جاباما
۹۲۴۹۳۸
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

خنثی‌سازی طرح حمله به تظاهراتِ عراقی‌ها

مسئولان عراق امروز (یکشنبه) از خنثی‌سازی طرح‌هایی برای حملات تروریستی علیه بغداد، همزمان با تظاهرات مردمی در این استان و دیگر مناطق عراق خبر دادند.

عصر ایران: مسئولان عراق امروز (یکشنبه) از خنثی‌سازی طرح‌هایی برای حملات تروریستی علیه بغداد، همزمان با تظاهرات مردمی در این استان و دیگر مناطق عراق خبر دادند.

خبرگزاری رسمی عراق (واع) با انتشار چند عکس از فردی بازداشت شده در حالی که چهره‌اش مخدوش شده و تعدادی نیروی امنیتی اطراف او حضور دارند، اعلام کرد نیروهای امنیتی همچنین مواد منفجره و دستگاه‌های ارتباطی را که برای انفجار در جمع تظاهرکنندگان عراقی آماده شده بود، کشف و ضبط کردند.

ایسنا به نقل از مرکز اطلاعات امنیتی عراق گزارش داد، اعترافات تروریستی به نام "ابوهارون" در کشف این مواد منفجره و دستگاه‌های ارتباطی که برای اجرای عملیاتی تروریستی همزمان با تظاهرات بغداد آماده شده بودند، نقش به سزایی داشت.

مرکز اطلاعات امنیتی عراق در بیانیه خود به هویت ابوهارون و یا گروه تروریستی که در آن عضوریت دارد اشاره‌ای نکرده و تنها اعلام کرد که او در کمین نیروهای عراقی در جنوب بغداد دستگیر شد.

در ادامه بیانیه این مرکز آمده است، بازجویی از ابوهارون در کشف سلاح‌ها، تجهیزات مواد منفجره و دستگاه‌های ارتباطی که برای یک عملیات تروریستی آماده شده بودند، نقش به سزایی ایفا کرد.

مردم عراق از ابتدای اکتبر برای اجرای اصلاحات و مبارزه با فساد در این کشور دست به تظاهرات زدند و در ادامه خواستار برکناری دولت و محاکمه مسئولانی شدند که متهم به فساد هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیدن دارن منفور میشن حالا دارن میگیرنشون الکی الکی مثلا یعنی ما نبودیم

      پاسخ ها

      • shanjani.............

        ''''' و میخواستند تظاهرات '' جعلی '''' بر گزار کنند'!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج