جاباما
۹۲۳۹۹۶
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

مربی پارس جنوبی: اعتراضمان به جایی نمی‌رسد

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: هر قدر اعتراض کنیم، صدایمان به جایی نمی‌رسد و امیدوارم یک نفر پیدا شود تا از حق ما دفاع کند.

خبرگزاری فارس : مرتضی اسدی بعد از تساوی یک بر یک مقابل سپاهان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی خوبی بود؛ بخصوص در نیمه اول که چندین موقعیت خوب داشتیم اما بدلیل بدشانسی و کم دقتی تبدیل به گل نشد.

مربی پارس جنوبی: اعتراضمان به جایی نمی‌رسد

وی ادامه داد: فوق العاده کار کردیم و مستحق پیروزی بودیم. سپاهان تیم فوق العاده ای است و صدرنشین لیگ. امیدوارم روند رو به رشد ما ادامه پیدا کند و تیممان روز به روز بهتر شود.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تصریح کرد: یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ از نظر بودجه هستیم. تغییرات زیادی هم در تیم صورت گرفته و نیاز به زمان داریم. رفته رفته بهتر می‌شویم و به اهداف کادر فنی نزدیک می‌شویم. باید بیشتر تلاش کنیم تا نواقص را برطرف کنیم.

اسدی درباره تعویض محمد نوری گفت: نوری، کاپیتان و بازیکن موثر ما است. سپاهان بعد از دقیقه 60 رو به بازی مستقیم آورد و مجبور شدیم یک هافبک دفاعی اضافه کنیم. با نظر کمالوند تغییرات انجام شد تا از دریافت گل جلوگیری شود. دو بال کناری خود را هم تعویض کردیم تا با حضور بازیکنان تازه نفس، از ضدحملات استفاده کنیم.

وی درباره قضاوت داور گفت: بحثی درباره داوری ندارم. هر قدر صحبت کنیم، صدایمان به جایی نمی‌رسد. اگر اتفاقات هفته گذشته برای یکی از تیم‌های مطرح رخ می‌داد، تمام هفته درگیر آن بود، اما کمیته داوران خیلی عادی با این موضوع برخورد کرد. این همه کمالوند صحبت کرد، اما به جایی نرسید.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌گویم اشتباهات داوری عمدی است، اما چرا تمام اشتباهات فقط گریبان ما را می‌گیرد. مشکلات مالی کم است، مشکلات داوری هم اضافه شده است. با چنگ و دندان تیم را سر پا نگه داشته‌ایم. اگر اعتراض نکنیم حقمان را می‌خورند و اگر اعتراض کنیم، محروم می‌شویم.

اسدی درباره اعتراض بازیکنان پارس به داور گفت: بعد از پنالتی بازیکنان اعتقاد داشتند تصمیم داور اشتباه بوده است. با وجود صحبت‌های کمالوند برای حفظ آرامش، در واکنش به تصمیم اشتباه داور اعتراض کردند و چندین کارت دریافت کردیم. امیدوارم یک نفر پیدا شود تا از حق پارس جم دفاع کند.

وی خاطرنشان کرد: دو، سه بازیکن مصدوم داریم که جزو مهره‌های اصلی ما هستند. از تماشاگران واقعی پارس تشکر می‌کنم که تا دقایق آخر تیم را تشویق کردند. مدیون آنها هستیم، بچه‌ها هم تمام توانشان را برای آنها می‌گذارند. امیدوارم روزهای خوبی را برای هواداران رقم بزنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کوروش

      میدونی چرا دستت به جایی بند نیست؟ چون پول نداری بنابراین داوران و کمیته عنضباطی و اخلاق و ...... امیدی به سکه داخل جعبه گز و پول کثیف زنوزی و رشوه ی فتحی کیسه کش دارند نه برای شما،

    • بدون نام

      لعنت به فدراسیون کثیف و تاج

      لعنت به تیم های حکومتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج