۹۲۴۲۹۰
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

هفت برای استقلال دوباره مقدس شد

آخرین بازی که شماره ۷ استقلال موفق به گلزنی شد مربوط به لیگ سیزدهم و بازی مقابل نفت تهران است.

وب‌سایت نود: برد ارزشمند استقلال مقابل تراکتور علاوه بر شکستن طلسم ۷ ساله در تبریز برای آبی‌های پایتخت یک رکورد دیگر را هم شکست. رکوردی که شاید برای هواداران آبی به اندازه رکورد اول شیرین باشد. شماره محبوب هواداران استقلال در این سال‌ها روزهای خوبی را نداشت.

شماره ۷ فرهاد مجیدی که شماره محبوب آبی‌های پایتخت است مانند دیگر شماره‌های محبوب در تیم‌های ایرانی طلسم شده بود. بدیمن بودن این پیراهن به قدری جدی شده بود که یکی، دو بازیکن این تیم بعد از حضور در استقلال حاضر به پوشیدن این پیراهن نشده و عطایش را به لقایش بخشیدند. شیخ دیاباته هم آخرین نفری بود که دچار این طلسم شد اما در نهایت در بازی حساس استقلال توانست این طلسم را بشکند و با سه گل برای همیشه به آن پایان بدهد.

پیش از این فصل، شماره ۷ استقلال بر تن مارکوس نویمایر، بختیار رحمانی و حسن بیت سعید بود. این سه بازیکن در لیگ برتر هیچ گلی برای استقلال نزدند و همچنین کیفیتی که از خود نشان دادند به جدایی زودهنگامشان از جمع آبی‌پوشان انجامید. بازیکنانی که با امید و آرزوی زیاد و به عنوان ستاره به استقلال پیوستند و در نهایت در نقش یک بازنده این تیم را ترک کردند.

شیخ دیاباته بازیکنی بود که پیش‌بینی می‌شد قرار است نامش به این لیست اضافه شده و بدون یک گل زده آبی‌ها را با ناکامی ترک کند. او در بازی با تراکتور اما نه تنها گل زد که با یک هت‌تریک طلسم خودش و شماره ۷ را یک جا شکست.

هفت برای استقلال دوباره مقدس شد

آخرین بازی که شماره 7 استقلال موفق به گلزنی شد مربوط به لیگ سیزدهم و بازی مقابل نفت تهران است. فرهاد مجیدی در آن مسابقه دروازه حریف را باز کرد. از آن روز تا بازی با تراکتور یعنی 2204 روز این شماره طلسم شده بود و دیاباته امروز بعد از 6 سال و 13 روز این طلسم را شکست.

البته تیام بازیکنی بود که توانست خاطرات خوبی از شماره 7 در آسیا از خود به جای بگذارد. تیام که در لیگ برتر شماره 25 را می‌پوشید در آسیا شماره 7 را برتن کرد و ستاره استقلال در این رقابت‌ها بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرج دهیار

      با این داوری ها بایدم خوشحال یعنی اهنی برای تهران کثیف و نجس انقدر مهم شده که به هر قیمتی جام ببرند تا دل ۳۰ ترک زبان بشکند خودتون خواستین دشمنی کنین هیچوقت با یه ترک در نیوفتین چون غیرت و شرف و ناموس و جوانمردی تو خونش هستش مثل شماها نه کسی رو مسخره میکنیم نه به خانواده شهدا توهین میکنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نسوزی

      • کاربر۱۳:۴۰

        مرتیکه بالایی همین که بعد ۸ سال با کمک داور بردین خودتو هلاک نکن ۸ ساله داشتین به خودتون پماد میزدین خخخ

    • بدون نام

      اطلاعاتتون‌ منو کشته پس نیام چی اون ۷ نمیپوشید

    • ........

      آره باکمک داور

    • بدون نام

      ولی شیش مقدس تر است

      پاسخ ها

      • آرش

        تو حرف نزنی سنگین تری

    • خان

      ۷همیشه برای تاج مقدس بوده وهست وخواهدبود،مثل ۷شمانیست که یه روزتن اختلاص گربوده،یه روزتن پرنده فروش بوده،اخیراً تن مرغ فروشه،۷بایدمثل ۷تاج مقدس وکبیروابهت دارباشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج