جاباما
۹۲۴۴۸۵
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

مرزبان: علیپور نباید سپر مشکلات پرسپولیس شود

کارشناس فوتبال ایران گفت: هواداران پرسپولیس فراموش نکنند علی علیپور چه گل‌های مهمی برای پرسپولیس زد و نباید او سپر مشکلات تیمش شود.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا مرزبان در مورد تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی و پنالتی چیپی که علی علیپور در این بازی زد، اظهار داشت: صرف‌نظر از نتیجه بازی من واقعاً ناراحتم از اینکه همه چیز در این بازی بر سر علی علیپور خراب شد، در حالی که این بازیکن نیتش این نبود که پنالتی را گل نکند. البته نمی‌خواهم تصمیم اشتباه علیپور در زدن پنالتی به آن شکل را توجیه کنم، اما درست نیست که تمام پیشکسوتان و هواداران به این شکل به علیپور حمله کرده و او را بازیکنی بی‌مسئولیت معرفی کنند. علیپور بیشتر از هر شخص دیگری دوست داشت آن پنالتی گل شود و مثل هر انسان دیگری که دچار اشتباه می‌شود، مرتکب خطا شد.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس در فصل جاری نتوانسته بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد و از مشکلات داخلی زیادی رنج می‌برد. در این شرایط نمی‌شود علیپور را دلیل تمام مشکلات این تیم معرفی کرد و به نوعی این بازیکن سپر تیمش شود. در ماجرای پیش آمده عدالت رعایت نشده است. علیپور در چند فصل اخیر گل‌های مهمی را برای پرسپولیس به ثمر رسانده است و الان نباید قربانی یک اشتباه شود. بهتر است هواداران و کل مجموعه پرسپولیس به فکر این باشند که روحیه علیپور را برگردانند، چرا که هنوز مسیر زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.

مرزبان با تأکید بر اینکه پرسپولیس هنوز به زمان نیاز دارد، خاطر نشان کرد: تیمی که کادر فنی‌اش تغییر می‌کند، مدیریتش عوض می‌شود، سرپرستش تغییر می‌کند و چند بازیکن جدید هم به ترکیبش اضافه می‌شود، طبیعی است که از روز‌های اوج خود فاصله بگیرد. باشگاه بزرگی مثل بایرن مونیخ از زمانی که کادرفنی‌اش را تغییر داد و نیکو کواچ را آورد هنوز نتوانسته به همان تیمی تبدیل شود که هوادارانش انتظار آن را دارند.

پرسپولیس در این فصل بازیکنانش آن اتحاد و یکدلی را ندارند و این مسئله در زمین مسابقه کاملاً مشهود است. برخی بازیکنان برای خودشان بازی می‌کنند تا تیم. کادرفنی هنوز به ترکیب دلخواه و تفکرات مدنظرش نرسیده و انتظار از دستیار ایرانی و سرپرست تیم بیشتر از این‌هاست. مدیریت باشگاه هم بدون توجه به خیلی از مسائل درگیر مشکلات مالی است و تمام توان خود را گذاشته تا برای باشگاه پول جور کند.

کارشناس فوتبال ایران در واکنش به اینکه آیا بازگرداندن برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس می‌تواند تصمیم خوبی برای آینده این تیم باشد یا نه، خاطرنشان کرد: نتایجی که برانکو با پرسپولیس کسب کرد واقعاً فوق‌العاده بود، اما نظر من این است که این مربی کروات در خارج از ایران نتوانسته است، نتایج خوبی بگیرد. ضمن اینکه او به شکل خوبی از پرسپولیس جدا نشد و به عربستان رفت.

مصاحبه‌هایی هم بر ضد مدیریت پرسپولیس انجام داد که اگر اینها را کنار هم قرار دهیم به این نتیجه می‌رسیم که بازگرداندن برانکو نمی‌تواند تصمیم درستی باشد. کالدرون مربی بدی نیست، اما او زمانی موفق خواهد شد که دیگر عوامل مجموعه هم کارشان را درست انجام دهند. از بازیکنان گرفته که باید برای تیم بازی کنند نه خودشان، مدیریت باشگاه و افرادی که باید روی نیمکت به پرسپولیس کمک کنند تا اتحاد و یکدلی در مجموعه باشگاه و همچنین بازیکنان بیشتر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا هلاکویی

      سلام بر جناب مرزبان.بسیار خوب در مورد ضربه چیپ آقای علی پور اظهار نظر کردید.واقعا حرف دل مرا زدید.هجمه زیادی بر علیپور شده که واقعا بی انصافی است.او یک اشتباه کرد که شاید خودش از همه بیشتر ناراحت است.باید به او دلداری داد.ایشان بارها گل های حساس برای پرسپولیس زده.نباید اینقدر به او حمله شود.ممنون از جنابعالی.

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      باعث و بانی این نتیجه نگرفتن مربیشونه اون کچل نه تاکتیکی داره نه بارفنی. نود دقیقه اونم توآزادی جلوی هواداران خودی چرا نباید سیستم و تاکتیک خوبی اتخاذ کنه ک راحت گل بزنه و دیگه نبازی ب پنالتی نباشه؟ نادری رو گذاشت هافبک چپ. و خلیل زاده رو گذاشت دفاع راست خخخخ. درعجبم چطو وقتی دید تیمش داره بد بازی میکنه و موقعیت سازی نمیکنه چرا تغییر سیستم نداد و بازیکنان رو نبرد رو پست خودشون‌؟ با نهایت حماقت اصرار کرد بر حماقت خودش

    • بدون نام

      بازیکنان برای خودشان بازی میکنندنه برای تیم
      سیدجلال رابانیمکت نشینی عملاًحذف کردند
      مدیریت درگیرمسائل مالیست تارسیدگی به تیم
      سرمربی بجای پرداختن به تیم بفکرانتقادازتیمهای رقیب است پرسپولیس روبه افول است

    • بدون نام

      دقیقا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج