جاباما
۹۲۴۲۹۵
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

استراماچونی شایسته احترام بیشتری است

داریوش یزدانی پیشکسوت استقلال گفت: سرمربی ایتالیایی با برد امروز نشان داد شایسته احترام بیشتری است.

پایگاه خبری فوتبالی: داریوش یزدانی پس از دیدار تراکتور و استقلال و پیروزی پر گل آبی پوشان عنوان کرد: هر سیستمی دارای نقاط ضعف و‌ مثبت می باشد اما نکته مهم درک خوب تیم از شیوه بازی و نکته مهمتر پیشرفت در جریان یک مسابقه است که تیم استقلال در جریان این دیدار نیز با زیرکی خاص سرمربی خود پیشرفت قابل ملاحظه ای داشت و توانست پرمهره ترین تیم فوتبال ایران را از نظر تاکتیکی شکست دهد تا رکورد سنگین‌ترین شکست تاریخ تراکتور مقابل استقلال در لیگ برتر متعلق به استراماچونی باشد.

کادر فنی استقلال نشان دادند که آنالیز بسیار خوبی از تیم تراکتور داشتند و سرعت در فاز هجومی مسابقه برای آنها در اولویت قرار داشت. استراماچونی نقطه قوت استقلال یعنی سرعت تیمی را در مقابل نقطه ضعف تراکتور (سرعت تیمی) قرار داد و ضعف تیم تراکتور برای کل تیم‌های لیگ آشکار گردید .

شاید اگر فرشید اسماعیلی با سرعت و دقت بیشتری رو به جلو بازی می‌کرد تیم استقلال از حملات و ضد حملات مرکزی خود نتیجه بهتری می گرفت.

با توجه به کیفیت تیم تراکتور تعادل در دفاع و توازن تیمی تیم استقلال خوب بود و در نیمه دوم شاهد پوشش بهتری در مرکز زمین بودیم. تا قبل از تعویض مسعود شجاعی به‌خوبی تیم تراکتور به کناره ها هدایت می‌شد تا از دروازه استقلال دور باشند و خطر کمتری دروازه استقلال را تهدید کند. جابجایی غلامی و دانشور یکی از تصمیمات فوق العاده خوب کادر فنی استقلال بود.

تراکتوری‌ها بازیسازی از خط دفاعی را با بازی کردن در یک سوم دفاعی و زمین خود اشتباه گرفته بودند و این مسئله باعث می‌شد استقلال فرصت کافی برای بازگشت به آرایش دلخواه دفاعی خود داشته باشد.

وی در انتها گفت: هر دو تیم بازیهای ترکیبی خوبی را که بدون تردید بارها در تمرین تکرار شده بود را در زمین مسابقه بخوبی اجرا کردند و صاحب موقعیتهای خوبی نیز شدند که سهم استقلال هم از نظر خلق موقعیت و هم به ثمر رساندن آن بیشتر بود. امروز شاهد یکی از دیدارهای زیبای لیگ بودیم و نمایش هر دو تیم خوب کشورمان ما را به فوتبال و لیگ کشورمان امیدوار می کند.

استقلال حتی اگر تیم بارسلونا را هم شکست دهد باز هم پیشکسوتانی هستند که به دنبال عیار اصلی استراماچونی می‌گردند اما این سرمربی ایتالیایی با برد امروز نشان داد شایسته احترام بیشتری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیشکسوتان استقلال از برد تیم استقلال ناراحت میشوند شش بازی هست استقلال میبرد این پیشکسوتان استقلال دنبال عیار می گردن

    • بدون نام

      علی پروین خوب گفته بود کاش پرسپولیس هم بتونه مثل استقلال بازی کنه

    • بدون نام

      واقعا اگر فرشید اسماعیلی بهتر بازی میکرد استقلال گلهای بیشتری میزد البته اسماعیلی خیلی بد بازی کرد وعلتش هم این بود که تمامی تمرکز هافبکهای دفاعیه تراکتور روی اسماعیلی بود و علی کریمی آزادتر بازی کرد و یکی از روزهای خوبش رو پشت سر گذاشت

    • مصطفی

      با کمک داورها و فراکسیون امید مجلس و البته وزارت ورزش!

    • بدون نام

      تا دیروز به استراموچونی فحش میدادن حالا یه دفعه صد و هشتاد درجه تغییر نظر دادند . کلا مردم جو گیری هستیم

      پاسخ ها

      • مجید

        آی گل گفتی .جوگیر

      • مجید

        آی گل گفتی .جوگیر

      • مجید

        آی گل گفتی .جوگیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج