۹۲۳۷۷۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

بولتون برای ادای شهادت به کنگره فراخوانده شد

 سه کمیته مجلس نمایندگان آمریکا از «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا درخواست کردند تا هفته آینده برای ادای شهادت در رابطه با پرونده تحقیقات استیضاح «دونالد ترامپ» به کنگره برود.

ایرنا: سه کمیته مجلس نمایندگان آمریکا از «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا درخواست کردند تا هفته آینده برای ادای شهادت در رابطه با پرونده تحقیقات استیضاح «دونالد ترامپ» به کنگره برود.

به گزارش چهارشنبه شب آسوشیتدپرس، یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، گفت: سه کمیته از بولتون خواسته‌اند تا هفتم نوامبر (۱۶ آبان) به کنگره رفته و در جلسه‌ای که پشت درهای بسته برگزار می‌شود، شرکت کند.
سه کمیته امور خارجی، اطلاعات و نظارت و اصلاحات که تحقیقات درباره استیضاح ترامپ را انجام می‌دهند، تحت کنترل دموکرات‌ها هستند.

بولتون برای ادای شهادت به کنگره فراخوانده شد

این سه کمیته همچنین «مایکل الیس» و «جان آیزنبرگ» دو عضو فعلی شورای امنیت ملی آمریکا را دعوت کرده‌اند تا چهارم نوامبر (۱۳ آبان) برای ادای شهادت به کنگره بروند.

قانونگذاران دموکرات پس از آن برای شنیدن اظهارات بولتون ابراز علاقه کردند که یکی دیگر از شاهدان پرونده تحقیقات استیضاح ترامپ اعلام کرد بولتون نیز درباره ارتباطات رئیس جمهوری با اوکراین نگران بود.

یک افشاگر که نام وی منتشر نشده است، اخیرا فاش کرد که ترامپ تابستان امسال در تماس تلفنی با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهوری اوکراین از وی خواسته بود تا درباره عملکرد مالی «هانتر بایدن» پسر جو بایدن تحقیق کند.
هانتر بایدن تا چند ماه پیش برای یک شرکت نفت و گاز در اوکراین کار می‌کرد. گفته می‌شود ترامپ از طرح این درخواست ضربه زدن به جو بایدن بوده که رقیب اصلی وی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا به شمار می‌آید. این تماس تلفنی، روند تحقیق در مورد استیضاح ترامپ را کلید زد.

تا کنون شمار زیادی از مقام‌های فعلی و سابق دولتی از جمله وزرای دفاع و خارجه آمریکا برای ادای شهادت در این باره به کنگره دعوت شده‌اند.

مجلس نمایندگان آمریکا که اکثریت آن دموکرات‌ها هستند قرار است روز پنجشنبه نهم مهر به طور رسمی در مورد تحقیقات مربوط به استیضاح دونالد ترامپ قطعنامه‌ای را به رای بگذارد.

بولتون در عرصه سیاست خارجی از جمله کره شمالی، ایران و افغانستان اختلاف‌های شدیدی با ترامپ داشت. ترامپ گفته که او را اخراج کرده اما بولتون مدعی است که خودش استعفا داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      بول کثیف آمریکا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج