۹۲۴۱۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سونا و وان‌ های خاص!

در این مطلب برای شما جالب ترین و خاص ترین سونا و وان های جالب در سراسر دنیا را انتخاب و معرفی کرده ایم.

سونا و وان‌ های خاص!


برترین ها: چه چیزی بهتر از یک حمام آب گرم می تواند حال آدم را جا بیاورد؟ تصور کنید در یک وان بزرگ و درست و حسابی لم داده اید، موسیقی دلخواهتان هم در حال پخش است و می توانید در سکوت و آرامش و حتی نور شمع یک حمام آبگرم عالی را تجربه کنید. با یک تیر دونشان می زنید: هم استراحت کرده اید و هم حمام. به همین بهانه، در این مطلب برای شما جالب ترین و خاص ترین سونا و وان های جالب در سراسر دنیا را انتخاب و معرفی کرده ایم.

1. رویای شناور

چه کسی گفته سونا حتما باید روی زمین باشد؟ در خلیج کوچکی در نروژ می توانید با قایق پاروئی به سمت سونای شناور روی آب بروید. این سونا هنگامی که برق هایش روشن است، همچون یک فانوس دریایی عمل می کند.

سونا و وان‌ های خاص!

۲. یخ‌زدایی

هر چه هم که هوا بیرون سرد باشد و برف باشد و سرما، وقتی یک جکوزی راحت و چوبیِ درست و حسابی داشته باشید، اصلا سرما را حس نخواهید کرد. وان چوبی Dutchtub با طراحی گرد و دایره ای یکی از بهترین وان ها برای فصل سرما است.

سونا و وان‌ های خاص!

۳. استخر قایقی

در رودخانه ای در سنت لارنس در مونتریال قدیم، قایقی روی آب شناور است که رفتن به داخل آن بسیار جالب به نظر می رسد. این قایق در واقع یک اسپا شناور روی آب است و Bota Bota نام دارد. مسافران این قایق می توانند از سونای بخار و خشک و جکوزی با منظره و چشم انداز رودخانه لذت ببرند.

سونا و وان‌ های خاص!

۴. جعبه استراحت

تا به حال به این فکر کرده اید در یک جعبه بزرگ چوبی از سونا و آب گرم لذت ببرید! «جعبه سونا» نام باکسی است که می توانید توسط کامیون آن را حمل کنید و به هر جا می خواهید ببرید و از حمام کردن داخل آن لذت ببرید. این جعبه با بلندگوهای استریو آی‌پاد، سیستم مرکزی گیتار الکترونیک، لامپ سفری و ... همراه است.

سونا و وان‌ های خاص!

۵. کشتی بخار

آیا برای یک دریانوردی هیجان انگیز آمادگی دارید؟ مسافران نخستین هتل شناور سوئدی می توانند در سونای Salt & Sill از لذت یک سونا و حمام آب گرم درست و حسابی بهره مند شوند. این سونا چشم انداز وسیعی به Bohuslan Archipelago نیز دارد که بر جذابیت بیشتر آن افزوده است.

سونا و وان‌ های خاص!

۶. حمام سیار

این کابین حمام فنلاندی توسط کمپانی Denizen Works ساخته شده است و می توانید آنرا هر کجا که دوست دارید، نصب کنید.

سونا و وان‌ های خاص!

۷. وان فلزی

برای استفاده از این وان های زیبا و جالب، باید باغ یا فضایی داشته باشید که دید نداشته باشد و بتوانید در آسایش خیال، در هوای باز از گرمای حمام آب گرم استفاده کنید و لذت هم ببرید. مثلا پس از یک پیاده روی یا دوچرخه سواری طولانی در این وان دراز بکشید و با تماشای آسمان و دار و درخت، استراحت کنید.

سونا و وان‌ های خاص!

۸. کاسه بزرگ

یک وان حمام آب گرمِ سبک که همانند کاسه بزرگ می ماند را می توانید هرکجا می خواهید با خود ببرید و برای استفاده از آن فقط لازم است درون آن آب بریزید.

سونا و وان‌ های خاص!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج