۹۲۴۸۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

شناسایی ۳۶ گلوگاه فساد در شهرداری تهران

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران از عدم انتشار عمومی مصوبات کمیسیون ماده پنج که برخلاف برنامه سوم توسعه شهر تهران است، گلایه کرد.

خبرگزاری ایسنا: عضو هیات رییسه شورای شهر تهران از عدم انتشار عمومی مصوبات کمیسیون ماده پنج که برخلاف برنامه سوم توسعه شهر تهران است، گلایه کرد.

زهرا نژادبهرام صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در مورد عدم شفافیت در انتشار مصوبات کمیسیون ماده پنج به شهرداری تهران تذکر داد و گفت: براساس برنامه سوم توسعه کمیسیون‌های تخصصی می‌بایست مصوبات خود را در راستای شفافیت هرچه بیشتر منتشر کند، اما به رغم آنکه هشت ماه از ابلاغ برنامه سوم توسعه گذشته است همچنان شاهد عدم اعلام عمومی مصوبات کمیسیون‌های تخصصی به خصوص ماده پنج هستیم.

وی خطاب به شهردار تهران اظهار کرد: در این مدت ۳۶ گلوگاه فساد در شهرداری تهران شناسایی شده است که در حوزه معماری و شهرسازی نیز چندین گلوگاه شناسایی شده است که یکی از آنها مصوبات کمیسیون ماده پنج بود.

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با بیان این‌که بررسی طرح‌های تفصیلی از جمله تغییر کاربری، تراکم مازاد و غیره در کمیسیون ماده پنج رخ می‌دهد، ادامه داد: با توجه به اهمیت مصوبات این کمیسیون لازم است که با ایجاد سامانه‌ای مصوبات آنها را منتشر کنیم.

تذکر "حجت نظری" به عدم تشکیل ستاد هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در شهرداری

به گزارش ایسنا، همچنین حجت نظری نیز در تذکر پیش از دستور خود با گرامیداشت روز ۱۳ آبان‌ماه در مورد تشکیل ستاد هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در حوزه فنی ـ خدماتی شهر تهران تذکری ارائه کرد و گفت: در زمان فعالیت شورای شهر سوم مصوبه‌ای تحت عنوان تشکیل ستاد هماهنگی دستگاه‌های اجرایی تصویب شد که هدف از تصویب این مصوبه جلوگیری از اقدامات موازی ناشی از بخشی‌نگری‌های سازمانی و فقدان مدیریت یکپارچه بود که منجر به هدررفت سرمایه و ایجاد نارضایتی بین شهروندان می‌شد.

وی با بیان این‌که متاسفانه تشکیل این ستاد به هدف اصلی خود نرسید، اظهار کرد: در دوره مدیریت شهری فعلی هم که اصلا این ستاد تشکیل نشد و زمانی که بنده در مورد بازسازی و مرمت معابر حفاری شده تذکر دادم خواستار آن شدم فکری به حال این موضوع کنم که متاسفانه تدبیری برای حل این موضوع اتخاذ نشد و در همین راستا لازم است که برابر مصوبه شورا این ستاد هرچه زودتر تشکیل شود تا هماهنگی بین معاونت‌های شهرداری برای حل مشکلات ایجاد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افرین تقویتشون کنید.

      پاسخ ها

      • AAAAAAAA

        تمام اختلا سات کاملا مشخص است فقط این وسط کسی نیست شهامت کند اقدام کند
        پس خانم‌گرامی بی خود زحمت‌نکش.

    • یکی

      دولت محترم باید جلوی فساد را بگیرد ...

    • بدون نام

      خخخخخخخخ.

    • بدون نام

      چه ادمی هستی هنوز به دولت محترم میگی،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج