۹۲۴۳۳۳
۱۹ نظر
۵۰۰۰
۱۹ نظر
۵۰۰۰
پ

۵ برداشت از بازی بزرگ هفته نهم

وقتی در روز اول هفته نهم همه بازی‌ها مساوی شد و ۴ تایش هیچ گلی نداشت، خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کردند بزرگترین بازی هفته هم به همین سرنوشت دچار می‌شود.

ایران ورزشی: وقتی در روز اول هفته نهم همه بازی‌ها مساوی شد و ۴ تایش هیچ گلی نداشت، خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کردند بزرگترین بازی هفته هم به همین سرنوشت دچار می‌شود. تیم‌های ایرانی اساساً در بازی‌های بزرگ با احتیاط وارد زمین می‌شوند و همین باعث می‌شود تا جذابیت بازی کشته شود اما بازی دیروز استقلال و تراکتور اصلاً شبیه بازی‌های بزرگ قبلی نبود. دو تیم از ابتدا برای برد در زمین حاضر شده بودند. بازی سرعت بالایی داشت و موقعیت‌های فراوانی خلق شد. نتیجه‌اش هم شد زیباترین بازی لیگ تا به اینجا؛ تراکتور ۲ - استقلال ۴.

اولین باری که استراماچونی پا به تبریز گذاشت، دنیا برایش رنگ و بوی دیگری داشت. قرار بود اولین تجربه‌اش در فوتبال ایران را مقابل ماشین‌سازی به دست بیاورد و شرایط اصلاً آنطوری که باید برایش پیش نرفت. استقلال در لحظات تلف شده بازی به تیم رسول خطیبی باخت. استراماچونی که مترجمی در کنارش نداشت، از زمین و زمان شاکی بود. کنفرانس پر تنشی را برگزار کرد و چهره عصبانی‌اش به جلد همه روزنامه‌ها تبدیل شد.

او که اصلاً با شرایط فوتبال ایران آشنایی نداشت، چند روز بعد سعی کرد به کمک دوستان روزنامه‌نگارش در رم، خبرهایی را جهت جدا شدنش از استقلال منتشر کند اما حالا در فاصله ۲ ماه از آن روزها، شرایط برای مرد ایتالیایی کاملاً تغییر کرده. تیم او ۶ هفته پیاپی است که -‌در لیگ و جام حذفی‌- همه مسابقاتش را برده. استقلالی‌ها دیگر تردیدی درباره او ندارند و مهم‌تر از همه، بازیکنان تیمش هم در زمین بازی خوبی ارائه می‌دهند.

بازی دیروز در تبریز نشان داد که باید استقلال را جدی گرفت. اگر تا دیروز خیلی‌ها اعتقاد داشتند نباید پسران آبی را هم در جمع مدعیان قهرمانی جای داد، احتمالاً حالا با طرفداران تیم استراماچونی هم نظر شده‌اند که در کنار تیم‌هایی مثل سپاهان، تراکتور، شهر خودرو و پرسپولیس، باید استقلال را هم در زمره مدعیان اصلی جام نوزدهم قرار داد.

آنها جمعه‌شب یکی از مدعیان اصلی جام را شکست دادند تا برای سایر مدعیان هم خط و نشان بکشند. این هفته همه به نفع استقلال بازی کردند و هیچ‌کدام از تیم‌های بالای سر استقلال موفق به کسب ۳ امتیاز نشدند. در عوض استقلال بعد از ۸ سال تراکتور را در تبریز برد.

شیخ دیاباته یکی از خریدهای پر حرف و حدیث استقلال در این فصل بود. شاید اگر ضعف عجیب و غریب جونیور، مهاجم خارجی پرسپولیس نبود، این دیباته بود که از سوی کارشناسان به‌عنوان یک خرید بد به هواداران فوتبال معرفی می‌شد. او که فیزیکش با تمام بازیکنان دیگر لیگ فرق دارد، تا همین هفته پایش به گلزنی باز نشده بود اما در ورزشگاه یادگار نشان داد که می‌تواند یکی از بازیکنان کلیدی استقلال در این فصل باشد. او هت‌تریک کرد و با زدن گل‌هایی زیبا نشان داد که استراماچونی باید خیالش از مهاجم نوک این فصل راحت باشد. شیخ دیروز محبوب‌ترین بازیکن برای هواداران استقلال بود.

بازی برای تراکتور بد شروع نشد. آنها بازی خوبی ارائه دادند و گل اول بازی را هم به زیبایی هرچه تمام‌تر به ثمر رساندند. تبریزی‌ها در آن لحظات سر از پا نمی‌شناختند. تیم‌شان نه تنها موفق شده بود استقلال را شکست دهد بلکه با این پیروزی به صدر جدول هم رفته بود.

سپاهان، رقیب مستقیم‌شان پنجشنبه در جم امتیاز از دست داده بود و گرفتن این ۳ امتیاز برای‌شان از هر چیزی مهم‌تر بود اما ادامه بازی نشان داد که دنیزلی باید فکری اساسی بابت خط دفاعی تیمش بکند. تیمی که در ۷ هفته اول هیچ گلی دریافت نکرده بود و بدون باخت بود، در دو هفته دو بار باخته و ۶ گل دریافت کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      اولا اوایل فصل بااینکه استرا بدنتیجه میگرفت اما روون و بابرنامه و پرموقعیت تیمش بازی میکرد. فقط و فقط چون تیمش هماهنگ نبودبدنتیجه گرفت. هرچی اومدیم جلو تیموعالی تمرین داد و عالی هدایت کرد.‌بی شک زیباترین بازیهارو انجام میده. درمورد دیاباته هم بگم دوبازی اول لیگ اصلا بازی نکرد. بعدشم مصدوم شد وقت نداشت خودشونشون بده. ازمصدومیت رها شد و اومد و آتیش ب پا کرد. هم کارنامه گذشتش عالیه هم اینجا تواستقلال عالیه نشون داد هم پا به توپش خوبه هم جایگیریش هم تومحوطه جریمه توپی بهش برسه ویرانگره

    • رضا

      استقلال دیروز با کشور ترکیه بازی کرد . شعارهای نژاد پرستانه طرفداران تراکتوری ها باعث شد تمام تیم استقلال برای حمایت از کاپیتان محبوبشان( وریا غفوری ) سنگ تمام بگذارند. قطعاً هیچ توهینی به قوم کُرد بی پاسخ نمی ماند و این را تراکتوری ها دیروز با تمام وجود حس کردند .....

      پاسخ ها

      • محمد

        من‌خودم ترکم ولی از وریا حمایت میکنم اینایی هم که توهین کردن شک‌نکن اجنبی پرستن و یه سری نفهم که اومدن طرفدار تراکتور شدن خداروشکر استقلال باد اینارو خواباند از هفته بعد یادگار امام خالی میشه

      • بدون نام

        لایک

      • بدون نام

        الکی قومی نکن دیروز یک روز خوب فوتبالی در تبریز بود.بازی عالی و هجومی از دوتا تیم .تماشاگر ها هم بسیار خوب بودن علی رغم باخت تراکتور. وضعیت آزادی بسیار نگران کننده است

      • بدون نام

        تورکیه، تورکیه

    • بدون نام

      من بحیث یک پرسپولیسی از باخت ترتر خوش حال شدم بحاطر تشویق ترکیه در تبریز هر شعار بدن کسی کارشون ندارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من پرسپولیسی هستم اما به ابی ها تبریک میگم ...خیلی توهین میکنند تماشاچی های تراکتوری به تیم های رقیب ..مثل اینکه حاشیه امنیت بالایی دارند ...

      • دومان

        و این درد شما را دق مرگ خواهد کرد

    • sakita manich

      من به عنوان یک پرسپولیسی برد پر گل تیم شایسته استقلال رو تبریک میگم واقعا از اعماق دلم خوشحال شدم که استقلال حریف قابل احترام ما پرسپولبسی ها برنده شد.این ترتری ها این نفهم های اجنبی پرست که تشویق ترکیه میکنن باید منهدم بشن.
      زنده باد کورد زنده باد وریا

      پاسخ ها

      • آسمان ابی بلداجی

        واقعا دمتون گرم معلوم که به عنوان طرفدار تیم رقیب هنوز کسای هستن که هم شخصیت دارن هم منطق واقعا ممنون

      • آسمان ابی بلداجی

        واقعا دمتون گرم معلوم که به عنوان طرفدار تیم رقیب هنوز کسای هستن که هم شخصیت دارن هم منطق واقعا ممنون

      • آسمان ابی بلداجی

        واقعا دم پرسپولیسیا گرم که از وریا حمایت میکنن ممنون دمتون گرم

      • آسمان ابی بلداجی

        واقعا دم پرسپولیسیا گرم که از وریا حمایت میکنن ممنون دمتون گرم

      • آسمان ابی بلداجی

        واقعا دمت گرم ب این میگن هوادار منطقی

    • استقلالیم

      اقایونی ک درنظر داشتن تیم محبوبمونو تخریب کنن دیشب باید دیده باشن ک این تیم همونیه ک ما میخواییم و وریا ی فوق ستارست و مرد تمام نشدنی و پسر کرد استقلال و ایران وریا خدایی حقش پایمال شد برا تیم ملی ک دعوتش نکردن اما دیدیم همگی ک شایسته بهترین تشویقهاست درودمیفرستیم و ب احترام این تیم ایستاده تشویقشون میکنیم چون بهترین بازی رو در لبگ نوزدهم انجام میدن خدا در،ادامه راه هم کمک تیم و بازیکنا و البته استرای افسانه ای باشه یاحق

    • بدون نام

      کمیته انظباطی چرا کارشون نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احتمالا ترکی بلد نیست یا نمیخواد بفهمه

    • بدون نام

      بهترین بازی لیگ رو انجام دادن تراکتور و استقلال سراسر هجومی وشجاعانه هر دوتا تیم بازی کردند. .فقط مهره چینی استرا ماچونی بهتر از دنیزلی بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج