۹۲۴۴۳۹
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

رکورد جالب استراماچونی با استقلال

تیم فوتبال استقلال در ادامه پیروزی‌های متوالی‌اش موفق شد تیم پر قدرت و مدعی تراکتور را در تبریز شکست دهد تا همچنان روی نوار پیروزی گام بردارد و روزهای آفتابی‌اش فرا برسد.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال تهران که فصل جاری را چندان خوب آغاز نکرد و تا رده‌های پایینی جدول هم پیش رفت، در ادامه کار روند رو به جلویی در پیش گرفت و با چند پیروزی متوالی در لیگ برتر و جام حذفی شرایطش بهبود پیدا کرد.

آبی پوشان آخرین بار در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر و مقابل پرسپولیس طعم شکست را چشیدند و بعد از آن در ۷ بازی متوالی در لیگ و جام حذفی بازنده نبوده‌اند. آنها بعد از شکست در هفته چهارم، در هفته پنجم مقابل تیم ذوب آهن با نتیجه ۲-۲ مساوی شدند و بعد از آن در ۶ بازی متوالی برنده از زمین خارج شدند.

گل ریحان و فجرسپاسی دو تیمی بودند که در جام حذفی مغلوب آبی پوشان شدند و گل گهر، سایپا، پارس جنوبی و سرانجام تراکتور چهار تیمی بودند که در لیگ مقابل این تیم تن به شکست دادند.

استقلال در شش بازی اخیرش که منجر به شش پیروزی متوالی شد جمعا ۲۰ گل به ثمر رساند که این نشان از میل بالای این تیم در حمله است. آنها در این بازیها ۴ بار هم دروازه شان باز شده است.

شاگردان استراماچونی ۳ بازی از این ۶ بازی را خارج از خانه به میدان رفته‌اند که نتایج خارج از خانه این تیم به مراتب بهتر از نتایج خانگی شان است.

آنها خارج از خانه یک پیروزی ۳ بر یک مقابل گل ریحان در کرج، یک پیروزی ۴ بر صفر مقابل سایپا در شهر قدس و یک پیروزی ۴ بر ۲ مقابل تراکتور در تبریز به دست آورده‌اند. آبی پوشان در خانه ۳ گل به فجر، ۲ گل به گل گهر و ۲ گل هم به پارس جنوبی جم زده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لنگ یاد بگیره استراخوش تیپ لنگ رفته گاردون اوراقی کچل آورده خخختتتخختخ

      پاسخ ها

      • kordook

        کچل راحتتر میره تو
        هر وقت بعد از پنج سال از زیر ما خودتونو کشیدین بیرون شروع کنید زر زدن

    • کوروش

      ای کاش بازی با پرسپولیس در هفته های ابتدایی لیگ نبود

    • بدون نام

      نتایج ضعیف اول فصل در این سه سال گذشته به خاطر اینه که یه عده ای هرسال استقلالو ضعیف میکنند ، بازیکناشو فراری میدن، هیئت مدیره ضعیف میذارن و ..... و تا نفرات جدید میان با هم هماهنگ بشن نیم فصل رفته البته امسال به خاطر هوش استرا همین تیم نیم بند و این جوونای بی ادعا دیگه شدن مدعی . اصالت یعنی این

      پاسخ ها

      • رضابندری

        دمت گرم استرا

    • بدون نام

      نتایج خوب نیست نوبتیه یکی دو سال پرسپولیس یکی دو سال استقلال ! همینطور ادامه بدین بازی قبل با پارس جنوبی دو پنالتی و یک گل سالم رو داور مردود اعلام کرد بازی دیروز هم که دقیقه 4 دیاباته رو اخراج نکرد ! وقتی داوری به نفع تیم های تهرانیه میشه قشنگی و مزه فوتبال ولی وای به روزی که یک صحنه به نفع تیم های دیگه باشه اون موقع زمین و زمان رو به هم میدوزن که ای داد و بیداد !

    • کیسه کش

      کیسه کش آفتابه آبی

    • آسمان ابی بلداجی

      همه این حرفا از سوزش لنگی حالا بازی با فولاد ببینین دوباره نقره داغ میشین خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج