۹۲۴۳۲۳
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

فال روزانه ۱۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸

فال روزانه شنبه 11 آبان 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۱ آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فردی باانگیزه، جسور و با اعتماد به نفس هستید. امسال این خصوصیات می توانند در پیشرفت کاری تان بسیار موثر باشند. برای هدفی که در سر دارید اگر با برنامه ریزی و قدم به قدم پیش روید، موفقیت شما در انتهای سال حتمی خواهد بود. به زودی قرارداری را امضا می کنید که تغییرات بزرگی را به زندگی تان خواهد داد. سعی کنید که استقلال بیشتری داشته باشید و به جای دیگران به خودتان تکیه کنید. در کنار کار، برای خانواده و دوستان به خصوص شریک زندگی تان وقت بیشتری بگذارید، آنوقت می بینید که روحیه شما چقدر بهتر خواهد شد. اگر ورزش را در برنامه روزانه تان جای دهید، از دردهای جسمانی کمتر رنج می برید. مجردها در اوایل سال جدید، لبریز از عشق خواهند شد. در ماه اسفند سفری در پیش دارید که اتفاقات خوبی را برایتان رقم می زند. ماههای بهمن، فروردین و تیر از بهترین ماههای سال شما خواهند بود.

فال روزانه ۱۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸

از آنجا که هنوز به هدف تان دست نیافتید، احساس می کنید در جایی که لایقش هستید، قرار نگرفته اید. اما با نگرانی چیزی درست نمی شود. هنوز زمان زیادی برای پیشرفت دارید بنابراین ناامید نشوید و به تلاش تان ادامه دهید. کمی شک در دل شما نسبت به شریک زندگی تان ایجاد شده است، اما آنچه شما می بینید تنها ظاهر است. بنابراین بهتر است که زود قضاوت نکنید. زمان می تواند همه چیز را به شما ثابت کند. به زودی به میهمانی دعوت می شوید که اتفاقات خوبی را برای شما رقم خواهد زد.

فال روزانه ۱۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸

مسیر جدیدی را در زندگی تان پیش گرفته اید. شاید این روند در ابتدا برایتان سخت باشد اما بهتر است که این بار به سرنوشت اعتماد کنید و پیرو آنها باشید. شما در رابطه عاطفی به سر می برید که به شما اعتماد به نفس داده است. از آنجا که این موضوع اهمیت زیادی دارد، سعی کنید که رابطه تان را نگه دارید یا حتی اگر مشکلی وجود دارد، آن را برطرف کنید. سوالی ذهن تان را درگیر کرده که امروز جواب آن را از طریق یکی از اطرافیان تان خواهید گرفت.

فال روزانه ۱۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸

امروز درگیر کارهای عقب افتاده تان هستید. از این رو استرس دارید که آنها را به پایان نرسانید. بهتر است که از دیگران کمک بگیرید تا همه چیز طبق برنامه ریزی هایتان پیش رود. به زودی تغییر بزرگی در زندگی تان ایجاد می شود. اگر در ابتدا هماهنگی با آن برایتان سخت بود، نگران نشوید. به خودتان زمان دهید تا همه چی روی غلتک بیافتد. مشکلی که با عشق زندگی تان داشته اید، امروز حل می شود و شما نفسی راحت می کشید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸

برای تصمیم گیری عجله کنید. به خودتان زمان بیشتری دهید تا شک و تردید هایتان تمام شود. مشورت با خانواده می تواند نگاه تازه ای را به رویتان بگشاید. در مورد رابطه عاطفی تان، ندای قلب تان می تواند شما را به راه درستی هدایت کند. اگر در مورد موضوعی تردید دارید، بهتر است عجله نکنید و بیشتر به خودتان زمان دهید. یک میهمانی در پیش دارید. حتی اگر علاقه ای ندارید، بهتر است که در آن شرکت کنید زیرا خبرهای خوبی خواهید شنید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸

در روابط تان هر چه امروز انعطلاف پذیری بیشتری به خرج دهید، بیشتر به نفع تان خواهد بود. شما و شریک زندگی تان قصد انجام کاری را دارید. برای رسیدن به هدف تان کمی دیگر هم دست نگه دارید. عجولانه عمل کردن به نفع هیچکدام تان نیست. اگر چه این روزها مشغله زیادی دارید، اما از سلامتی تان غافل نشوید. به زودی دری به روی شما گشوده می شود که بهتر است قبل از قدن گذاشتن در آن، خود را برای هر اتفاقی آماده کنید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸

کاری نیمه تمام دارید اما نمی دانید چگونه آن را به پایان برسانید، بهتر است که هر چه سریع تر برای آن برنامه ریزی کنید. هر چه آن را بیشتر به تعویق بیاندازید، به ضررتان است.. اگر مشکلی با یکی از اطرافیان تان دارید، بهتر است که تظاهر به خوب بودن را کنار بگذارید و در مورد احساس تان صادقانه حرف بزنید. در غیر این صورت شرایط بدتر از قبل خواهد شد. به زودی مسیر تازه ای در زندگی تان گشوده می شود که بهتر است با جسارت به آن قدم بگذارید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸

سختی های این روزها نباید شما را نگران کند. مطمئن باشید که پس این سختی ها خوشبختی در انتظارتان است. این روزها کمی کسل و بی حوصله به نظر می رسسد. اگر به فکر تغییری در زندگی تان هستید، لازم نیست خیلی سخت بگیرید، تغییر دکوراسیون یا حتی تغییری در ظاهرتان هم می تواند روحیه تان را از این رو به آن رو کند. بنابراین با اتفاقات خوش کوچک شادی زندگی تان را بسازید. در انتهای روز از طرف یکی از دوستان تان غافلگیر خواهید شد.

فال روزانه ۱۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸

امروز در جمعی قرار می گیرد و همین حضور شما باعث می شود که نگاه تان به زندگی تغییر کند. اگر چه برخی از شنیده ها اطلاعات قبلی تان را به چالش می کشد اما همین تغییر هم می تواند اثرات مثبتی در زندگی تان بگذارد. امروز آتشی از عشق در درون تان روشن می شود که حتی خودتان هم انتظارش را ندارید. از این فرصت استفاده کنید و روابط عاطفی تان را بهبود ببخشید. اگر برای انجام کاری منتظر هستید که سرتان خلوت تر شود، بدانید که این اتفاق نمی افتد. بنابراین همین حالا برای اهداف تان قدم بردارید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸

کلید موفقیت شما در چنین روزی صبر و تحمل است. هر چه بیشتر روی کارهایی که می خواهید انجام دهید یا حرف هایی که می خواهید بزنید تمرکز کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت. امروز زمان خوبی است تا به جای این که وقت تان را در ترافیک ها بگذرانید، کارهایتان را تلفنی پیش ببرید و به جای آن به دنبال کارهای عقب مانده تان باشید. اگر در شرایطی هستید که وقت کافی برای عشق و عاشقی ندارید، بهتر است که دیگران را نیز درگیر نکنید. همه چیز در فرصتی مناسب اتفاق خواهد افتاد.

فال روزانه ۱۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸

امروز سرتان بسیار شلوغ است و مجبورید با اطرافیان تان ارتباط زیادی داشته باشید. در بحث هایتان چیزی که باید به آن دقت کنید، لحن تان است. اگر لحن خوبی داشته باشید، تاثیر مثبتی روی دیگران خواهید گذاشت در غیر این صورت حرف تان پیش نخواهد رفت. اگر چه موضوعی ذهن تان را درگیر کرده اما بدانید که هیچ مشکلی پایدار نیست و شما باید از لحظه لحظه زندگی خود لذت ببرید. به زودی همه چیز بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت.

فال روزانه ۱۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸

امروز سرتان کمی شلوغ است. تا جایی که می توانید کنترل امور را به دست بگیرید. سعی کنید که وظایف تان را گردن دیگران نیاندازید زیرا در نهایت پشیمان خواهید شد. اگر شما و شریک زندگی تان قصد دارید کاری را در کنار هم انجام دهید، همین امروز استارت اش را بزنید. هر چه آن را بیشتر به تعویق بیاندازید، به ضررتان تمام خواهد شد. کلید موفقیت شما در چنین روزی تمرکز است پس تنهایی را به در جمع بودن ترجیح دهید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸

شما فردی هستید که نمی توانید به دیگران نه بگویید. مدتی ست که در پی انجام دادن تصمیمات دیگران هستید، اما حال باید خود و خواسته هایتان را در اولویت قرار دهید. امروز همه چیز به خوبی برای شما پیش خواهد رفت، بنابراین در پیش بردن ایده هایی که در سر دارید، درنگ نکنید. صبور باشید و با دیدن موانع زود عقب نکشید. اگر مجرد هستید اما علاقه ای هم به برقراری رابطه با دیگران ندارید، بدانید که گذشته شما روی حال تان سایه انداخته است. بنابراین اتفاقات تلخ را فراموش و راه را برای ورود افراد جدید باز کنید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا.۲۲

      عین همیشه عالی بود مرسی
      ایشالله که هرچی پیش میاد خیر باشه
      آمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج