۹۲۳۷۵۰
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

حواشی فیلم استقلال جنجالی شد؛

استرا I Love You، فتحی حیا کن رها کن!

جمعی از هواداران استقلال در مراسم رونمایی از فیلم «آبی به رنگ آسمان» سرمربی این تیم را تشویق کرده و علیه مدیرعامل باشگاه شعار سر دادند.

ورزش سه: جمعی از هواداران استقلال در مراسم رونمایی از فیلم «آبی به رنگ آسمان» سرمربی این تیم را تشویق کرده و علیه مدیرعامل باشگاه شعار سر دادند.

مراسم اکران فیلم «آبی به رنگ آسمان» امشب با حضور آندره‌آ استراماچونی، سرمربی و تمام اعضای کادر فنی استقلال در سینما باغ کتاب تهران برگزار شد که تعداد زیادی از تماشاگران این تیم نیز در این برنامه حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم امیر رفیعی، کارگردان فیلم «آبی به رنگ آسمان» توضیحاتی درباره فیلم ارائه داد و سپس استراماچونی برای لحظاتی به صحبت پرداخت.

استراماچونی، سرمربی آبی‌ها در اکران فیلم آبی به رنگ آسمان گفت: «ابتدا باید از افرادی که من را به این مراسم دعوت کردند تشکر کنم؛ همانطور که قبلاً گفتم یکی از مهم‌ترین دلایلی که من اینجا هستم این است که استقلال تیم مردم است.»

بعد از او، مازیار میری کارگردان سینما که یکی از هواداران سرسخت استقلال است، طی اظهاراتی عنوان کرد: «همانطور که آقای استراماچونی گفتند، در این سال‌ها بیشتر ثابت شد که استقلال تیم مردم است؛ در گذشته جایزه‌ای را در لندن برای فیلمم بردم که آن را به باشگاه استقلال تقدیم کردم، اما الان فکر می‌کنم استقلال خیلی خیلی تنهاتر است و نیاز دارد تا همه شما هواداران از این کادر مربیگری که خیلی هم درجه یک هستند، حمایت کنید و در روزهایی که استقلال تنها است، آن را تنها نگذاریم.»

در ادامه این مراسم استراماچونی یک پیراهن استقلال را به رفیعی، کارگردان فیلم «آبی به رنگ آسمان» اهداء کرد و از او تشکر کرد.

پس از آن سرمربی استقلال به همراه کادر فنی‌اش به سمت صندلی‌های انتهای سالن سینما رفت که در این لحظه تماشاگران این تیم مثل دیدارهای اخیرشان شعار «فتحی حیاکن، استقلال رو رها کن» سر دادند و با شعار «استرا I Love You» این سرمربی ایتالیایی را تشویق کردند.

استراماچونی نیز که در زمان ورود و خروج از سالن با تماشاگران عکس یادگاری گرفت و پیراهن‌های استقلال آنها را امضاء کرد، در گفت‌وگوی کوتاهی با رسانه‌ها اظهار کرد: «از هواداران پرشور استقلال که در اینجا حضور دارند، تشکر می‌کنم چون این نشان می‌دهد استقلال تیم مردم و میلیون‌ها طرفدار است.»

او درباره حواشی روزهای اخیر استقلال و ناراحتی او از این وضعیت گفت: «امشب شرایط طوری است که عصبانی نیستم!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      چه میکنه پول های دزدی وباد اورده فتل خدا به داد استقلال وفوتبال ایران برسه فتل دوباره یابوش وزین کرده

    • پرسپولیس کبیر

      لعنت به آدم دروغگو . استقلال اون زمان شاهزاده پهلوی تاسیسش کرد . ی تیم حکومتی زمان شاه بود . پرسپولیس تیم مردمی بوده و هست ‌. دزدای دروغگو .

    • بدون نام

      راست میگه استقلال زمان شاه توسط شاهزاده پهلوی تاسیس شد . از قدیم زیر نظر حکومت بود . ولی پرسپولیس ی تیم مردمی بوده . استقلالیای کثیف حکومتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف دهنتو بفهم.

      • بدون نام

        تاریخ روتحریف نکن..تااونجادریت گفتی که قبل انقلاب زیرنظردرباربود..امابعدانقلاب زدن استقلال شروع شد ودرعوض علی پروین ودادکان وخردبین وعابدینی که سه تیغ میکردن ریش گذاشتن تازیرسینه درست برعکس شد واستقلال شدمنفور وسلطنت خواه وآبی هم نمادخانواده مخلوع پهلوی....قرمزهم شد نماد........ودیگه بقیه ماجرا....حرف میزنی شهامت داشته باش درست بگو..

    • سمیه سنجیده

      استرا موفق باشی .

    • کامران

      لعنت به فتحی اشغال
      مهره دست آموز وزیر ملعون
      خیانتکار ترین مدیر یاوه تاحالا
      الدنگ چندروز قبل درآخرین خیانت رضایت نامه آریا برزگر راصادربرای حریف کرد،
      اگر هم نکرده چرا به قرار داد اواعتراض وشکایت نکردوفرار داد احمدوند.
      فتحی خائن

    • بدون نام

      واقعا استقلال تیم مردمی هست لنگ شیافتی حقیر کثیف تیم حکومتی است ننگ بر این تیم

      پاسخ ها

      • علی

        شما چقدر ساده هستید کدوم تیم حکومتی اگر این حکومت رو میگذاشتد ورزش وتعطیل کرده بود یخورده به خودتون بیاین همین حکومت بود بخاطر هوادارهای میلیونی ومسائل سیاسی این دوتیم رو به حاشیه برد وقهرمانیهای کثیف رو تقدیم به سپاهان کرد

    • سجاد خیاط

      من یه پرسپولیسی واقعی و تمام عیار و قدیمی هستم. ولی اگه بخوام حرف حق بزنم الان هر دو تیم مردمی هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج