۹۲۴۳۰۱
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

مارادونا و تحقیر دوباره انگلیسی ها!

مارادونا، اسطوره فوتبال اظهارنظری با چاشنی طنز در مورد گل فراموش نشدنی خود به انگلیس داشته است.

ورزش سه: مارادونا در جام جهانی ۱۹۸۶ با دست موفق به باز کردن دروازه انگلیس شد و آرژانتین با این گل و البته دیگر گل خیره کننده مارادونا که از وسط زمین یکی یکی بازیکنان انگلیس را از پیش رو برداشت، موفق به غلبه بر رقیب دیرینه خود شد.

این گل به نام "دست خدا" شهرت گرفت و هنوز هم سرمنشا جنجال های فراوانی بین انگلیسی ها و آرژانتینی ها بوده است. حالا مارادونا در مصاحبه ای یک بار دیگر به تمسخر سه شیرها پرداخته و مدعی شد اگر زمان به عقب بازگردد، این بار با دست راست دروازه این تیم را باز می کند.

مارادونا و تحقیر دوباره انگلیسی ها!

مارادونا در پاسخ به این سوال که اگر VAR در گذشته وجود داشت، آیا گل او به انگلیس مردود می شد، گفت: "ای کاش می شد زمان را به عقب بازگردانیم. این بار من به انگلیسی ها قول می دهم که با دست چپ خود گل نخواهم زد و با دست راست دروازه این تیم را باز خواهم کرد. اگرچه فناوری VAR می تواند یک مزیت بزرگ باشد، اما VAR هرگز کامل نخواهد بود، زیرا توسط انسان ها اداره می شود."

انگلیس سابقه ای طولانی در رقابت با آرژانتین دارد و این ماجرا ابتدا به جام جهانی 1966 باز می گردد. بعد از اینکه انگلیس در مرحله یک چهارم با یک گل آرژانتین را شکست داد، سر آلف رمزی به بازیکنانش اجازه نداد پیراهن خود را با بازیکنان حریف عوض کنند و در ادامه آرژانتینی ها را "حیوان" توصیف کرد. دو تیم در جام جهانی مکزیک در سال 1986 و بعد از جنگ فالکلند دوباره به مصاف هم رفتند و مارادونا یک بار با دست و یک بار نیز با دریبل بازیکنان حریف از میانه میدان موفق به گلزنی شد.

در ادامه انگلیس و آرژانتین در جام جهانی فرانسه در سال 1998 نیز با هم روبرو شدند و دیوید بکام به دلیل ضربه زدن به دیگو سیمئونه از زمین اخراج شد تا تیم ملی انگلیس در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب حریف شود. اما دیوید بکام و انگلیس انتقام خود را در جام جهانی 2002 و در مرحله گروهی از آرژانتین گرفته و آنها را با پنالتی بکام شکست دادند.

مارادونا و تحقیر دوباره انگلیسی ها!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج