جاباما
۹۲۴۹۰۵
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

بادامکی: اعتماد به نفس بالای علیپور کار دستش داد

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: علیپور به دنبال ثابت کردن اعتماد به نفس بالای خود بود، اما تصمیم اشتباهی گرفت که به ضرر پرسپولیس تمام شد.

ایسنا: حسین بادامکی در خصوص عملکرد علی علیپور در دیدار برابر ماشین‌سازی و پنالتی از دست رفته‌اش، اظهار کرد: در چنین لحظاتی بازیکن در آنی تصمیم می‌گیرد. باید دید بازیکنی که پشت ضربه پنالتی می‌ایستد چقدر تمرکز دارد. تصمیم علیپور کاملا اشتباه بود و باعث شد پرسپولیس دو امتیاز حساس خانگی را از دست بدهد. زیبایی‌های فوتبال به همین اشتباهات است، هر چند ممکن است برخی از اشتباهات برای هواداران بسیار ناراحت کننده‌باشد.

وی افزود: قطعا علیپور بیشتر از هرکس دیگری می‌خواسته که ضربه‌اش به گل تبدیل شود، اما باید جای این بازیکن باشید تا ببینید در آن لحظه در ذهنش چه ‌گذشته‌است. وی به دنبال این بود که اعتماد به نفس بالایش را به نمایش بگذارد. اعتماد به نفس خوبی هم داشته که در دقیقه ۹۰ تصمیم می‌گیرد چیپ بزند. مشابه چنین اتفاقی برای بازیکنان بزرگ دنیا هم رخ داده که چیپ زده‌اند و به گل تبدیل نشده‌است.

بادامکی یادآور شد: علیپور برای تیمش زحمات زیادی کشیده و بهترین گلزن پرسپولیس هم به شمار می‌رود. گاهی تصمیمات نابه‌جا باعث می‌شود، اتفاقی تلخ رخ دهد، اما هواداران باید صبور باشند و حمایت کنند.

بازیکن سابق پرسپولیس و ابومسلم، خاطرنشان کرد: بی‌ انصافی است عملکرد تیمی که با همین نفرات سه بار قهرمان لیگ شده و تا فینال آسیا هم پیش رفته را پس از انجام ۹ بازی زیر سؤوال ببریم. در حال حاضر تمام‌ تیم‌ها مقابل پرسپولیس از حداکثر توان‌شان استفاده می‌کنند تا پرسپولیس مجددا قهرمان نشود. پرسپولیس هم نتوانسته مانند سال گذشته نتیجه بگیرد، پس بی انصافی است که بگوییم علیپور در حدواندازه‌های پرسپولیس نیست.

وی افزود: پرسپولیس هنوز چیزی از دست نداده و اختلافش با صدر جدول فقط سه امتیاز است. در این فصل تعداد تیم‌هایی که کیفیت سال گذشته خود را حفظ و خود را تقویت کرده‌اند نیز بیشتر شده‌است. صنعت‌نفت و فولاد خوب بازی می‌کنند و نتایج خوبی گرفته‌اند. تراکتور و سپاهان هم مثل فصل قبل خوب و پرقدرت وارد لیگ شده‌اند و استقلال هم با استراماچونی رشد کرده‌است.

بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به عدم به‌کارگیری سیامک نعمتی و وحید امیری در خط حمله، عنوان کرد: در تمرین پرسپولیس حضور ندارم تا ببینم بازیکنان چگونه و چه نوع تمرینی انجام می‌دهند. مربی همیشه سعی دارد بهترین ترکیب را به زمین بفرستد، اما شاید اطلاعات کافی از پست اصلی بازیکنان ندارد. بعید است کالدرون در این چند ماه، اطلاعاتش را تکمیل نکرده‌باشد.

بادامکی گفت: حواشی زیاد، تیم را از رسیدن به موفقیت دور می‌کند. در سال‌های گذشته هم این حواشی به وجود می‌آمد، اما به خوبی مدیریت می‌شد و اجازه نمی‌دادند که کادرفنی خود را درگیر حواشی کند. امیدوارم حواشی به وجود آمده توسط سرمربی پرسپولیس به خوبی مدیریت شود و کالدرون هم تمام تمرکزش را روی مسائل فنی بگذارد.

وی با اشاره به نحوه حمایت هواداران پرسپولیس از این تیم، بیان کرد: هواداران باید مانند دوران حضور برانکو از تیم‌شان حمایت کنند. هواداران باید صبر و حوصله بیشتری به خرج دهند. اگر هوادار پشت تیمش باشد و صبر کند، موفقیت حاصل می‌شود. تشویق برانکو روی سکوهای پرسپولیس اشتباه است. چنین اتفاقی برای ما در سال ۹۰ رخ داد. آن زمان هواداران خواهان برگشت علی دایی به پرسپولیس بودند، اما با وجود این که مهرهای خوبی داشتیم، نتیجه خوبی نگرفتیم. این شعارها فقط به تیم ضرر می‌زند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقا تو که هیچی از فوتبال نمیدونی

    • لنگی کثیف

      خیلی بالا بود

      پاسخ ها

      • رضابندری

        من ی استقلالی هستم ولی خداییش تو جامعه ما خیلی به این چیزا گیر میدن وکشش میدن بسه ،بخدا گناه داره همه اشتباه میکنن هرروز چند تاخبر در مورد خراب کردن پنالتی علیپور چاپ میشه و همه نظر میدن.

    • محمدرضا هلاکویی

      سلام جناب آقای بادامکی.خداوند شما را حفظ نمایدکه این چنین عادلانه نظر داده اید.دوست عزیزمان جناب آقای مرزبان هم نظر مشابه داشت.درود بر شما.

    • ایرانی اصل

      اگرهنوزکالدرون درشناخت بایزکناش مشکل داره بدون هیچ تردیدی مقصرش فقط کریم باقریه.باقری بیش ازحدتوفکرابقای خودش درپرسپولیسه وبخاطرهمین اصلاجرات نداره بعنوان کمک مربی باکالدرون بحث کنه وبنوعی دربیخیالی کامل نسبت به تیمه.

    • بدون نام

      اعتماد به نفس نبود خریت بود

    • بدون نام

      اعتماد بنفس نبود !! کینه از لک بور که پناتی قبل او را خراب کرده بود باعت ناراحتی میلیونی هوادران شد !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج