۹۲۴۲۸۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کلوپ: به آرسنال می‌باختیم هم راضی بودم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول از نمایش تیمش مقابل آرسنال رضایت دارد.

ورزش سه: لیورپول چهارشنبه شب و در حالیکه به بیشتر بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود، در ضربات پنالتی و بعد از تساوی ۵-۵ در اوقات قانونی موفق به شکست آرسنال در لیگ کاپ شد. حالا کلوپ در نشست خبری دیدار مقابل آستون ویلا در لیگ برتر، در مورد شرایط تیمش صحبت کرده است.

تقویم شلوغ لیورپول: "ما تعجب می کنیم که چرا بهترین بازیکنان جهان نمی توانند در دراز مدت به اندازه توان و قدرت خود بازی کنند. در حال حاضر عدم توازن بین تعداد بازیکنان و میزان استراحت مورد نیاز آنها وجود دارد و دو هفته استراحت در سال کافی نیست. مسائل روشن است و راه حل هایی وجود دارد."

کلوپ: به آرسنال می‌باختیم هم راضی بودم

شرایط بازیکنان لیورپول: "عملکرد جوردن هندرسون بسیار خوب بوده است و من از نمایش های او راضی هستم. حضور او در ترکیب برای ما در دیدار مقابل منچستریونایتد و اسپرز بسیار مهم بوده است. جای تعجب نیست که جورجی واینالدوم بتواند در چند پست خط میانی بازی کند. او مهارت های لازم را برای انجام این کار دارد. نمی دانم فابینیو فردا بازی می کند یا خیر، اما نمی توان برابر آستون ویلا با بازیکنانی که قابلیت تکل زدن ندارند بازی کرد."

بازی چهارشنبه شب برابر آرسنال: "من فکر می کنم همه موارد لازم برای آن بازی را گفته ام. چنین بازی هایی بهترین راه حل برای آموزش بازیکنان جوان است. وظیفه این است که این بازیکنان را برای باقی دوران حرفه ای آماده کنیم. بازیکنانم بسیار خوب بازی کردند و حتی اگر ما 4-5 هم می باختیم باز هم من راضی بودم. بازیکنان خیلی خوب عمل کردند و تماشای این دیدار بسیار هیجان انگیز بود. آنها از پتانسیل های خود به خوبی استفاده کردند و من خوشحال هستم."

مجازات یوفا برای بلغارستان: "ما در مقطعی زندگی می کنیم که این مشکلات دوباره به وجود آمده است. ما باید مردم را آگاه کرده و به شیوه ای مناسب درباره آن بحث کنیم. آیا مجازات باعث می شود این روند متوقف شود؟ ما باید روی آن کار کنیم. قضاوت دشوار بوده و ما باید در مورد دو موضوع صحبت کنیم، باید در این رابطه صحبت کنیم و نباید در آینده این اتفاق تکرار شود. مردم در این مورد مسئول هستند و ما باید مطمئن شویم که آنها این کار را انجام نمی دهند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج