۹۲۴۵۱۰
۱۰۹ نظر
۵۰۱۶
۱۰۹ نظر
۵۰۱۶
پ

لایو اینستاگرام، چهار جوان نخبه را به کُشتن داد

«هزینه سنگین لایو اینستاگرام آن شب، تصادف وحشتناک پنج جوان بیرجندی و جان باختن چهار نفر از آن‌ها بود.»

روزنامه جام جم: «پیام شروع لایو اینستاگرام بالای صفحه دوستانشان آمد و چند نفری برای تماشا به صفحه او پیوستند. صدای موزیک و ماشینی که با سرعت می‌راند و صدای خنده و خوشی پنج جوان بیرجندی تمام آن چیزی بود که در لایو آن شب ضبط شد اما به یک دقیقه هم نکشید که ناگهان صفحه سیاه شد و صدای کوبیده شدن ماشین و فریادهای سرنشینان خودرو، جایش را به تمام خوشی‌هایی داد که تا چند دقیقه قبل قرار بود در معرض نمایش باشد. هزینه سنگین لایو اینستاگرام آن شب، تصادف وحشتناک پنج جوان بیرجندی و جان باختن چهار نفر از آنها بود.

روزگاری با هم در مدرسه تیزهوشان شهر فردوس بیرجند درس می‌خواندند. رفیق گرمابه و گلستان بودند و همین تابستان گذشته بود که قبولی‌شان در کنکور را کنار هم جشن گرفته بودند. حالا عکس شان در کوچه‌ها و محله‌های شهرشان کنار هم روی دیوار و بنرهای تسلیت جا خوش کرده است. همه جای شهر کوچک شان، حرف از آنهاست و تصادف مرگبارشان آنچنان تکان‌دهنده و دلخراش بوده که گویی یک هفته است،تمام مردم شهرشان را عزادار کرده است.

دوستانشان که قرار بود چند سال دیگر در مراسم فارغ‌التحصیلی آنها کف بزنند، در مراسم خاکسپاری‌شان برای کمک به خانواده‌های عزادار سنگ‌تمام گذاشتند.

امیر یکی از دوستان صمیمی آنهاست که شب حادثه مشغول تماشای صفحه اینستاگرامش بود. او در مورد آن شب می‌گوید: چند دقیقه‌ای می‌شد که در اینستاگرام مشغول دیدن صفحه‌های مختلف بودم. یکدفعه دیدم یکی از دوستانم لایو گذاشت. می‌دانستم شب تعطیل، احتمالا در جایی دارند از تفریحشان فیلم می‌گیرند. برای همین کنجکاو شدم و صفحه را باز کردم. چند نفر در یک ماشین نشسته بودند و صدای حرف و خنده‌شان می‌آمد. البته صدای موزیک خیلی بلند بود و نمی‌توانستم تشخیص دهم دقیقا چه کسانی در ماشین بودند. به نظر می‌رسید ماشین سرعت دارد، چون تصاویر مبهم بود و در تاریکی شب خیلی سریع می‌گذشت. یکدفعه صفحه تکان خورد. ناخودآگاه سر جایم ایستادم. گوشی در دستم خشک شده بود. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. شاید گوشی از دست راننده افتاد، اما هنوز هم بعد از گذشت یک هفته صدای فریادهای دوستانم در گوشم هست. مطمئن بودم اتفاق بدی افتاده چون یکدفعه لایو هم قطع شد و دیگر خبری از آنها نشد.

آن شب به‌جز امیر، چند نفر دیگر هم آن لایو حادثه‌ساز را دیده بودند. ساعتی از قطع شدن آن نگذشته بود که خبر فوت سرنشینان خودرو در شهر پیچید.

ماجرا چه بود؟

امین، ۲۰ ساله دانشجوی رشته دامپزشکی است. او این روزها حال روحی خیلی بدی دارد و صحنه تصادف یک لحظه هم از جلوی چشمانش دور نمی‌شود. همان تصادفی که در آن چهار نفر از بهترین دوستانش را از دست داد. تصادفی که او در آن راننده ماشین بود و تنها کسی است که از حادثه جان سالم به‌در برده است.

پدر امین در مورد شب حادثه می‌گوید: آن شب امین از من اجازه گرفت با ماشین، دوستانش را به تفریح ببرد. قرار بود فردای آن روز پسرم به دانشگاه برود و چون در شهر دیگری درس می‌خواند، مدتی باید از خانواده و دوستانش دور می‌ماند. آنها چند سال با هم در مدرسه تیزهوشان همکلاسی بودند. همگی بچه‌های درسخوان، متدین و هیاتی بودند. می‌دانستم رفقای پسرم برای او دوستان خوبی هستند. برای همین من به او اجازه دادم و با چهار نفر از دوستانش راهی باغستان شدند. چند ساعتی در باغ یکی از دوستانشان بودند و حدود ساعت ۱۲ در مسیر برگشت به فردوس بودند. جاده باغستان به فردوس جاده ناامنی است و خرابی زیادی دارد. فراز و نشیب جاده خیلی زیاد است و در این وضعیت شتاب بالای ماشین، وضعیت خطرسازی ایجاد کرده بوده. طبق آنچه در خاطر پسرم مانده، ظاهرا یک ماشین می‌خواسته از پشت سر از او سبقت بگیرد و برای همین او ماشین را به سمت شانه خاکی کنار جاده رانده است. در همان لحظه ترمز ای‌بی‌اس ماشین عمل نکرده و ماشین با سرعت زیاد به یک تک درخت که در مسیر درختان دیگر کنار جاده نبوده، برخورد کرده و واژگون شده است. خودروی اچ‌سی کراس محصول سال قبل بود و عمل نکردن ترمز آن جای تعجب دارد.

او در ادامه می‌گوید: از خیلی‌ها شنیده‌ام در اینستاگرام لحظه تصادف بچه‌ها را دیده بودند اما خودم فیلم را ندیده‌ام. حال روحی پسرم خیلی بد است. او سه روز در بیمارستان بود و بعد، از مرگ دوستانش مطلع شد. به حدی بی‌تابی می‌کرد که خانواده یکی از دوستانش که خودشان داغدار بودند برای دلداری او به خانه ما آمدند.

امین که به‌سختی توان صحبت کردن دارد در مورد شب حادثه می‌گوید: دوستانم می‌گویند لایو گرفتن من را در اینستاگرام دیده‌اند اما من هیچ چیز از لحظه تصادف به خاطر ندارم. با دوستانم از دوران راهنمایی همکلاس بودیم. ضربه سهمگینی از فوت آنها خورده‌ام که نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم.

در عزای پاره تنمان

از خانه‌شان بوی گلاب و صدای شیون می‌آید. مادر علی بی‌تاب و بی‌قرار است و گویی هنوز از دست دادن جوانش را باور ندارد و می‌گوید تحمل ندارد که در مورد پسرش حرفی بزند.

اما پدر علی با صدایی گرفته می‌گوید: مرگ ناگهانی پسرم کمر ما را خم کرد. همین امسال دانشگاه قبول شده بود و رشته حقوق می‌خواند اما عمر کوتاهش کفاف نداد درسش را تمام کند.

او در مورد شب حادثه می‌گوید: آن روز علی به من گفت می‌خواهد با دوستانش به باغ یکی از آنها به باغستان برود. گفت: می‌خواهیم برویم سیب‌زمینی زیر آتش درست کنیم و چای بخوریم و زود برمی‌گردیم. به او گفتم مگر نمی‌خواهی صبح راهی سمنان شوی و به دانشگاه بروی اما علی گفت زود برمی‌گردد و من هم مانع او نشدم. چند ساعت بعد بود که با ما تماس گرفتند و خبر تصادف آنها را دادند. وقتی به محل حادثه رسیدم، پسرم فوت کرده بود. پلیس می‌گفت سرعت ماشین بالا بوده اما دلیل این اتفاق هر چه باشد، دیگر برای من و مادرش هیچ چیز در این دنیا علی نمی‌شود.

محتشم، یکی دیگر از قربانیان تصادف است. پدر محتشم می‌گوید: در میان جوانان اقوام چند نفر دوستان محتشم را می‌شناسند و فیلم شب حادثه را در اینستاگرام دیده بودند. یکی از آنها می‌گفت صدای جیغ آمد و ناگهان صحنه تاریک شد. می‌گفت انگار در یک لحظه گوشی از دست راننده افتاد و حواسش پرت شد و ماشین به شانه خاکی جاده منحرف شد.

قربانیان از خودرو به بیرون پرت شدند

ضیایی، مسؤول روابط عمومی اورژانس بیرجند در مورد سانحه تصادف می‌گوید: شدت برخورد به حدی بوده که سرنشینان با شتاب از ماشین به بیرون پرت شده و هر کدام در نقطه‌ای افتاده بودند. زمانی که امدادگران اورژانس به محل حادثه رسیدند، سه نفر از سرنشینان جان خود را از دست داده بودند و نفر چهارم حال وخیمی داشت و به بیمارستان امام رضا(ع) در بیرجند انتقال یافت. مصدوم در حالت کما بود و فردای آن روز جان خود را از دست داد و شمار قربانیان به چهار نفر رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تقصیر اون راننده احمق بوده که با سرعت زیاد گوشی دستش بوده و فیلم میگرفته حالا خودش زنده مونده و بقیه رو به کشتن داده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به درک

      • بدون نام

        مرگ رو نمیشه گردن دیگران انداخت سرنوشتشون اینجوری بوده الان اون راننده عذاب میکشه میفهمییییی

      • بدون نام

        یکم مشکوکه نخبه بودن ولی رشته ها دامپزشکی حقوق،؟چندان رشته های کم ظرفیتی نیستن که نخبه ها بخوان أین رشته هارو انتخاب کنن

      • بدون نام

        عامل اصلی جاده ی غیرفنی و اتومبیل غیر ایمن چینی بوده .... حالا بماند که گوشی دست گرفتن راننده و کمربند نبستن سرنشینها عامل بعدیه ... اینهم به فرهنگ پایین اکثریت مردم برمیگرده

        ضمنا" راننده زنده مونده فقط یک دلیل داره، کمربند بسته بوده و احتمالا" ایربگ کار کرده

      • بدون نام

        بستگی داره چه دانشگاهی باشه مثلا دانشگاه تهران حقوق رشته تاپی هست

      • بدون نام

        به ۲۲:۴۶ بله میدونم ولی اگه متن رو با دقت بخونید علی دانشجوی حقوق بوده دانشگاه شم سمنان به گفته پدرش

    • سنا

      واااااای خدای من چقدر گریه کردم اون لحظه رو دیدم انگار یکی از اقوام خودم بودن و هی هی گریه میکردم خدایااا بهشت نصیبشون کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا چرا اینقدر جوگیرین،این همه کشته تو تصادفات جاده ای رخ میده حادثه تلخیه درست اما بهشت و هی هی یکم عجیبه

      • بدون نام

        خدا بیامرزدشون و به خانواده هاشون صبر بده اما تیتر موضوع بیمارگونه است یه جوری نوشتن نخبه من فکر کردم از مقام اوران المپیادهای جهانی دانشجویی بودن یا حرکتهای خفن علمی زدن مقاله های خفن دادن اونها هم مثل اینهمه دانشجوییی که تو تهران باقی شهر ها ریخته دانشجو بودن دیگه
        کلا یه سری شهرستانها اینطوریه طرف بره دانشگاه نخبه است آخه کجای این مملکت سراغ دارید نخبه بره دامپزشکی بخونه ؟؟؟!!!! کجا

      • بدون نام

        احتمالا موضوع مربوط به بد نام کردن و بازار و تبلیغات مافیایی در مورد اچ سی کراس باشه که با این موضوع صد در صد روی فروش و معیوب بودن و بدنام کردنش رو بازار تاثیر داره

      • بدون نام

        ضمنا گفته بچه ها هیاتی بودن و تاکید کرده که پسره به پدرش میگه میرم چایی و سیب زمینی بخورم که یه موقع شبهه ای تو ذهن خواننده ایجاد نشه که چیزی مصرف کردن و حین رانندگی ماشین از جاده خارج شده و کنترل از دست خارج شده و فقط و فقط مقصر اچ سی کراس هست که معیوبه پس نخرید یه استفاده از تصادف لایو به همین سادگی

      • بدون نام

        این اتفاق تلخبری بچه ها افتاده اونوقت برخی دارن اینو تحلیل میکنن که چرا یه نخبه باید دامپزشکی بخونه....متاسفانه آدم کم خرد و در عین حال تحلیلگر زیاد شده...رشته دامزشکی جزو رشته های تاپ بعد از پزشکی دندان و داروسازیه که با پی اچ دی اون بسیار بسیار کار تحقیقاتی در زمینه بیوتکنولوژی ، ترور بیولوژیک، داروی دام و در حوزه تغذیه و سلامت انسانها میشه کرد. این رشته رو دست کم نگیرید

    • بدون نام

      یک لحظه غفلت اینجور عواقب را هم داره. دنیا همینه دیگه

    • بدون نام

      این هم آخر و عاقبت رفیق بازی
      تمام بدبختی ها از رفیقه

    • بدون نام

      لعنت بر فضای مجازی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توچکارمیکنی اینجا؟

      • الناز واقعی

        به 14/43
        فکر میکنی که اینجایی که کامنت گذاشتی چیه ؟؟؟؟
        خب لعنت به مجازی .پس مجازی چیکار میکنی؟؟؟؟

      • بدون نام

        تو مارپیچ بازی میکنی ؟

      • بدون نام

        چه ربطی به فضای مجازی داره؟ قبلا هم که تصادف میشد و گوشی موبایل نبود چی رو مقصر میدونستین؟‌مقصر بی احتیاطی ادماس وگرنه گوشی و غیره بهونه س . آدم اختیار و عقل داره که چجوری ازش استفاده کنه.

    • بدون نام

      خداوندا به حق بزرگیت به خانوادههاشون صبر بده مخصوصا پدر و مادر

    • ح

      چه ربطی به اینستا داشت

    • علی

      جالبه گفته دوستانش بچه هیاتی و.....بوده اند. یکی نیست بگه مگه!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این کارا بیشتر از بچه هیاتی ها برمیاد

      • بدون نام

        هیاتی هم باشن هر کاری میکنن آدمن آدم مثل تو

    • بدون نام

      امان از این اینستا

    • بدون نام

      تیتر میگه لایو اینستاگرام جان چهار جوان نخبه رو گرفته، اونوقت چکیده متن خبر
      جاده ناامنی است و خرابی زیادی دارد. فراز و نشیب جاده خیلی زیاد است و در این وضعیت شتاب بالای ماشین وضعیت خطرسازی ایجاد کرده بوده. ماشین را به سمت شانه خاکی کنار جاده رانده است. در همان لحظه ترمز ای بی اس ماشین عمل نکرده. عمل نکردن ترمز آن جای تعجب دارد. پلیس میگفت سرعت ماشین بالا بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکی داشت همبرگر میخورد پشت فرمان تصادف کرد امان از این ساندویچ هبرگر !!! خخخخخخخخخخ

    • بی انگیزه

      پناه برخدا ای خدا برای هیچکس پیش نیاد.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الاهی امین

    • بدون نام

      چه ربطی به اینستا داشت الان؟؟؟؟

    • بدون نام

      خدایا دلم آتیش گرفت من خودم داغ فرزنددیدم اونم باتصادف یکدفعه وناگهانی برای همیشه دلم شکست می‌دونم چه دردی داره خداوند به خونوادهاشون صبربده

      پاسخ ها

      • مینا

        خداوند به شما هم صبر بده هموطن عزیز.

    • پرستش کرمانشاه

      خدا به خونوادشون صبر بده برای هیچکس نیاره چراعکسشونو نزاشتین

    • feroozan

      خدا بیامرزدشان چقد سخته واقعا عزیزی از دست بدی و داغش رو دلت باشه خدا به پدر و مادرش و خانوادش صبر بده من از طرف خودم تسلیت میگم و خیلی متاثر شدم

    • بدون نام

      توجه کردین ؟؟؟ هیئتی بودن ها

      پاسخ ها

      • د

        نامیدوارم بیشتر به این کامنت بی مزه ای که گذاشتی فکر کنی ،هر چهارتای ای جوونا همشهری و آشنای من بودن ، تمام شهرمون فردوس داغدارشونن، حال پدر و مادراشونو نمیدونی و اینقدر بی ربط کامنت میذاری، اون مصدومی که بعدا فوت شد مادرش معاون دبیرستان ما بود تو سالهای دور، حال ما دانش آموزاش که 15 سال پیش تو مدرسه ش بودیم اونقدر بده که انگار پسر خودمون فوت شده

      • بدون نام

        دقیقا نکته مهمی بود

      • بدون نام

        تازه نخبه هم بودند در دانشگاه واحد قاسم آباد سفلی

    • بدون نام

      تابلو حال عادی نداشتن


      چقدر پلیس توضیح بده
      وقتی حال عادی ندارین رانندگی نکنید
      با سرعت بالا رانندگی نکنید
      و....

    • بدون نام

      حیف بچه رو به این سن برسونی بعد پرپر شه

    • بدون نام

      ای خدا خیلی ناراحت شدم قلبم به درد اومد خدا فقط صبر بده

    • بدون نام

      کاش در کنار هیات فرستادن بچه ها ، رانندگی صحیح رو هم یاد میدادید به بچه هاتون

    • ناشناس

      گه تو اینترنت و اینستاگرام...واقعا چه جذابیتی داره که من، فلانی، اونا، اینا الان چه کار میکنن...خدا ب خونوادهاشون صبر بده

    • علی

      کار ترامپ

    • بدون نام

      اون راننده ی احمق هم باید سقط میشد !

    • بدون نام

      احمق ها

    • بدون نام

      حماقت یعنی همین

    • بدون نام

      حماقت یعنی همین

    • بدون نام

      اصلا اهمیتی نداره

    • بدون نام

      خدا رو شکر 4 تا احمق کم شدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه میدونستی چه دسته گلایی بودن ابنقدر بیربط حرف نمیزدی، جوونی و بی تجربگیشون ، چهرتا دسته گل رو ازشهر ما گرفت الان که دارم این کامنتو میذارم چشمام پر اشک شده که چطور تونستی اینجوری بگی

    • بدون نام

      4 تا احمق کمتر بهتر

      پاسخ ها

      • ناشناس

        خداییش امثال تو فقط قیافه هاتون شبیه آدمه، آدمیت یک ذره تو وجودتون نیست

      • بدون نام

        خودت یکیش بودی یا عزیزت همین رو میگفتی

    • بدون نام

      الهی به درک واصل بشن

    • بدون نام

      خوب شد که سقط شدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا که انقدر خوبه قسمت خودت

    • بدون نام

      بهتر

    • بدون نام

      خوب شد

    • بدون نام

      این هم عاقبت رفیق بازی

    • بدون نام

      این هم آخر و عاقبت احمقی که رفیق بازق کنه

    • بدون نام

      احمق ها خودشونو به کشتن دادن

      پاسخ ها

      • الناز واقعی

        به تو چه مگه فضولی

    • بدون نام

      احمق ها بخاطر چی و کی خودتونو کشتین ؟! حالا برای کی مهمه ؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ده تا کامنت پشت سر هم گذاشتی هاااااا. یکیش کافی بود.

      • الناز واقعی

        مریضه بیچاره دست خودش نیست که خیلی حاداست مریضیش

    • بدون نام

      ارزش داشت خودتونو بکشید احمق ها بخاطر لایک بی ارزش آدمای بی ارزش ؟! حالا کشته شدنتونو لایک میکنن !

    • بدون نام

      احمق ها بخاطر لایک بی ارزش یه سری آدم بی ارزش خودتونو کشتین ؟!

    • بدون نام

      اوج حماقت یعنی همین

    • بدون نام

      خدا رو شکر

    • بدون نام

      الحمد لله

    • بدون نام

      به فکر مشکلات مردم باشید این خبر ها مهم نیست

      پاسخ ها

      • الناز واقعی

        مشکلات مردم در حال حاضر تویی اگه تو محو نابود بشی مشکل حل شده چون یه احمق ونادان از رو زمین محو میشه

    • بدون نام

      به فکر حل مشکلات مردم باشید این خبر ها اهمیتی نداره

    • بدون نام

      مسخرس

    • بدون نام

      به جهنم خودمون کلی مشکل داریم که بهش فکر کنیم حالا بشینیم واسه اینا گریه کنیم ؟!

    • بدون نام

      به درک خودمون اینقد مشکل داریم که 80 میلیون هم بمیرن مهم نیست

    • بدون نام

      به درک ! اصلا 80 میلیون همشون بمیرن به درک ! به جهنم !

    • بدون نام

      احمق ها برید به جهنم

    • بدون نام

      اگر نخبه بودن تو ایران نبودن احتمالا تو یکی از دانشگاه های اروپا و آمریکا تحصیل میکردن احمق بودن همین که پنج نفر چپیدن تو یه ماشین

    • بدون نام

      آخر این چه حرفی است که اینستا باعث شده ،جاده نا امن و سرعت بالا و پنج جوان که بی ملاحضه بودن و حتما هم شلوغ بازی می کردن و در هر حال رفتار نرمال نداشتن و دیگه هم دوره ا ین حرفها تمام شد که بگی بچه هیاتی بودن و از این جور حرفها اگر مومن بودن خب اون مسئله شخصی خودشون بوده .اگر بی ملاحضه باشی فرق نمی کنه که تو ایران باشی یا تو اسرائیل و با عدل خدا جور در نمیاد .

    • بدون نام

      ربطی ب ترمز نداره سرعت بالا و تماس شانه کنترل کردنش کار هر کسی نیست

    • amir

      این موضوع هیچ ربطی به لایو اینستاگرام نبوده باید دید آیا راننده در صلاحیت رانندگی بوده یا نه و آیا چیزی مصرف کرده بودند یا نه و مقصر یک تصادف راننده است نه لایو اینستاگرام .
      تیتر خبر شبیه یک جوک زشت بود .

    • بدون نام

      امان از حماقت و جهالت مدرن

    • بدون نام

      رای بی رای

    • سعید

      مردم کم بدبختی و مشکل دارند الان بیایند غصه مرگ اینها رو بخورند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفانه بعضی ادم نیستن ! از مردن تصادفی دیگران خوشحال میشن پرت وپلا هم میگن ناراحت نمیشم سوگواری هم نمیکنن نکنن توهین هم میکنن ادم نیستن

    • بدون نام

      اصلا تقصیر کامنت فیسبوکه مثل گاو رانندگی کردن ایرانیا

    • بدون نام

      اصلا تقصیر کامنت فیسبوکه مثل گاو رانندگی کردن ایرانیا

    • آ

      واقعاکه چه آدمای بی احساسی هستین متاسفم براتون

    • آ

      واقعاکه چه آدمای بی احساسی هستین متاسفم براتون

    • شهید

      شهدای راه لایو.... خدا رحمتشون کنه. و به خانواده هاشون صبر بده

    • بدون نام

      امان از این اصطلاحات هیاتی و متدین!!!!!!!
      هادی رضوی هم هیاتی بود، خاوری هم از بس متدین بود رد مهر رو پیشونیش پینه بسته بود. یاسین رامین هم دکمه یقه شو تا ته می بست ولی همه شون خلافکارن. از این کلمات دیگه برای پاک نشون دادن کسی استفاده نکنید

    • بدون نام

      به درک ...

      پاسخ ها

      • به نفهم احمق

        واصل شی

    • بدون نام

      بی احتیاطی باعث این ماجرا شده که همشون مقصرند ....

    • بانوی سحرخیز

      خدایا این جوانان راغرق رحمت وبه عزیزانشان صبر عطا بفرما

    • بدون نام

      احتمالا چون همه مردهایی با اسم عربی ومتدین بودند و مستقیم بهشت میروند مردنشان زیاد ناراحت کننده نیست

    • بدون نام

      طفلکی ها گفته اند کمی خوش بگذرانیم و دوباره با سرعت برگردیم سر درس و زندگیمون، حادثه خبر نمی کنه و نخبۀ شاد یا مست لایعقل هم نمی شناسه. البته احتیاط در هر حالی خوبه. جوان بودند و بی تجربه و خدا رحمتشان کند و به خانواده های داغدارشون صبر عطا کنه. آمّین

    • بدون نام

      4 تا احمق !

    • بدون نام

      چهار جوان احمق !

    • بدون نام

      4 جوان احمق !

    • بدون نام

      فقط کسانی که اسم عربی داشته باشند به بهشت می روند !

    • بدون نام

      فقط هیئتی ها و مذهبی ها به بهشت می روند !

    • واقع بین

      لعنت به اون که چندین پیام پشت سر هم گذاشته دقیقه به دقیقه و با لودگی تمام ، بی فرهنگی و نادانی خودشو به نمایش گذاشته .
      همش هم توهین و اظهار خوشحالی از مرگ این جوونهای ناکام

      خدا اگه امثال تو رو برداره دنیا مکان بهتری برای زندگی میشه
      هرچند صلاح همگان رو خودش می دونه و بس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب برو خودت

    • بدون نام

      به اندازه لازم و کافی هر کی این مطلب رو بخونه درس میگیره که کی و چه موقع و چطور رانندگی کنید... لطفا خواهشا دیگه کامنت نزارید بجز همدردی... داغ دیدن خانواده ها. تحمل شنیدن و دیدن این حرفا رو ندارن.

    • بدون نام

      جاده بد، ماشین چینی، فضای مجازی، و... همه مقصرن ولی هیچکس از مهمترین دلیل اکثر قریب به اتفاق تصادفها که همون سرعت زیاده حرف نمیزنه!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج