جاباما
۹۲۴۵۴۷
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

ایلان ماسک از توییتر رفت

ایلان ماسک موسس شرکت تسلا، تصمیم گرفته است تا به فعالیت‌های خود در شبکه اجتماعی توییتر پایان دهد. این اتفاقات طی چند توییت رخ داده است و هنوز دلیل این کار آقای ماسک مشخص نیست.

دیجیاتو: ایلان ماسک موسس شرکت تسلا، تصمیم گرفته است تا به فعالیت‌های خود در شبکه اجتماعی توییتر پایان دهد. این اتفاقات طی چند توییت رخ داده است و هنوز دلیل این کار آقای ماسک مشخص نیست.

ایلان ماسک از توییتر رفت

صبح روز جمعه، ایلان ماسک در توییتی به کاربران خود اعلام کرد که «از کاربرد‌های مثبت توییتر مطمئن نیست». وی همچنان در ادامه توییت خود نوشته بود «ردیت پلتفرم خوبی به نظر می‌رسد». اما چندی پس از آن در توییتی دیگر از آفلاین شدنش خبر داد. این اقدام وی در نوع خود جالب است، زیرا بارها شاهد استفاده ایلان ماسک از توییتر برای در ارتباط بودن با کاربران خودروهای تسلا بوده‌ایم.

البته وی مشکلاتی را هم برای کمپانی تسلا به وجود آورده است که می‌توان منشاء آن را در توییت‌های وی یافت. برای مثال او در توییتی مدعی شده بود که تسلا قرار است در سال ۲۰۱۹ حدود ۵۰۰ هزار خودرو تولید کند که چندان به مذاق سهامداران کمپانی وی خوش نیامد. در همین راستا، ایلان ماسک مقرر شد تا اخبار دست اول سهام‌داران را در فضای مجازی منتشر نکند و ۲۰ میلیون دلار هم جریمه نقدی بپردازد، همچنین ریاست هیئت مدیره تسلا را نیز واگذار کند.

در مثالی دیگر، وی توییت کرده بود که قرار است کمپانی تسلا با قیمت ۴۲۰ دلار به ازای هر سهم، خصوصی‌سازی شود که باعث شده بود سهام تسلا تکان‌های اساسی بخورد. او همچنین به دنبال توییت خود، مدعی شده بود که «پشتیبانی سهام‌دارن تایید شده است و تنها دلیلی که باعث می‌شود با قطعیت این قضیه اعلام نشود، رای سهامداران است».به همین دلیل قرار شد تا دیگر در رابطه با وضعیت مالی کمپانی نیز توییتی نکند.

رابطه پر فراز و نشیب ایلان ماسک با توییتر، بسیار طولانی است ولی همزمانی این اقدام وی و اعلام توییتر مبنی بر ممنوع شدن تبلیغات سیاسی در این پلتفرم، باعث شده است بسیاری گمان کنند این دو اتفاق به نوعی به هم مرتبط هستند. با این حال ایلان ماسک فردی غیر قابل پیش‌بینی بوده و زیاد نمی‌توان روی اقدامات این چنینی وی حساب مشخصی باز کرد. به همین دلیل بعید نیست که او در توییتی تمام این داستان‌ها را به شوخی تشبیه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج