۹۲۴۶۳۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

لیست مازاد پرسپولیس تکذیب شد

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به شایعه لیست مازاد این باشگاه که امروز مطرح شده واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: از ظهر امروز شایعه خروج چند بازیکن پرسپولیس از لیست این تیم مطرح شد اما باشگاه پرسپولیس این گمانه‌زنی‌ها را قویاً تکذیب کرد. حسین قدوسی در خصوص شایعه حضور فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی و ...در لیست مازاد پرسپولیس گفت: قویاً این مسئله را تکذیب می‌کنم چرا که کالدرون به عنوان سرمربی تیم، هیچ نامی به باشگاه اعلام نکرده و نام‌های مطرح شده همگی گمانه‌زنی هستند که صحت ندارد.

به دلیل پر بودن لیست بازیکنان بزرگسال، فعلاً قادر به جذب بازیکن نیستیم و باید تا نیم فصل فوتبال و زمان آغاز نقل و انتقالات زمستانی منتظر بمانیم. فعلاً آقای کالدرون درخواست جذب یک مهاجم داشته و اعلام کرده که اگر نیاز به جذب بازیکن یا بازیکنان دیگر باشد آن را اعلام خواهد کرد.

وی ادامه داد:‌ پروسه جذب بازیکن به این شکل است که گزینه‌های متعددی به باشگاه پرسپولیس معرفی شده و ما تلاش خواهیم کرد که دو سه بازیکن با کیفیت که امکان جذب آنها از هر نظر وجود داشته باشد را به آقای کالدرون معرفی کنیم و سپس مذاکرات برای جذب بازیکن انجام می‌شود.

حتی به آقای کالدرون اعلام شده که اگر گزینه‌ای به او معرفی شد و مدنظر خودش هم بود نام آن گزینه را به باشگاه پرسپولیس اعلام کند تا در نهایت از بین این بازیکنان یک مهاجم کارآمد به پرسپولیس جذب شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: پیش از این گمانه‌زنی‌هایی برای جذب برخی از بازیکنان ایرانی شاغل در فوتبال خارج از کشور مطرح شده بود اما این بازیکنان که همگی از بازیکنان خوبی هم هستند در تیم‌های خود مشغول به کارند و قراردادهای خوبی هم دارند که به همین دلیل فعلاً قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارند. به طور مثال ما در پست دفاع راست اصلاً نیاز به بازیکن نداریم و آقای کالدرون خواستار جذب یک مهاجم کارآمد شده است.

قدوسی در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنان پرسپولیس هم ادامه داد: شرایط مالی باشگاه، ویژه است و نسبت به سال‌های قبل تفاوت دارد اما با همه این شرایط مطالبات مربیان و بازیکنان پرداخت خواهد شد. اقداماتی برای جذب اسپانسرهای جدید برای تأمین منابع مالی انجام شده و با فراهم شدن شرایط به زودی بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد.

برای انتخاب اسپانسر جدید که در روزهای قبل نام آن مطرح شد آقای انصاری‌فرد بیش از یک ماه وقت گذاشت و شش جلسه در هیأت مدیره انجام شد تا روی بند بند این قرارداد تصمیم‌گیری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سروره SS

      واقعا پرسپولیسیا چه پولی به ماهینی میدهند اصلا فایده وجود این بازیکن چیه بابا این چندتا بازیکن رو بندازین تو سطل زباله بزار بره

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      تیم پارسال حفظ شد و دوتا ملی پوش امیری و کنعانی ب علاوه احمدزاده هم جذب شدن ک تیمش درحد تیم ملی هستش از لحاظ مهره هنو بازیکن میخاد؟ این کچل بار فنی و تاکتیکی نداره کالدرون احمق فقط هوچیگری روبلده.‌بخدا داره پرسپولیسو نابودمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج