۹۲۴۰۵۷
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

حکیمی‌پور: جریان اصلاحات با قهر میانه‌ای ندارد

احمد حکیمی‌پور، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، گفت: اصلاح‌طلبان در ماه‌های منتهی به انتخابات باید با مردم صحبت کنند و دلیل‌های اصلی بدیِ شرایط را توضیح دهند تا اینطور نباشد که همه کاسه‌کوزه‌ها سر اصلاح‌طلبان بشکند.

اعتمادآنلاین: احمد حکیمی‌پور درباره فضای انتخاباتی جریان اصلاحات گفت: اینکه اصلاح‌طلبان با چه روشی به استقبال انتخابات مجلس یازدهم بروند مساله‌ای است که سلیقه‌‌های مخالف اصلاح‌طلبان درباره‌اش نظرهایی داده‌اند. این مساله‌ای است که در کمیته سیاسی شورای هماهنگی ابعادش مورد بحث قرار خواهد گرفت تا ببینیم در وضعیت‌های مختلف که پیش خواهد آمد چه سیاستی را باید پیش بگیریم.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نکته مسلم چیزی نیست جز اینکه اصلاح‌طلبان در هر شرایطی حضوری جدی در انتخابات مجلس یازدهم خواهند داشت تا بتوانند از طریق کسب موفقیت در نهاد قانون‌گذاری و ناظر کشور حضوری چشمگیر داشته باشند و امکان تاثیرگذاری برایشان مهیا شود.

حکیمی‌پور ادامه داد: پس برخی از حرف و حدیث‌هایی را که درباره قهر اصلاح‌طلبان در صورت رد صلاحیت‌های گسترده احتمالی شنیده می‌شود نباید جدی گرفت. البته با توجه به شرایط باید ببینیم شورای‌ نگهبان به چه صورت بستر را آماده خواهد کرد. بنابراین اگر بنایشان تداوم رد صلاحیت پررنگ باشد، باید بنشینیم و ببینیم چه نوع چاره‌اندیشی‌ای لازم است.

این چهره اصلاح‌طلب افزود: کشور در شرایطی به استقبال انتخابات می‌رود که جهان به طور کاملاً ملموسی کمر همت بسته تا به نوعی جمهوری‌ اسلامی را در تنگنا قرار بدهد و به همین دلیل تحریم‌هایشان را زیاد کرده‌اند تا مردم را از جمهوری‌ اسلامی ناامید کنند.

وی افزود: در چنین شرایطی برای نظام خیلی مهم است که انتخابات اسفندماه سال جاری با رأی‌های حداکثری برگزار شود تا دشمنان ایران به ناکامی‌شان پی ببرند. معلوم است در چنین حالتی باید همه شایسته‌ها بتوانند مجوز حضور در انتخابات را به دست آورند تا مردم انگیزه بیشتری برای رفتن به پای صندوق‌های رأی داشته باشند، چراکه در غیر این صورت انتخابات در فضایی سرد برگزار خواهد شد که با توجه به شرایط احتمالی بسیار هزینه‌ساز خواهد بود.

او در ادامه تاکید کرد: بنابراین به نهادهای مرتبط توصیه می‌شود شرایط را به گونه‌ای مدیریت کنند تا دوم اسفندماه شاهد حضور اکثریت قریب به‌ اتفاق رأی‌دهنده‌ها در حوزه‌های رأی‌گیری باشیم.

احمد حکیمی‌پور در پایان سخنانش گفت: با توجه به مشکلات فراوانی که در یک سال و چند ماه پیش سختی‌هایی را به مردم تحمیل کرده است،‌ به طور طبیعی نارضایتی عمومی افزایش یافته است. به همین دلیل اصلاح‌طلبان در ماه‌های منتهی به انتخابات باید با مردم صحبت کنند و دلیل‌های اصلی بدیِ شرایط را توضیح دهند تا این‌طور نباشد که همه کاسه‌کوزه‌ها سر اصلاح‌طلبان بشکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفا بی کفایتی خود را گردن دیگر کشور های جهان نیندازید.دیگر مردم برای شما تره هم خورد نمیکنند

    • بدون نام

      قهر و تحصن در صحن مجلس را در دوره های قبل عمه من انجام داد.

    • بدون نام

      آیا خدا وکیلی شرکت در انتخابات در سرنوشت ما تاثیری داشته است کشور را کسانی مدیریت می کنند که هیچ ارتباطی با انتخابات ندارد

    • بدون نام

      اما به جاش با اختشاش وتظاهرات خیابانی خیلی رابطه خوبی داره !!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از نوشتن اغتشاش میزان سواد و درک شما از انتخابات می شود

    • بدون نام

      اما گمونم عمه صد ام بود که بارها قهر کردن وانتخابات رو تحریم!!!؟؟؟ ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج