۹۲۴۶۳۱
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

علم‌الهدی: در دنیا نظام منحصر به‌ فردی داریم

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: درست نیست کسی که در هیات نظارت بر انتخابات استان رد صلاحیت شده با جوسازی رسانه‌ای در خارج از استان تایید شود.

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه مشهد: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: درست نیست کسی که در هیات نظارت بر انتخابات استان رد صلاحیت شده با جوسازی رسانه‌ای در خارج از استان تایید شود.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با اعضای هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی افزود: شورای نظارت بر انتخابات استان و شورای نگهبان همواره هدف حملات رسانه‌ای دشمن است که نباید در برابر این حملات عقب‌نشینی کند.

علم‌الهدی: در دنیا نظام منحصر به‌ فردی داریم

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب که جذب حداکثری و دفع حداقلی را مطرح کردند، مخاطب آن، افراد بودند نه جریان‌های سیاسی زیرا جریان‌ها مطامع سیاسی دارند و مسیر خود را تغییر نمی‌دهند، حتی از هیات نظارت بر انتخابات هم ابزاری برای رسیدن به اهداف خود می‌سازند.

وی گفت: هیات‌های نظارت می‌توانند با یک تصمیم‌گیری و نقش‌آفرینی در پیشگیری از نفوذ دشمن در نظام، کاری کنند که در مدت کوتاه دوره نظارت بر انتخابات، در جلب رضایت امام زمان (عج) به‌ اندازه یک‌ عمر مؤثر باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر اینکه ولایت‌فقیه برای کشور همچون دیواری مستحکم است افزود: در دنیا نظام منحصربه‌فردی داریم، ولایت‌فقیه برای کشور ما دیوار بلندی درست کرده که دشمن نمی‌تواند به آن وارد شود اما این دیوار، یک دروازه بزرگ دارد و آن، دروازه مردم‌سالاری و انتخابات است که یک پاسبان به نام "شورای نگهبان" دارد.

وی اظهار داشت: جریان سیاسی غیرهمسو تا آخر غیرهمسو می‌ماند و هیچ‌گاه با گرم گرفتن و مهربانی، با نظام همسو نمی‌شود. برخی افراد، متدین و انقلابی هستند اما با رهبری زاویه دارند، این افراد نخستین سوژه عضوگیری دشمن هستند زیرا دشمن ابتدا از بین زاویه‌داران با رهبری عضوگیری می‌کند ازاین‌رو لازم است هیاتهای نظارت بر انتخابات نسبت به این موضوع، حساسیت بیشتری به خرج دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جالبه یعنی هیچکس رو این پست مطلبی نگذاشته یا خدای نکرده سانسور چی دارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج