۹۲۴۲۹۴
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

چرا پیام خاتمی در حزب جمهوریت قرائت نشد؟

عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت درباره عدم قرائت پیام رئیس دولت اصلاحات در کنگره این حزب، برخلاف روال کنگره دیگر احزاب اصلاح‌طلب توضیح داد.

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام رسول منتجب نیا عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت شامگاه امروز (جمعه) طی نشست خبری به تشریح روند نخستین کنگره حزب متبوعش پرداخت.

وی گفت: حزب جمهوریت از نیمه سال ۹۷ با تشکیل هیأت موسس آغاز شد و ظرف این مدت دوستان برای تصویب اساسنامه و مرامنامه جلسات فشرده و فعالی داشتند و بعد هم تشکیل هسته‌های استانی در سراسر کشور؛ در ۸ مرداد ۹۸ مجوز از سوی وزارت کشور صادر شد.

چرا پیام خاتمی در حزب جمهوریت قرائت نشد؟

منتجب‌نیا خاطرنشان کرد: به دنبال این مجوز فعالیت را گسترده و شتاب بیشتری دادیم و قرار بر این شد ظرف ۶ ماه کنگره عادی و فوق العاده را با حضور حداقل ۳۰۰ نفر از اعضای حزب برگزار کنیم تا بتوانیم به انتخابات آتی در اسفندماه سال جاری برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه چرا رییس دولت اصلاحات برخلاف روال کنگره دیگر احزاب اصلاح‌طلب پیامی به کنگره حزب جمهوریت نداد یا پیام وی قرائت نشد؟ گفت: این مسئله، امر ضروری‌ای نیست اما رویه شده و ما از ایشان درخواست کرده بودیم که ایشان اگر پیامی بدهند خوشحال می‌شویم اما آقای خاتمی گفتند که از زمان برگزاری کنگره مطلع نشده‌اند و نامه ما به‌دست ایشان نرسیده است. باید بررسی کنیم که چرا نامه ما به آقای خاتمی نرسیده است؟ و علی‌رغم تماسی که با برخی از نزدیکان ایشان داشتیم چرا اطلاع پیدا نکرده‌اند؟

منتجب‌نیا ادامه داد: البته معتقدم که مسئله خاصی نبوده و شاید تصادفی بوده است. آقای خاتمی نیز آن روز در تهران حضور نداشت. کنگره ما در زمانی قرار گرفت که در ایام تعطیلات بود و خیلی ها به ما می‌گفتند چرا در آن زمان گذاشتید؟

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به قرارگرفتن آقای محسن رهامی در جایگاه هیئت رییسه کنگره حزب جمهوریت آیا ایشان نیز به عضویت حزب در آمده است، گفت: ما دنبال این بودیم که آقای رهامی برای شورای مرکزی حزب نامزد شوند، اما با توجه به اینکه ایشان در مجمع مدرسین دانشگاه‌ها نیز عضویت شورای مرکزی دارند، بنابراین منع قانونی در این باره وجود دارد و ایشان فقط عضو عادی حزب جمهوریت هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیر شده. زحمت مطرح کردن خودتان را بیخود می کشید. دیگر تمامه ماجرا.

    • بسیجی مخلص

      اگر حذب جمهوریت مثل اصلاح طلبان است بهتر است که تعطیل شود

      پاسخ ها

      • shanjani.............

        ''''' مگه خبر ندارید' د. حال حاضر ما دوعدد خاتمی داریم'' سید محمد خاتمی'' و سید احمد خاتمی ''چرا نام سید محمد '' را نمی آورید' و میگویید' رییس دولت اصلاحات'' و ما باید از کجا متوجه شویم منظور. شما کدام '' خاتمی'' میباشد?'' سید محمد ' و یا سید احمد!

    • تات

      مگر تویکی برای ایشان پپسی باز کنید والا کسی زیاد وی راتحویل نمی گیرد

      پاسخ ها

      • اباذری

        احسنت آقای تات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج