جاباما
۹۲۴۵۴۰
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

تصویربرداری «کرگدن» به پایان راه نزدیک می‌شود

تهیه کننده سریال شبکه نمایش خانگی «کرگدن» از آخرین وضعیت ساخت این مجموعه سخن گفت.

صبا: صادق یاری تهیه کننده سریال «کرگدن» درباره آخرین وضعیت ساخت این مجموعه شبکه نمایش خانگی بیان کرد: تصویربرداری مجموعه «کرگدن» کم‌کم به پایان راه خود نزدیک می شود و به زودی این سریال را وارد شبکه نمایش خانگی می کنیم که در واقع تولید و پخش همزمان با هم اتفاق می افتد.

تصویربرداری «کرگدن» به پایان راه نزدیک می‌شود

وی ادامه داد: همزمان با فیلمبرداری مراحل فنی مانند تدوین، صداگذاری و آهنگسازی به ترتیب توسط سپیده عبدالوهاب، فرامرز ابوالصدق و علی شهبازی در حال انجام است و هنوز بازی هیچ کدام از بازیگران این مجموعه به پایان نرسیده است.

تهیه کننده «کرگدن» درباره تبلیغات مجموعه مطرح کرد: تبلیغاتی برای این مجموعه انجام شده است که از آن جمله می توان به نصب تعدادی بیلبورد در تهران اشاره کرد و همچنین پوسترهای محیطی نیز به زودی نصب می شود.

وی در پایان درباره شاخصه های این مجموعه اظهار کرد: «کرگدن» یک کار متفاوتی است که انحصار خودش را دارد و تاکنون شبیه آن در شبکه نمایش خانگی ساخته نشده است.

«کرگدن» به کارگردانی کیارش اسدی زاده، تهیه کنندگی صادق یاری، نویسندگی مشترک مهرداد کوروش نیا و علی اصغری اثری پر بازیگر است که با موضوع اجتماعی و اکشن به شبکه نمایش خانگی خواهد آمد.

مجری طرح این پروژه مهدی یاری است و «کرگدن» توسط موسسه سرو رسانه پارسیان توزیع خواهد شد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: ۵ جوان به واسطه مهارت هایشان وارد چالش کرگدن می‌شوند و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست، فارغ از اینکه چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجرا‌های غیر قابل پیش بینی را رقم می‌زنند.

بازیگران «کرگدن» به ترتیب حروف الفبا عبارتند از مجید آقاکریمی، محمد امین، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، شراره دولت آبادی، پوریا رحیمی سام، مصطفی زمانی، هدی زین العابدین، کاظم سیاحی، بانیپال شومون، نادر فلاح، معصومه قاسمی پور، الهام کردا و مهدی کوشکی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این سلبریتهای بی خاصیت ما خودشون گرکدن هستن نیازی به بازیش نیست ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج