۹۲۳۹۶۵
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

گل محمد نوری به استقلال برگردانده شد!

ثانیه‌هایی قبل از سوت پایان نیمه اول، این محمدنوری بود که با دویدن به سمت هواداران زردپوش پارس جنوبی گل تساوی تیمش و پایان کلین شیت‌های پیام نیازمند را جشن می‌گرفت.

ورزش سه: کاپیتان پارس جنوبی برای رسیدن به این شادی دوبار پنالتی اهدایی مهدی سیدعلی داور مسابقه را وارد دروازه سپاهان کرد. بار اول اما داور به دلیل ورود یکی از بازیکنان پارس به محوطه جریمه قبل از پنالتی، این ضربه را تکرار داد تا پنالتی آرام نوری که برخلاف جهت نیازمند وارد دروازه سپاهان شده بود مردود اعلام شود.

با اعتراض نوری ، سپاهان و نیازمند در موقعیت شانس مجدد قرار گرفتند و کاپیتان پارس هم یک کارت زرد جریمه شد. او دوباره پشت توپ ایستاد و این بار با ضربه نامطمئن به سمت راست توپ را وارد دروازه سپاهان کرد در حالی که نیازمند باکمی شانس می توانست پنالتی را مهار کند.

این گل پس از آن به ثمر رسید که امیرقلعه نویی سرمربی سپاهان اعتراض شدیدی به خود پنالتی داشت. پنالتی عجیبی که با سرنگون شدن پوریا آریاکیا مهاجم پارس بدون برخورد با مهدی کیانی توسط داور تشخیص داده شد. سپاهانی ها به این پنالتی اعتراض شدیدی کردند اما درست مثل بازی پرسپولیس رای داور عوض نشد و پنالتی به همان ترتیبی که گفته شد توسط نوری به گل تبدیل شد.

جالب اینکه نوری هفته گذشته در دیدار مقابل استقلال یک گل صحیح را با تشخیص اشتباه داور از دست داده بود و حالا در دقیقه ۳+۴۵ نیمه اول این گل را جبران شده می دید.

این از حکایت های عجیب فوتبال ما است. وقتی که شاکیان داوری هفته به هفته جایشان تغییر می کند. کمکااینکه سپاهان در دیدار مقابل گل‎گهر با تشخیص داور از یک پنالتی گریخته بود والبته هفته گذشته در مسابقه مقابل سایپا از علی صفایی داور امروز بازی پرسپولیس-ماشین سازی یک پنالتی طلب می کرد!

نیمه اول بازی پارس-سپاهان با تساوی یک بر یک و بریده شدن نوار کلین شیت های پیام نیازمند بعد از ۹۳۵ دقیقه(بدون احتساب وقت های تلف شده نیمه اول) به اتمام رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرت نوشتی

    • بدون نام

      ای نویسنده زردک شله زرد سوزت گرفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج