۹۲۴۷۱۲
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

فتحی: ۵ میلیون تومان؟ ۵ ریال هم نمی‌دهم

«فتحی حیا کن استقلال را رها کن»؛ شعاری که این روزها نه در روزهای تلخکامی بلکه در روزهای موفقیت استقلال و بعد از هرگل این تیم شنیده می‌شود.

فرهیختگان: «فتحی حیا کن استقلال را رها کن»؛ شعاری که این روزها نه در روزهای تلخکامی بلکه در روزهای موفقیت استقلال و بعد از هرگل این تیم شنیده می‌شود. گویا هنوز استقلالی‌ها داستان‌های ابتدای فصل و جدایی با تجربه‌های تیم را فراموش نکرده‌اند و از سوی دیگر قصه جدایی پاتوسی نیز همچنان آنها را فارغ از نتایجی که به دست می‌آید، آشفته کرده ولی این حکایت و انتقادهایی که این روزها به فتحی و مدیران استقلال می‌شود، گویا از جای دیگری آب می‌خورد.

فتحی: هر روز اخبار دروغ منتشر می‌کنند

امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال جمعه شب با حضور در برنامه تلویزیونی «ورزش از نگاه ۲» به نکات عجیبی اشاره کرده و از وجود جریاناتی در این تیم خبر داد که باعث ضربه زدن به آبی‌پوشان شده است. وی در بخشی از صحبت‌هایش عنوان کرد: «یک نفر هست که کانال هواداری استقلال و پرسپولیس را همزمان دراختیار دارد و از برند این دو باشگاه استفاده و میلیون‌ها تومان از این راه کسب می‌کند.

ما از این کانال‌ها شکایت کرده‌ایم و امیدوارم پلیس فتا و مراجع ذی‌صلاح در این زمینه قاطعانه عمل کنند. متاسفانه هرروز اخبار دروغ علیه ما در این فضا منتشر می‌شود. یک جریان وجود دارد که علیه استقلال خط می‌دهد. مثلا خبر کذب منتشر کرده بودند که پنج بازیکن استقلال نتوانستند به تبریز بروند و در گروهی جداگانه به تیم اضافه می‌شوند. کسانی که سود و منافع‌شان در القای شبهات است از این اخبار کذب نفع می‌برند.»

همه اینها در حالی است که استقلال این روزها روی ریل موفقیت قرار دارد و طی ۶ بازی اخیر در جام حذفی و لیگ برتر تمامی حریفانش را قلع و قمع کرده است ولی همچنان از روی سکوها شعار «فتحی حیا کن» شنیده می‌شود و همین موضوع می‌تواند پشت پرده‌های جالبی داشته باشد که آن هم نمی‌تواند بی‌ربط به صحبت‌های مدیرعامل استقلالی‌ها باشد.

باج‌خواهی از مدیر استقلال

در همین راستا اخبار جالبی از پیرامون باشگاه استقلال شنیده نمی‌شود و چه‌بسا همین موضوع خیلی زود حتی پای مراجع قضایی فدارسیون فوتبال و حتی فراتر از آن را نیز به پرونده مـــرتبط با آبـــی‌هـــــای پـایتخــت باز کرده و مــوضوع را تبدیل به یــک پرونده ویژه کنــد. تحرکات مشـــــکوک باعث شده است تا تیم حقوقی استقلال دست به کار شده و در این قضیه نیز به سرنخ‌هایی دست پیدا کند.

البته مدیر استقلال دو شب پیش در گفت‌وگویی منشا برخی از این تحرکات را به صورت ضمنی معرفی کرده اما هرگز از باج‌خواهی عده‌ای معدود که عامل این تحرکات هستند، حرفی زده نشد. طبق اخباری که «فرهیختگان» کسب کرده، عده‌ای برای اینکه شعار «حیا کن رها کن» آن هم در روزهای قدرت‌نمایی استقلال به پایان برسد، از فتحی باج‌خواهی کرده و از وی خواسته‌اند برای پایان شعارها روی سکوها ۵ میلیون تومان به هرکدام از آنها پرداخت شود!بر همین اساس مدیرعامل استقلال نیز که حسابی از این عمل باج‌خواهان به ستوه آمده است به آنها پیغام داده که حتی ۵ ریال هم برای این حرکت شنیع از سوی وی پرداخت نخواهد شد و مبلغی که قرار است در جهت خاموشی انتقادهای بی‌اساس باشد را صرف تدارک و آماده‌سازی تیمش برای رقابت‌های پیش رو خواهد کرد.

در همین راستا و طبق مستنداتی که استقلالی‌ها از این قضایا دارند حالا باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا مدیران باشگاه این قضیه را به کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع می‌دهند یا خیر و نکته بعدی اینکه واکنش این دو نهاد به این اتفاق چه خواهد بود؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      دیگه از این اخبار بیزار شدیم.یک جایی جلوشان باید گرفته شود.

    • حمید

      کسی چه میدونه. شاید و شاید فتحی به این وسیله پیغام داده که آقا بیایید نفری 5 میلیون بگیرید خفه شید بذارید کارمونو بکنیم. (یا پولمونو بخوریم) شاید.

    • بدون نام

      هیچ هواداری نمی خواد تو بی کفایت بمانی استقلال و گند بزنی باشگاه فتحی حتما لیدر ها پول خواستن

    • بدون نام

      اخبار دروغ چیه تو لیاقت مدیریت را نداری فقط همین تا ابروت نرفته خودت برو

    • بدون نام

      بابا این مردک برای موندن هر مزخرفی رو رسانه ای میکنه گیریم که راست بگه اینجوری هوادار رو زیر سوال برده اقای فتحی شما کاریزمای لازم مدیریت در فوتبال رو نداری مردم شما رو نمیخوان اینو بفهم

    • آسمان ابی بلداجی

      تا تیم حال وروز خوبی داره ول کن وبرو تا کسی بیاد ک واقعا دلش برا استقلال بسوزه آخ تو از فوتبال چی میفهمی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج