاسفم به این فوتبال کثیف

      • بدون نام

        کاربر کیسه ۴فینال انشا می نویسی این چرت وپرت ها چی که بلغور میکنی ان کسانی که با زیهای فوتبال را می بینند خودشان همه چیز را تشخیص می دهند مگر در بازی پارس جنوبی جم کل سالم افساید گرفته شد و پنالتی که داور در چند قدمی ان بود نادیده گرفته شد این مسائل را که می بینند فکر به جاهای دیگر می رودو امتیاز مفت دادن به کیسه

      • بدون نام

        منزوی برو رشوه بده به داور به بازیکنان حریف به مربیان حریف......ضمنا تو عددی نیستی که ادعای جنگ می کنی...تیم شما کم هزینه است..سیاه نمایی تا کی...چقدر سوختید که سرورتون سه بار پشت سر هم هت تریک قهرمانی کرده....بهتره بری سر جات بشینی و دم نزنی....

      • بی نام

        آقای کوندورون لنگی هم فهمیده بایدچطوری نون بخوره.

      • موسوی

        احسنت.واقعیتها را گفتین ولی دوست عزیز کیسه ها پوست کلفتر از این حرفهان.

      • موسوی

        احسنت.واقعیتها را گفتین ولی دوست عزیز کیسه ها پوست کلفتر از این حرفهان.

      • موسوی

        احسنت.واقعیتها را گفتین ولی دوست عزیز کیسه ها پوست کلفتر از این حرفهان.

      • موسوی

        احسنت.واقعیتها را گفتین ولی دوست عزیز کیسه ها پوست کلفتر از این حرفهان.

    • بدون نام

      آخه چن سال همش میگفتید تیم حکومتی و قهرمانی با روحانی تا ۱۴۰۰ و هزار حرف مفت دیگه کسی اصلا چیزی به شما گفت ...حالا یه نفر پیدا شده داره حرف حق رو میزنه دارین میترکین.....کالدرون جایگاهش تو فوتبال مشخصه آخه منزوی تو کجای فوتبالی؟ چن سال با رانت و پارتی بازی آویزون استقلال بودی فکر کردی تو فوتبال چیزی شدیه؟جالب فقط واکنش آویزونا استقلال مث اکبر پور و منزوی و فردا هم نوبت سیروس دین محمدی میشه..بابا بساط دلالیتونو جمع کنین..‌لطفا لطفا لطفا برین از این فوتبال که فضاشو کثیف کردین

    • بدون نام

      حرف حق جواب نداره چرا آتیش گرفتین بازی با پارس جنوبی گویای همه چیز هست فوتبال تو مستطیل سبزه نه قضاوت ناعادلانه داورها و ثبت اعداد وارقام

      پاسخ ها

      • محید

        اه اه اه اس دق لال...منزوی خفه

      • محید

        بهانه باخت به ترترجورشد

      • محید

        بهانه باخت به ترترجورشد

    • ایرانی اصل

      چراچرت میگی.فقط دلارهایی که به تیام.ملیجک!؟.دیاپااته.منشا.اون المانی قناری فروش وهافبک عراقی دادین اندازه بودجه چندسال پرسپولیسه حالاکاری نداریم که این فصل وفصل گذشته بیشتراز30تابازیکن گرفتن.خجالتم خوب چیزیه.مث کبک سرتون زیربرفه.

    • بدون نام

      حرف حق چقدر تلخه برای کیسه کشا...

    • بدون نام

      دمت گرم منزوی جان.بایدگاوچرون بفهمد که درنظرمردم تیم حکومتی کدومه که بازیکناومدیرعاملش باپاچه خواری دارن امتیازمیگیرن.البته کمک خبرنهارهاومافیای سرخ رسانه ای فراموش نشه.

    • بدون نام

      ای بابا تهش به شما چی میرسه ول کنین من خودمم طرفدار استقلالم ولی سر ی سری چیزای الکی که فردا یاد کسی نمیمونه بحث نمیکنم مسائل مهم این مملکت کلأ دو روزه فراموش میشه

    • بدون نام

      احمق جون اولا سرورتون چهار برابر شما طرفدار و قهرمانی داره دوما این همه بازیکن خریدین متری یا کیلویی حساب کردی که میگی پرسپولیس چهار برابر شما خرج کرده سوما حتما بازیکن شما با بوسه قرارداد می بندند چهارماً بدبخت ها اینقدر زیر دست ما بودن که به ۳امتیاز کمتر از ما افتخار می کنند

    • بدون نام

      ضرب المثلی است که میگه
      به خر زورت نمیرسه پالونش را میگیری) کل ملت ایران دیدن قضاوت کردن کارشناس علنی گفت اب باد خاک زمین زمان دیدیدن گفت چطور شد حالا کالردرون گفت خیلی سخت امده در ضمن دارند بزرگش میکنند که داورها را برای خودشان جلب کنند و بر علیه پرسپولیس
      این نتیجه ورزش و ورزشکاره اقای منزوی( ۰۰۰۰۰۰) شرافتمند تر از اینگونه بهانها رفتارهاست از ورزش برو وزش جای ادمهای ۰۰۰۰۰نیست

    • بدون نام

      آقای منزوی تا وقتی که برانکو بود شما کجا بودید الان زبون باز کردید . حرف حق تلخه که داورا بازی رو براتون در آوردن خوبه عالم آدم دیدن

    • ایرانی

      تیم کیسه کشا هیچی نیستن همینم که هستن به لطف روی زیادشونه روتونو کم کنید کیسه کشا،منزوی آخه کجا بودی یکدفعه پیدات شد، پرسپولیس همیشه سرور شیشتقلال خواهد بود

    • بدون نام

      اون موقع که از بازی سوپر جام فرار کردید و برای ماست مالی کردنش جلوی هوادارا رفتید شکایت کردید و اون همه پول بی زبان رو به فنا دادید و هیچ نتیجه ای هم بدست نیاوردید کجا بودی؟؟؟؟؟؟چرا واسه هدر دادن اون همه پول هیچی نگفتی مردک

    • بدون نام

      اخه تو چی میگی هیچی ندار ادای ادم حسابی را در میاری

    • بدون نام

      لعنت ب لنگ حقیر کثیف حکومتی

    • نوذر

      سلام مارا به آقای منزوی برسانید که کالدرون تنهاست نیست سرمربی پرسپولیس واقعیت را گفته کارشناسان داوری وبرنامه فوتبال برتر هم میتونی به جنگی منزوی

    • بدون نام

      اقای منزوی اول بگو چند درصد طرفدار داری و بعدش بگو اگه بحث از جنگیدن باشه به این ضرب المثل قدیمی فکر کن حتی اگه با وجود طرفدارای خیلی کمتر حدود چهل درصد در کشور که دو شغال یه شیر را از پا در میاره پس کاری نکنید که با وجود اقلیت بودن با زبان خودتون برخورد بشه و صبر و تحمل پرسپولیسیها حدی داره حتی اگه توی یه خانواده دو یا سه نفر پرسپولیسی باشه و یه نفر استقلالی و ما به تو توصیه میکنیم حد خودتون را نگه دارید و عواقب حرفاتون را نیز بپڌیرید

    • بدون نام

      ایول دهنشو ساییدی

    • تاریخ کیسه وصله به 6

      این حرفا چیه واسه خودتون جو گیر میشین بابا مربی حرفه ای ه باید بجنگه چه روانی چه فوتبالی ...این حقیقت فوتباله ایرانه شما کیسه کشا درست بشو نیستید عقده ای شدید 5 سال روز خوش ندیدید واقعا حق دارید ...

    • بدون نام

      درووود بر کامران خان .. باید یکی توی دهن این گاوچرون میزد

    • بدون نام

      اقای انزوا حق دیگر تیمها بخورین حقه .پارس جنوبی چرا اونا که خودشون هزار مشکل دارن انصاف میدونی چیه .همتون دلالین

    • عیدی صفری

      بابا جون بجا این حرفها برید تیمتون بالا بیارید، مگر چال میدونه

    • عقاب اسمان

      منزویی دو روز دیگه گند کاریا توهم مثل مدیران قبلی کیسه در میاد راستی قضیه هفت میلیارد چی شد؟؟؟؟توهم مثل توفیقی وعده بده چند هفته دیگه بالاتر از پرسپولیسی

    • ملایرشهرجهانی انگور. شهرملی مبل ومنبت

      یکی نیس بتو بگه فاصله ماهم با صدر سه امتیازه.. چجوره سه امتیاز فاصله شما با ما کمه ولی سه امتیاز اختلاف ما با صدر زیاد... از بس مونگل تشریف دارن کیسه کشا

    • شمالی ریکا

      یادت رفت بگی دولت و داورا و فدارسیون سپاهان و تراکتورم با شما هستن جنگ نا برابریه اما بادا باد سر جمع چهل میلیون میشین

    • بدون نام

      منزوی برو ی گوشه حالت انزوا بگیر . جوجه تو چجوری میخوای بجنگی . اگر کیسه کشا اماده جنگ هستن بسم الله

    • بدون نام

      تا جایی که مشخصه پرسپولیس با صدر جدول فقط سه امتیاز فاصله داره

    • ساسان

      بنا به اقرار واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال
      پاکترین مقام استقلال سومی با مرفاوی میباشد
      و باز بنا به اعتراف مجیدی سرمربی استقلال که میگه تک تک آجرای استقلال و میشناسه استقلال یک تیم مافیاییه

    • بدون نام

      بابا منزوی اینقدر چرت و پرت نگو همان اسمت برازنده ات است منزوی برو یک گوشه بشین

    • ممد دانیالی

      ایول شیر مادرت حلالت آقای منزوی بلاخره از مدیران بی عرضه تیم یه نفر از جنس استقلال پیدا شدد که جواب دندان شکن بده

    • s

      کالدرون هیچ توهینی نکرده حق را گفته دربازی جم برداستقلال مهندسی شده و نتیجه بیرون زمین چمن رقم خورددرضمن اگه کوری دهنتوبازکن فاصله ی سرورت باصدرجدول سه امتیاز است .

    • بدون نام

      پرسپولیس عشق است فقط.شیشششششششششششش تاییییا.

    • فلفل قرمز

      هر وقت درب طویله کیسه کشا باز میشه از مدیر عامل و هیئت مدیره و بازیکن و پیشکسوت و هوادار حرفهای مزخرف توهین و دخالت در کار تیمهای دیگه شنیده میشه آون از شاهرخ بیانی هندی که ادعا میکنه چهل میلیون طرفدار دارند که اگر همشون رو جمع کنند چهار میلیون هم نمیشند آون از اکبر پور وحشی که خودشو دزدکی جای آدمها جا میزنه این هم از رئیس هیت مدیره شون که حرف از فاصله 3 امتیازی میزنه نمیدونه که چهار ساله زیر سرورشون جا خوش کردن نمیتونند بالا بیان اینم از هوادارای بی ادبشون بهتره در ب این طویله رو بسته نگه دارین

    • اژدرسرخ

      حکایت منزوی حکایت اون جوجه لاتیه که تو کوچه خالی نصف شب یقه جر میده راستی رفتی خونه به مامانت بگو اسفند و عنبرنسا برات دودکنه. بچه ش اگه مرد نشده اما ادای مردها رو. درمیاره. خخخ

    • رها

      حرف حق تلخه وبدجور سوزونده کیسه کشایی رو که استاد ناحقی ونامردین.داور اگه کورم بود میفهمید این گل درسته.بقولی این اشتباه داوری نبود،کثافت داوری بود.دروود به کالدرون شجاع وحق گو

    • بدون نام

      چوب وکه برداری گربه دزده خودش فرارمیکنه چهارستون کیسه بادوکلام حرف حق لرزیداگرمردهستیدنتیجه توزمین باشرافت بگیریدنه باکمک داورپس درست بجنگیدتاحرف نباشه مثل سرورتون پرسپولیس که هرچی حقشومیخورن بازسرورتونه ۱۱۱هفته هست که زیرمونید

    • بدون نام

      بازی های سختت تازه از راه رسیده کیسه
      100 هفته س زیری با چه رویی میگی سه امتیاز فاصله س
      چرا به فتحی جونت نمیگی حواسش به تیم خودش باشه ها.
      گل گهر و گل ریحان رو بردین فک کردین شق القمر کردی.
      گرانترین تیم در اختیار کیه ؟خودتو زدی بخواب رفیق

    • بدون نام

      هر جا سخنی از جعل و رشوه و کثافت منتهی به قهرمانی پوشالی هست نام لجنپلیس میدرخشد

    • بدون نام

      آقا دمت گرم که نوشته بودی کاج آسیا تا حالا اینقدر نخندیده بودم

    • فرشاد

      این مردک‌کچل کال درون شورتشو نمیتونه بکشه بالا حالا بهش گفتن یک زری بزن شاید نگهت دارن ..ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست ...عرض خود میبری و زحمت ما میداری....

    • بابک

      این کالدرون اوسگل رو بزرگ نکنید
      یه اجنبی بیشرف رو زیاد تحویل نگیرید

    • علیرضا

      مردک شخم مغز خب راست گفته جناب کالدرون دیگه همه داورها بسیج شدن تیمتون رو از منجلاب بکشن بیرون دیگه.کاج حقیر

    • بدون نام

      یک کلمه از مادر عروس بشنویم،،،،همین آقا چند هفته پیش سوراختون کرد،،،هههههه

    • بدون نام

      چی میگی بابا تو چی زدی این حرفها رامی زنی عجب ساقی خوبی داری لامصب استقلال دوبار پرسپولیس خرج کرده بعداش ازسوزش زیاد این حرفها رامی زنی

    • بدون نام

      لامصب تو تیم شما تبربزی سکو نشین هست دیابته با این همه پول ذخیره هست چی میگی تو

    • موسوی

      کلا کیسه ها عادت به فرافکنی دارن،همین فصل قبل کیسه ها چه پیشکسوتانش و چه بازیکنانش و چه... انواع و اقسام اتهام و حرفهای صد من ی غاز زدن،ولی حالا که اقای کالدرون با مدرک و سند واقعیت را بیان کرده ،تا فیها خالدون سوختن.گرچه عددی نیستن ولی صحبتهای کیسه ها نشان از عمق سوزش داره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج