جاباما
۹۲۴۲۸۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

والورده: از بازگشت مسی به آرژانتین ناراحت نیستم

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا مدعی شد حفظ صدرنشینی در لالیگا و لیگ قهرمانان آسان نیست.

ورزش سه: بارسلونا بعد از سپری کردن روزهای دشوار ابتدای فصل و البته با بازگشت لیونل مسی به اوج، حالا به صدر جدول لالیگا رسیده است. ارنستو والورده در نشست خبری پیش از بازی مقابل لوانته حاضر شده و در مورد شرایط تیم خود و بازی های دشوار پیش رو صحبت کرده است.

ارنستو والورده گفت: "لوانته با پرس فراوان بازی کرده و راه حل های فراوانی هنگام حمله کردن دارد و در دیدار مقابل چنین تیم هایی هر اتفاقی می تواند رخ بدهد. قصد ما از ابتدا این بود که در صدر جدول باشیم، در بازی های خارج از خانه در بعضی بازی ها شرایط به سود ما پیش نرفت و من هم فکر می کنم بدشانس هم بودیم، اما حالا شرایط به خوبی پیش می رود.

والورده: از بازگشت مسی به آرژانتین ناراحت نیستم

وقتی در صدر جدول قرار دارید به هدف خود رسیده اید، اما بازی های دشواری مثل فردا و دیدار سه شنبه پیش رو داریم. ما حالا در لالیگا و لیگ قهرمانان صدرنشین هستیم و می خواهیم این شرایط را حفظ کنیم، اما شرایط پیش رو دشوار است."

شرایط آنتوان گریزمان: "او به طور مرتب بازی می کند و درست است که در برخی بازی ها او بازی نکرده، اما گریزمان به صورت عادی در ترکیب ثابت بارسلونا حضور دارد و در صورت برآورده کردن انتظارات، به این کار ادامه خواهد داد."

برنامه بازیکنان بارسا برای کاهش دستمزد و بازگشت نیمار: "من این موضوع را نمی دانستم و آنها به من این مسئله را پیشنهاد نکردند، نه هنگام جدایی نیمار و نه هنگام تلاش برای بازگشت." (با خنده)

برنامه جرارد پیکه برای برگزاری جام تنیس: "فکر نمی کنم چیز جدیدی برای او باشد و لازم نیست من قبل از رخ دادن اتفاق نگران شوم. اگر ببینم پیکه قادر به ارائه بازی همیشگی خود نیست، باید نگران شوم، اما قرار نیست از حالا این اتفاق رخ دهد."

بازگشت لیونل مسی به تیم ملی آرژانتین: "وقتی لیونل مسی آماده باشد به تیم ملی دعوت می شود و این موضوع که وی حالا به تیم ملی آرژانتین دعوت شده است، باعث ناراحتی ما نمی شود، زیرا طبیعی است که بازیکنی به تیم ملی کشور خود دعوت شود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج