۹۲۳۸۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کاسمیرو: فراموش نکنید رودریگو ۱۸ ساله است

کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال‌مادرید، معتقد است که نباید فشارها روی رودریگو بیش از اندازه باشد.

ورزش سه: رئال مادرید دیشب از سری مسابقات هفته یازدهم لالیگا به مصاف لگانس قعر جدولی رفت. کهکشانی ها این دیدار را طوفانی آغاز کردند و در همان ۳۰ دقیقه ابتدایی با سه گل از حریف خود پیش افتادند. شاگردان زین الدین زیدان در ادامه دو گل دیگر نیز به ثمر رساندند تا در نهایت با نتیجه ۵-۰ پیروز شوند. رئال مادرید با پیروزی در بازی دیشب در رده دوم قرار گرفت و فاصله خود را تا صدر جدول و بارسلونا را به یک امتیاز کاهش داد.

کاسمیرو، ستاره برزیلی خط هافبک رئال مادرید، یکی از بازیکنانی بوده که در فصل جدید در اکثر بازی های این تیم به طور کامل به میدان رفته است. او اما معتقد است که با وجود این فشارها زمان کافی را برای استراحت در اختیار دارد. کاسمیرو پس از پیروزی مقابل لگانس در این باره گفت: " من در اینجا حضور دارم تا بازی کنم. سرمربی از تعداد دقایقی که من باید در زمین حضور داشته باشم، کاملاً آگاه است. وقتی بازی ها تمام می شود، من می‌توانم بیشتر استراحت کنم. من کاملاً روی فرم هستم و احساس خیلی خوبی دارم و می خواهم همیشه در زمین حضور داشته باشم."

کاسمیرو در ادامه پیرامون درخشش دوباره رودریگو و همچنین اولین گل لوکا یوویچ برای رئال مادرید نیز گفت: " نباید فراموش کنید که رودریگو تنها ۱۸ ساله است. نباید خیلی روی او فشار بگذاریم چرا که سن و سال بسیار کمی دارد و حتما باید درباره او صبور بود. رودریگو بازیکن بسیار مهمی برای رئال مادرید است.

لوکا یوویچ نیز بازیکن بسیار پرتلاشی است. او می‌خواهد دقایق زیادی در زمین حضور داشته باشد و به همین خاطر در تمرینات تلاش بسیار زیادی انجام می دهد."

کاسمیرو درباره پنالتی زن اول رئال مادرید نیز گفت: " پنالتی زن اول تیم ما سرخیو راموس است و پس از او کریم بنزما این وظیفه را بر عهده دارد. ما در رختکن یک لیست داریم که باید به آن پایبند باشیم."

این ستاره برزیلی در پایان پیرامون گرت‌بیل نیز گفت: " او بازیکن بزرگی است و ما کاملاً روی او حساب باز می کنیم. بیل امشب در رختکن حاضر شد و به بازیکنان روحیه داد. او یک بازیکن کاملا حرفه‌ای است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج