۹۲۳۹۶۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ناواس و پایان دادن به معضل همیشگی PSG

کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی پاری سن ژرمن، پس از پیوستن به این تیم عملکرد فوق العاده‌ای از خود ارائه داده است.

ورزش سه: کیلور ناواس پس از پنج فصل موفق در رئال مادرید و کسب سه جام لیگ قهرمانان اروپا با این تیم اسپانیایی، سرانجام در تابستان تصمیم به ترک کهکشانی ها گرفت و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را به عنوان مقصد جدید خود انتخاب کرد.

ناواس و پایان دادن به معضل همیشگی PSG

کیلور ناواس حالا در ۳۲ سالگی به یکی از ستاره های اصلی پاری‌سن‌ژرمن تبدیل شده است. او در باشگاه فرانسوی احساس امنیت و آرامش کامل دارد و هیچ دروازه‌بان دیگری نمی‌تواند جایگاهش به خطر بیندازد؛ اتفاقی که اخیراً در رئال مادرید برای او رخ داده بود و تیبو کورتوا جانشین او در قفس توری این تیم شده بود. کیلور ناواس در فصل جدید خیال باشگاه پاری سن ژرمن را از یک مشکل بزرگ راحت کرده است؛ مشکلی که سال‌ها با وجود دروازه‌بانانی نظیر کوین تراپ، آلفونس آرئولا و جان لوئیجی بوفون حل نشده بود.

ناواس این روزها شرایط فوق‌العاده را در پاری‌سن‌ژرمن سپری می‌کند. او به خوبی در این تیم جا افتاده و با بازیکنی مثل مائورو ایکاردی نیز رابطه خانوادگی فوق العاده ای پیدا کرده است. ناواس تاکنون کاملاً نشان داده که ارزش ۱۵ میلیون یورو هزینه باشگاه پی اس جی برای به خدمت گرفتنش را داشته است.

او در ۱۰ بازی که با لباس پاری سن ژرمن انجام داده تنها سه گل دریافت کرده است. ناواس دوگل در شکست ۲-۰ پی اس جی در مقابل رنس دریافت کرده است که تنها یکی از آنها تقصیر این دروازه بان کاستاریکایی بوده است. گل دیگری که ناواس دریافت کرده به بازی مقابل نیس باز می گردد که با پیروزی ۴-۱ پاری سن ژرمن همراه بود.

این عملکرد فوق العاده ناواس نشان از بی رقیب بودن او درون دروازه تیم فرانسوی دارد. ذخیره کیلور ناواس سرخیو ریکو اسپانیایی است که در تابستان از سویا به پاری سن ژرمن پیوست؛ دروازه بانی که به نظر می‌رسد کار بسیار سختی را برای رقابت با کیلور ناواس خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج