۹۲۳۹۹۲
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

قلعه‌نویی: گلر پارس بهترین عملکرد را داشت

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دروازه‌بان جم در بازی امروز بهترین دروازه‌بانی چند هفته اخیر را داشت.

خبرگزاری فارس: امیر قلعه نویی بعد از تساوی مقابل پارس جنوبی در نشست خبری گفت: فوتبال خیلی خوبی بود اما تیم پارس جنوبی بسیار خوب است. بازی قبل دیدید در تهران استقلال را تحت فشار قرار داد. به غیر یک صحنه که کارشناسان باید نظر دهند، از داوری تشکر می‌کنم. بچه‌های ما از موقعیت‌ها استفاده نمی‌کنند و وقتی پنالتی گل نمی‌شود، باید جریمه آن را پرداخت کرد.

وی افزود: توقع من این است به تیم‌های این مدلی توجه شود چون دلخوشی مردم جنوب مثل بوشهر و اهواز به این فوتبال است. شاهین بوشهر و پارس جنوبی جم در مضیقه هستند. من دقایقی با کمالوند صحبت کردم. او دغدغه مالی داشت. امیدوارم مشکلات حل شود.قلعه‌نویی: گلر پارس بهترین عملکرد را داشت

قلعه‌نویی درباره خبرنگاری که پرسید بازیکنان شما فقط در حال سانتر کردن بودند، عنوان کرد: اصلا اینطور نیست. ما حتی از استانداردها هم بالاتر بودیم و در همین بازی 100 پاس بیشتر از حریف داشتیم. گلر پارس بسیار خوب بود و حتی در 6 قدم توپ سجاد را گرفت. ما موقعیت‌هایی ایجاد کردیم اما تبدیل به گل نشد.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که حق خوری در بازی استقلال باعث شد تا هواداران جم علیه داوری شعار دهند، گفت: ما باید تاوان بدهیم؟ پنالتی ما هم گل نشد. دروازه بان جم در بازی امروز بهترین دروازه‌بانی چند هفته اخیر را داشت.

وی درباره اینکه آیا قرار بود محبی پنالتی بزند، اظهار داشت: پنالتی‌زن ما از قبل مشخص بود.

قلعه‌نویی در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید کارشناسان گفته‌اند پنالتی شما مشکوک بود، تصریح کرد: اگر برای ما مشکوک بوده، برای شما که اصلا پنالتی نبود. چرا این موضوع را مطرح نمی‌کنید؟ کارشناسان اعلام کرده‌اند پنالتی پارس درست نبوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راننده تریلی

      خخخخخخ
      همون مصاحبه های تکراری

    • بدون نام

      من

    • بدون نام

      این جمله که «دروازه بان تیم مقابل بهترین بازیکن حریف بود»، یک تعریف نیست، این شیوه‌ی تحقیر سرکرده مافیای فوتبال ایران برای تیم مقابل هست . یعنی میخواد بگه تیم ما خیلی خوب بازی کرد و کلی موقعیت گل داشت، فقط به خاطر وجود یک دروازه‌بان خوب توی دروازه حریف، ما برنده نشدیم!
      ایشالله که از همین غیظ ها و حرص خوردن ها، فوتبال ما از شر یکی از سرانش راحت بشه.

    • بدون نام

      گمشو بابا مثلا میخوای بگی تیمت خیلی خوب بود کلی فرصت داشت نخیر هیچی نبودین و نیسستین پرسپولیسم مفت به شما بازی رو باخت واقعا جایگاه سپاهان صدر جدول نیست پارس جنوبی دمش گرم استقلالم برد ولی نزاشتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج