۹۲۳۶۹۳
۶ نظر
۵۰۱۳
۶ نظر
۵۰۱۳
پ

آمریکا از اقدام FATF علیه ایران استقبال کرد

وزیر امور خارجه آمریکا با قدردانی از اقدامات اخیر کارگروه ویژه اقدام مالی(FATF) علیه ایران، از اعضای این کارگروه خواست ایران را مسئول تامین مالی تروریستم بدانند.

ایسنا: مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای با قدردانی از "افزایش اقدامات متقابل" FATF (کارگروه ویژه اقدام مالی) درخصوص ایران مدعی شد: ایران نتوانسته کاستی‌هایش در رابطه با پولشویی و تامین مالی تروریسم را رفع کند.

پمپئو مدعی شد: ایران با با عدم تصویب FATF و بدون هیچگونه شفافیتی در اقتصادش می‌تواند به توسعه و بسط تروریسم بپردازد. سپاه پاسداران جمهوری اسلامی همچنان به تامین مالی گسترده تمهیدات فعالیت‌های بدخواهانه خود می‌پردازد.

آمریکا از اقدام FATF علیه ایران استقبال کرد

وی در ادامه ادعا کرد که FATF به ایران هشدار داده است که باید هرچه سریع‌تر کنوانسیون پالرمو و مقابله با تامین مالی تروریسم را در راستای استانداردهای FATF به تصویب برساند.

مایک پمپئو در آخر با پشتیبانی از تصمیم FATF برای حفاظت از سیستم مالی جهانی، از اعضای این کارگروه درخواست تا ایران را مسئول عملیات‌های تروریستی و تامین مالی تروریستم بدانند.

به گزارش ایسنا، کنوانسیون ملل متحد علیه جرائم سازمان‌یافته فراملی یا کنوانسیون پالرمو از معاهده‌های چندجانبه مورد حمایت سازمان ملل متحد در سال ۲۰۰۰ علیه جرایم سازمان یافته فراملی است. این کنوانسیون در ۱۵ نوامبر ۲۰۰۰ با قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تصویب رسید.

کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم موسوم به سی‌اف‌تی نیز یک کنوانسیون بین‌المللی است که در سال ۱۹۹۹ به منظور مقابله با تأمین مالی تروریسم توسط سازمان ملل متحد تصویب شده‌ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب خوبه که دلارای ایران خرج این گروهها نمیشه

      پاسخ ها

      • @

        تصویب نشه خیلیم عالی هستش! دیگه موافقا نمیتونن پول اختلاس رو ببرن اونور آب خرج توله هاشون کنن :) الان این fatf چه عکس العملی بر علیه آمریکا انجام داده؟ آمریکایی که هم حمایت مالی از تروریستا میکنه و هم نظامی؟؟ :) بابا موافقا عجب شوتایی هستن :)

    • بدون نام

      همین که نوشته اید اف ای تی اف با ماموریت ادعایی مبارزه با پولشویی تشکیل شده نشان از بی طرف نبودن سایت شما در خبر رسانی است. دو راه پیش روی نظام است یا تقابل و یا تفاهم و همراهی با دنیا. نتیجه تقابل همین اوضاعیست که میبینیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب شما بفرمائید ماموریت fatf چیه که ما هم بفهمیم؟؟؟؟

    • ررزز

      دمشگرم

    • اکبری

      خب معلومه قانون خودشانه و هیچ غلطی هم نتوانسته اند بکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج