جاباما
۹۲۴۶۵۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اعتراف کلوپ: فکر نمی‌کردم پیروز شویم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول اعتراف کرد تصور نمی‌کرده تیمش قادر به غلبه بر آستون ویلا باشد.

ورزش سه: لیورپول امشب و در دیدار مقابل آستون ویلا فاصله ای با شکست نداشت. این تیم تا دقیقه ۸۷ با یک گل از حریف خود عقب بود، اما دو گل دقایق پایانی اندی رابرتسون و سادیو مانه، سه امتیاز حساس را به حساب آنها واریز کرد. حالا یورگن کلوپ در مورد این دیدار صحبت کرده است.

یورگن کلوپ گفت: بهترین اتفاق ممکن در فوتبال برای ما رخ داد. ما بارها راه های رسیدن به گل را امتحان کردیم، اما ارسال سادیو مانه و ضربه سر رابرتسون در لحظه ای تعیین کننده رقم خورد و تبدیل به گل شد. ما خودمان جریان بازی را برای خودمان دشوار ساختیم. البته بازی برای لیورپول خوب آغاز شد و ما نمایش خوبی ارائه دادیم، اما امشب مانند لیورپول همیشگی نبودیم.

اعتراف کلوپ: فکر نمی‌کردم پیروز شویم

نیمه دوم را ما خیلی بهتر شروع کردیم و سپس توانستیم دو بار جریان بازی را تغییر دهیم. ضربه از راه دور اوکسیلد چمبرلین تاثیر قابل توجهی گذاشت و در این صحنه حرکت سادیو مانه و فضاسازی برای وی بسیار مهم بود. البته آستون ویلا نیز حس می کرد لیاقت رسیدن به امتیاز را دارد.

از آنجایی که ما در گذشته چند بار موفق به بازگشت شده بودیم، دیگر فکر نمی کردم امروز هم این اتفاق رخ دهد. اما در نهایت ما موفق به بازگشت شدیم و البته گزینه دیگری هم نداشتیم. جریان بازی برای ما دشوار شده بود، اما خود ما نیز کمک زیادی به آستون ویلا کردیم.

ما پیروز شدیم و بنابراین حالا صحبت کردن در مورد VAR چندان جدی و مهم نیست. اما این روش درستی نیست که ما اینجا بنشینیم و بخواهیم به این موضوع بخندیم. ممکن است یک سرمربی به خاطر شکست در فوتبال شغل خود را از دست داده و اخراج شود. من نمی خواهم مشکلات را بزرگ‌تر از آنچه هست جلوه دهم، اما شرایط باید روشن باشد و هیچ کس این کار را با هدف انجام نمی دهد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج