۹۲۳۷۹۳
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

دین‌محمدی: تبریز جو سنگینی دارد

سیروس دین‌محمدی از جمله پیشکسوتانی است که هم در استقلال بازی کرده و هم پیراهن تراکتورسازی را پوشیده، به همین دلیل او بهتر از هر کسی می‌تواند درباره بازی حساس جمعه میان این دو تیم نظر بدهد.

ایران ورزشی: سیروس دین‌محمدی از جمله پیشکسوتانی است که هم در استقلال بازی کرده و هم پیراهن تراکتورسازی را پوشیده، به همین دلیل او بهتر از هر کسی می‌تواند درباره بازی حساس جمعه میان این دو تیم نظر بدهد. دین‌محمدی ابتدا درباره شرایط استقلال صحبت می‌کند: «استقلال روند خوبی را در هفته‌های اخیر طی کرده و به پیروزی‌هایی هم رسیده. البته باید به مرور زمان ببینیم آیا نتایج استقلال ادامه پیدا می‌کند یا نه؟ روی این سه بازی نباید کارشناسی کرد، باید بازی‌های سخت نظیر تراکتور برای استقلال پیش بیاید تا درباره موفقیت این تیم نظر بدهیم.

مربی و تیم باید در بازی‌های سخت محک بخورند که تراکتور می‌تواند محک خوبی برای استقلال و استراماچونی باشد. اینکه چه اتفاقاتی در این بازی می‌افتد مهم است، هر چند به نظر من استقلال باید بازیکن جدید بگیرد و تقویت شود.» هافبک سابق تیم ملی درباره بازی تراکتور- استقلال و جو تبریز می‌گوید: «تراکتور تیم پرمهره‌ای است که هم بازیکنان جوان و آماده‌ای در اختیار دارد و هم چند بازیکن باتجربه که می‌توانند در دقایق حساس به این تیم کمک کنند.

استقلال بازی سختی پیش رو دارد، بخصوص در تبریز چون شرایط تراکتور در تبریز متفاوت با سایر شهرهاست. به قول فوتبالی‌ها، تبریز برای تیم‌های حریف جو سنگینی دارد و می‌تواند برای آنها استرس‌زا باشد. من هم در استقلال بازی کرده‌ام و هم در تراکتور، به همین دلیل معتقدم همان جوی که در ورزشگاه آزادی وجود دارد، در تبریز هم هست و همین می‌تواند بازی پرفشاری را پیش روی استقلال قرار بدهد. البته من چون در دو تیم بازی کرده‌ام، نمی‌توانم نتیجه را پیش‌بینی کنم.»

دین‌محمدی درباره شکست تراکتور مقابل نفت‌آبادان می‌گوید: «من بازی تراکتور با نفت را نگاه کردم. تراکتور خوب بازی کرد و موقعیت‌های زیادی هم داشت تا به گل برسد اما با بی‌دقتی از دست رفت. نفت با تمام وجود بازی کرد و به زمین آمده بود تا بازی را ببرد. البته این نتیجه نمی‌تواند تراکتور را با بحران مواجه کند، چون این تیم بازیکنان باتجربه‌ای در اختیار دارد که در این مواقع می‌توانند به بهترین شکل ممکن عمل کنند تا استرس از تیم دور شود.»

یکی از انتقادها به کادر‌فنی استقلال و استراماچونی، عدم استفاده از دستیار ایرانی است. دین‌محمدی در این باره هم صحبت می‌کند: «خود استراماچونی خواسته که دستیار ایرانی نداشته باشد. شاید اطلاعات پارسال را به او داده‌‌اند که ترجیح داده از مربیان ایرانی استفاده نکند. درست است که استراماچونی رزومه ویژه‌ای ندارد اما باشگاه می‌توانست چند مربی جوان در کنار او قرار بدهد تا از تجربیاتش استفاده کند. البته خودش نخواست چنین اتفاقی بیفتد و به همین دلیل نمی‌توان از کسی خرده گرفت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این جو سنگین چرا اون موقع که شما بازی میکردی نبود اقای دین محمدی این جو سنگین رو یه مشت وطن فروش خاعن درست کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ این بنده خدا رو نگا ! :)

    • دوری

      تراختور از قدیم هواداران پر شوری داشت.. و حتی دربی تبریز .. بعد تهران حساسترین دربی ایران بود... اما در مورد وطنفروشی گفتی ..بهت پیشنهاد میکنم .اندازه سنت حرف بزن .. وطنفروش شما ها هستید .که به بیش از چهل میلیون تورک توهین میکنید .. بعد ادعای وطنپرستی .میکنید ..شرم بر شما باد.

      پاسخ ها

      • kordook

        اخه توهمی تو مرکز امار امریکا تهش گفته ایران 15 میلیون ترک داره که اونام فقط اسمن ترکن و خیلیاشون اصلا ترکی بلد نیستن

      • بدون نام

        اخه چی بگم من از ۳۰ سال پیش یادم میاد ماشین سازی طرفدار داشت تراکتور نداشت بیخودی همه ترکا رو به تراکتور نچسبون من خودم اسلیتن ترک زنجانم ولی خودم وفامیلا همگی یا استقلالیین یا پرسپولیس در ضمن تاریخ بخون ببین تبریزیها چن بار میخاستن با خیانت از ایران جدا بشن اخریش هم زمان محمد رضا شاه بود وخاعن کسه که پرچم اذربایجان رو میبره استادیوم ومیگه خلیج عربی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج