۹۲۴۷۵۹
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

جناب انتظامی این همه هزینه برای چه بود؟

«خانه پدری» پروانه نمایش را مشروط بر اعمال حذفیات اخذ کرده بوده؛ اما اعضای شورا به‌دلیل اینکه فیلم یک‌بار برای اکران در گروه هنر‌و‌تجربه پروانه نمایش محدود گرفته بود، به رییس سازمان سینمایی اختیار داده‌اند درباره فیلم تصمیم بگیرد و وی هم شخصا تصمیم گرفته است فیلم اکران شود»

روزنامه صبح نو: در گزارشی که چهارشنبه گذشته درباره ماجرای اکران خانه پدری منتشر کردیم، نوشتیم که «طبق اخبار غیررسمی، فیلم«خانه پدری» پروانه نمایش را مشروط بر اعمال حذفیات اخذ کرده بوده؛ اما اعضای شورا به‌دلیل اینکه فیلم یک‌بار برای اکران در گروه هنر‌و‌تجربه پروانه نمایش محدود گرفته بود، به رییس سازمان سینمایی اختیار داده‌اند درباره فیلم تصمیم بگیرد و وی هم شخصا تصمیم گرفته است فیلم اکران شود».

جناب انتظامی این همه هزینه برای چه بود؟

حالا روز گذشته سازمان سینمایی در بیانیه‌ای این مساله را تایید کرد و در بیانیه خود مسوولیت حسین انتظامی درباره اکران خانه پدری را پذیرفت.

در این بیانیه بعد از شرح شرایط اعطای مجوز به این فیلم از سال 89 آمده است: «با توجه به شرایط خاص این فیلم و پروانه نمایش صادرشده در سال ۱۳۹۳ برای نمایش در هنر و تجربه، شورا پس از بحث و بررسی مجدد سوابق موجود، به این نتیجه رسید که نحوه اکران فیلم را با شرایط محدودیت سنی (۱۵+) به صلاحدید ریاست سازمان سینمایی واگذار کند».

در این بیانیه تاکید شده است که «در 18/5/96 شورا با نمایش فیلم در محافل و مراکز خاص به تشخیص سازمان سینمایی موافقت کرده است»، حالا جناب انتظامی باید توضیح دهد که چگونه محافل و مراکز خاص را به اکران عمومی، تعبیر و تفسیر و این همه هزینه بر حوزه فرهنگ و هنر تحمیل کرده است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی11

      جناب انتظامی کار مرتبط با خودش رو انجام داده، مساله دخالت ارگانهای بی ربط هست، که در همه چی دخالت میکنن، یعنی قانون بی قانون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج