۹۲۴۸۲۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

منصوریان: ذوب‌آهن به یک پیروزی نیاز داشت

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با دفاع از عملکرد تیمش در هفته‌های گذشته گفت: تیم ما در اکثر بازیهایی که این فصل انجام داد خوب بود ولی در گل شدن توپها بدشانس بودیم.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نهمین هفته از لیگ برتر نخستین پیروزی‌اش در این مسابقات را به دست آورد تا سبز پوشان قدری به آرامش برسند. علیرضا منصوریان در خصوص آخرین وضعیت این تیم توضیحاتی داد.

* به یک پیروزی نیاز داشتیم

این اغراق نیست اگر بگویم تیم ما در اکثر بازیهایی این فصل خوب بود، اما متاسفانه توپهای ما گل نشد و خیلی مواقع روی اشتباهات فردی گل‌هایی خوردیم که جریان بازی را تغییر داد.

تیم ما هم از نظر فنی و نفری خوب است و هم با این که یکسری کمبودها وجود دارد، اما در مجموع شرایط موفقیت نسبی را دارد و برای عبور از این بحران به یک پیروزی نیاز داشتیم که خدا را شکر به دست آوردیم.

* بازیهای سخت ما ابتدای فصل ردیف شد

بهانه نمی‌آوریم، اما انصافا وقتی به برنامه بازیها نگاه کنید تایید می‌کنید که اکثر بازی‌های ما با تیم‌های بالای جدول و مدعی بود. در اغلب این بازی‌ها هم فوتبالی پایاپای یا برتر ارائه دادیم و از نظر فوتبالی چیزی کم نداشتیم. اما همان مشکل رد نشدن توپ‌های ما از خط دروازه تیم ما را اذیت کرد.

تاکنون ۹ بازی انجام دادیم که تراکتور، صنعت نفت، استقلال، سپاهان و شهر خودرو که همه تیم‌های بالای جدول مدعی هستند در بین این حریفان قرار داشتند. این قرعه هم کار ما را قدری سخت تر کرد.

* مقابل پیکان خیلی بهتر بودیم

ما در هفته هشتم مقابل پیکان شکست خوردیم اما در هفته نهم شاهین بوشهر را بردیم. با جرات می‌گویم مقابل پیکان که شکست خوردیم فوتبالی به مراتب بهتر از فوتبالی که مقابل شاهین داشتیم ارائه دادیم و واقعا بر خلاف جریان بازی گل خوردیم و در نهایت شکست را پذیرفتیم.

* بهترین و با غیرت ترین بازیکنان را داریم

به جرات می‌گویم مجموعه ما بهترین و با غیرت ترین بازیکنان را دارد. من باید از زحمت این بازیکنان با غیرت تشکر کنم که در روزهای خوب و بد کنار ما قرار داشتند و با جان و دل برای موفقیت این تیم تلاش کردند.

در تیم ما بازیکنان باتجربه‌ای هستند که به خوبی و با بهترین کیفیت بزرگتری کرده و جوانانی که تعدادشان کم هم نیست را راهبری می‌کنند. ما یک تیم کامل داریم و بازیکنانی داریم که با افتخار می‌گویم از بهترین‌های فوتبال ایران هستند.

* مدیرعامل باشگاه حمایت خوبی انجام داد

من از جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن نهایت تشکر را دارم که با همه توان پشت تیم ایستاده و از مجموعه حمایت می‌کند.

ایشان آنقدر دغدغه تیم را داشت که روز بازی با شاهین بوشهر به جای نشستن در جایگاه ویژه، به میان تماشاگران رفت و از آنجا شاهد تلاش بازیکنان بود. من پیروزی مقابل شاهین را تقدیم می‌کنم به مدیرعامل و همه هواداران خوب ذوب آهن.

* هواداران ما کیفی هستند

شاید ذوب آهن نسبت به خیلی تیم‌های دیگر هواداران کمتری داشته باشد، اما خوشبختانه هواداران تیم ما اگر کمیت شان نسبتا پایین است، به جای آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. همیشه گفتم و الان هم تکرار می‌کنم که هواداران ما از با کیفیت ترین هواداران فوتبال هستند.

* تعطیلات به ما کمک می‌کند

بعد از هفته دهم که مقابل ماشین سازی باید به میدان برویم، لیگ دو هفته تعطیل می‌شود که این تعطیلی خیلی به کمک ما می‌آید. می‌دانیم که هنوز یکسری مشکلات فنی در تیم هست و در این دو هفته شبانه روز کار می‌کنیم تا این مشکلات را از بین ببریم و از هفته یازدهم با شرایط بهتری کارمان را دنبال کنیم.

فصل گذشته شرایط تیم از وضعیت فعلی به مراتب بدتر بود و به خاطر حمایتی که از جانب هواداران، مدیریت باشگاه، مدیریت کارخانه و رسانه‌های بومی صورت گرفت توانستیم تبدیل به بهترین تیم ایرانی در آسیا شویم. امسال که جای خود دارد و ما می‌توانیم از این بحران عبور نماییم.

* باید جایگاهی در شان فوتبال اصفهان داشته باشیم

فوتبال اصفهان شان و جایگاه خاصی در فوتبال ایران دارد و به جز آن تیم ذوب آهن هم جایگاه خاصی در فوتبال ایران دارد. روز بد و خوب را همه تیم‌های فوتبال در همه جای دنیا دارند. اما تیم‌های بزرگ می‌توانند روزهای بد را به درستی و دور از هیجان مدیریت کرده و در نهایت آن را پشت سر بگذارند.

ذوب آهن هم از همان دست تیم‌های بزرگ است. این تیم سرد و گرم روزگار را چشیده و هر زمان که در بحرانی گرفتار آمده از آن خارج شده است.

الان هم یکی از همان زمان‌هایی است که همه ارکان این باشگاه باید دست به دست هم بدهند تا تیم هرچه زودتر به جایگاه واقعی‌اش بازگردد. این کار سرمربی یا بازیکنان به تنهایی نیست و باید همه ارکان باشگاه این عزم را داشته باشند.

* لیگی بسیار پویا و فشرده داریم

به جرات می‌گویم در حال سپری کردن یکی از بهترین فصل ها در همه ادوار لیگ برتر هستیم. فشردگی امتیازات در بالای جدول گواه این مدعاست و نشان می‌دهد چقدر تیم‌ها به هم نزدیک و فاصله ها کم شده است.

تیم هایی که می‌توانند مدعی قهرمانی و گرفتن سهمیه آسیا باشند در این فصل زیاد هستند و این باعث خوشبختی این فوتبال است. از دل این لیگ پویا است که تیم ملی قوی و مدعی در می‌آید و امیدوارم این روند را برای سالهای آینده هم در فوتبال ایران و لیگ برتر شاهد باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی تو دیگر نتیجه میگری جون عم،،،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج