۹۲۴۱۶۴
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

توصیه «بن جاسم» به اعراب:

فرصت گفت‌وگو با ایران تکرار نشدنی است

نخست‌وزیر پیشین قطر با اشاره به اینکه فرصت پیش آمده برای گفت‌وگو با ایران تکرار نشدنی است، به کشورهای عربی توصیه کرد که این فرصت را غنیمت بشمارند.

خبرگزاری فارس: «حمد بن جاسم» نخست‌وزیر پیشین قطر فرصت گفت‌وگو با ایران را «فرصت تکرار نشدنی» خواند و از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس خواست این فرصت را غنیمت بشمارند.

بن جاسم در صفحه توئیتر خود نوشت: «آنگونه که شنیدیم پیام‌هایی از جانب ایران به کشورهای عضو شورای همکاری خلیج (فارس) برای آغاز گفت‌وگو زیر نظر سازمان ملل رسیده است، بنده معتقدم که این یک فرصت مهم است که بایستی کاملا مسئولانه توسط کشورهای عضو این شورا بررسی شود و دو طرف تمامی نگرانی‌های خود در میز مذاکرات را به طور روشن بیان کنند تا دستکم به یک توافق جهت پایان دادن به وضعیت بحرانی خلیج (فارس) دست یابند.»

فرصت گفت‌وگو با ایران تکرار نشدنی است

نخست‌وزیر پیشین قطر این فرصت را تکرار نشدنی توصیف کرد و گفت: «این فرصت ممکن است تکرار نشود چرا که اگر توافق بین ایران و آمریکا صورت گیرد ایران دیگر ضرورتی برای توافق (با اعراب) نمی‌بیند، مهم این است که این وضعیت به طور مسئولانه ارزیابی شود و کشورهای عضو شورای همکاری سیاست‌های خود را بر اساس وضعیت کنونی بین آمریکا و ایران، بنا نکنند.»

اظهارات بن جاسم در حالی است که روز چهارشنبه نیز «صباح الخالد» وزیر خارجه کویت در سفری به قطر و دیدار با «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر، پیام مکتوب «صباح الاحمد» امیر کویت را تقدیم وی کرد.

خبرگزاری کویت(کونا) گزارش داد که این نامه امیر کویت مربوط به روابط برادرانه دو کشور، راهکارهای تقویت و توسعه این روابط در زمینه‌های مختلف و مسائل دارای اهتمام مشترک و آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دو کلمه از مادر عروس

    • بدون نام

      میره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج