۹۲۴۹۴۲
۱۱۳ نظر
۵۰۱۲
۱۱۳ نظر
۵۰۱۲
پ

ظریف: دامن نظام از پولشویی پاک است

وزیر امور خارجه با بیان اینکه دامن نظام جمهوری اسلامی از این حرف‌ها مبرا است، گفت: امروز که آخرین اقدام FATF در مورد پولشویی علیه ایران صورت گرفت، تندترین دفاع ها را از جمهوری اسلامی کردم.

خبرگزاری مهر: وزیر امور خارجه با بیان اینکه دامن نظام جمهوری اسلامی از این حرف‌ها مبرا است، گفت: امروز که آخرین اقدام FATF در مورد پولشویی علیه ایران صورت گرفت، تندترین دفاع ها را از جمهوری اسلامی کردم.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه که امروز(یکشنبه) برای پاسخ به سوال ابطحی نماینده مردم خمینی شهر مبنی بر علت اظهارات وزیر خارجه درخصوص پولشویی در ایران به میزان ۳۰ هزار میلیارد تومان و همچنین انفعال در برابر وقت کشی سه کشور اروپایی در برجام در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شد، گفت: دیروز شورای عالی امنیت ملی تصمیم گرفتند که جلسه‌شان را امروز ساعت ۳ بعدازظهر برگزار کنند و من از هیئت رئیسه خواستم سوال را عقب بیاندازند تا من بتوانم سر فرصت پاسخ بدهم که مخالفت شد.

ظریف: دامن نظام از پولشویی پاک است

وی افزود: بنده الان به جای اینکه به جلسه شورای عالی امنیت ملی بروم باید برای هشتمین بار در طول سه ماه گذشته در صحن مجلس به سوال پاسخ دهم و جای خوشبختی است که دوستان چنین محبتی را به من دارند و ما خدمتشان می‌رسیم.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: آنچه اهمیت دارد این است که بنده مسئول دفاع از جمهوری اسلامی ایران در خارج هستم و همه نحوه دفاع بنده از کشور در خارج را مشاهده کردند. هم در تلویزیون پخش می‌شود و هم کلیپ های آن منتشر می‌شود و مشخص است که چه کسانی به خاطر منافع داخلی سوالاتی را مطرح می‌کنند.

ظریف اضافه کرد: من فکر می‌کنم که مسائل امنیت ملی ما مهم‌تر از آن است که با بحث‌های جناحی مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: بیشترین تلاش را برای مقابله با حرکت های غربی‌ها در مورد پولشویی، جمهوری اسلامی و وزارت امور خارجه انجام داده است و این تلاش ها را ادامه خواهیم داد. الان هم که آخرین اقدام کمیته اقدام مشترک(FATF) در مورد پولشویی علیه ایران صورت گرفت، تندترین دفاع ها را از موضع جمهوری اسلامی بنده کردم.

وزیر امور خارجه با اشاره به اظهارات سال گذشته‌اش درخصوص پولشویی در ایران، افزود: آن صحبتی که قبلا در مورد پولشویی کردم، صحبت بنده نبود بلکه اظهاراتی بود که مقامات مختلف کشور مطرح کرده بودند. وظیفه من حمایت و دفاع از جمهوری اسلامی است و حتما یک مقداری و شاید عقل داشته باشم که صحبتی نکنم که در خارج مجبور شوم خودم از آن دفاع کنم.

ظریف تاکید کرد: اتهاماتی که به جمهوری اسلامی وارد می‌کنند این است که به این کنوانسیون‌ها نمی‌پیوندد چراکه نمی خواهد با تروریسم و پولشویی مقابله کند ولی آنچه من عرض کردم این بود که گروه‌های فشاری هستند که آنها منافع مالی شخصی دارند. حالا شما می‌توانید در تلویزیون ببینید که در دادگاه سلطان سکه درخصوص روش‌های پولشویی چه گفتند.

وی گفت: دامن نظام جمهوری اسلامی از این حرف‌ها مبرا است، آنچه بنده عرض کردم در جهت حرف هایی است که در خارج از کشور در حمایت از جمهوری اسلامی زده می‌شوند و آن این است که منافعی که باعث می‌شود با این حرکت‌ها مخالفت باشد، منافع دارنده پول هستند و مواردی هست که هزار-هزار میلیارد تومان پولشویی توسط باندهای قاچاق سکه و ارز رد و بدل می‌شود و امروز در دادگاه های جرایم اقتصادی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: کسانی که این حرف‌های بنده را که حمایت از نظام جمهوری اسلامی است، تبدیل به حمایت از مخالفت با نظام می‌کنند، باید پاسخ دهند که چرا حرف‌هایی برخلاف امنیت ملی می‌زنند؟

ظریف اظهار داشت: بنده مسئول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران هستم و سیاست ما در مقابل گروه ۱+۴ در هیئت نظارت هسته‌ای تصویب می‌شود و بنده موظف به اجرای آن هستم و جمهوری اسلامی به هیچ‌وجه انفعال در برابر غرب و اروپایی‌ها ندارد.

وی گفت: اگر بنده در جلسه ای که در دوحه قطر سخنرانی کردم مطالبی را بیان کردم به این دلیل بود که آمریکا نباید در دنیا علم مذاکره را در دست گیرد چرا که این کشور قانون شکن است و آمریکا کشوری است که هیچ کشور دیگری در دنیا آمادگی ندارد با آنان صحبت کند، ما باید این چهره کریه و نفاق آلود آمریکا را به دنیا معرفی کنیم نه اینکه به آنها اجازه دهیم ایران را منفعل کند و ادعا کند آنان آماده مذاکره بی قید و شرط با ایران هستند و آن قانون شکن بخواهد بگوید ایران اهل مذاکره نیست.

وزیر امور خارجه افزود: ایران اهل مذاکره، گفتگو و صحبت است اما باید صحبت بر اساس مقررات بین المللی باشد و آنچه بنده گفتم کلمهای کمتر از مقام معظم رهبری نبود که فرمودند «آمریکا باید به برجام برگردد» فلذا بنده از خودم صحبتی نمی کنم.

ظریف اظهار داشت: بنده مجری سیاست های نظام هستم و اگر شما می خواهید کلیپ و نواری پخش کنید بفرمایید پخش کنید اما آنچه بنده در آن جلسه عرض کردم و هنوز هم می گویم این است که منافع شدیدی در کشور برای جلوگیری از مقابله نظام جمهوری اسلامی ایران با پولشویی وجود دارد و ما اصلا به خارجی ها کاری نداریم و بحث ما مقابله نظام جمهوری اسلامی ایران با پولشویی است و همان چیزی است که حضرت آقا فرمودند اگر اقدام کنید صدای خیلی ها در می آید.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اگر در مقابله با فساد اقدام کنید، صدای خیلی ها درمی آید که سوال ما این است این خیلی ها چه کسانی هستند؟ لازم است برای مردم معین شود خطاب مقام معظم رهبری چه کسانی هستند؟

وزیر امور خارجه تاکید کرد: اگر می خواهید به صحبت های صداهای بیگانه توجه کنید، ببینید آیا از بنده نقل کردند یا از آقای حسین شریعتمداری که به بنده حمله کرده بود؟ ببینید خارجی ها از چه کسی نقل کردند و برای چه جشن گرفتند؟ حرف بنده این بود که نظام جمهوری اسلامی ایران حامی تروریسم نیست و گروه های فشاری هستند که از پولشویی منافع دارند و هزاران میلیارد تومان از پولشویی منفعت می برند.

ظریف گفت: اگر به واقع اینگونه نبود افرادی از پولشویی منفعت ببرند چه نیازی بود دولت و قوه قضاییه ۶۰ صفحه آیین نامه برای مقابله با پولشویی تصویب کنند و همچنین اگر پولشویی در ایران وجود ندارد و گروه های فاسدی پولشویی نمی کنند پس سلطان سکه را به چه جرمی اعدام کردند؟

وی تاکید کرد: سوال بنده این است چرا صحبتی که در دفاع از نظام جمهوری اسلامی شده و مبنی بر رد اتهامات بیگانگان و منافقان علیه نظام جمهوری اسلامی بود تبدیل به صحبتی علیه نظام کرده اید. چرا شریعتمداری این کار را کرد؟ چرا روزنامه کیهان آن مقاله ها را نوشت؟ آن مقاله ها بود که اسبابِ دست، روزنامه های غربی شد نه عرایض بنده.

رئیس دستگاه دیپلماسی اظهار داشت: بنده در رسانه های غربی معروفم به اینکه برای دفاع از منافع جمهوری اسلامی سینه چاک می کنم و خوب است عنوانی که وزیر امور خارجه آمریکا به بنده داده و باعث افتخارم است را مورد توجه قرار دهید و با توجه به این مسائل آیا بنده علیه منافع جمهوری اسلامی صحبت می کنم یا کسانی که از صحبت های دلسوزانه من به خاطر منافع جناحی سوءاستفاده می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینها خیلی رو دارن میشه بگی این اقا زادها و این مسئولین که اختلاس کردن امریکایی یا اینکه ایرانی هستن بسه عوام فریبی بسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بگو اگه پاک بود که یک عده از تصویب FATF نمیترسیدن

      • بدون نام

        شما مسول دفاع ار حقیقتی
        چیزی که بویی ازش نبردین

      • بدون نام

        اختلاس 3000 میلیاردی نمونه پولشویی مسئولان تو مملکته

      • بدون نام

        امیر کهیر بسه

      • بدون نام

        آقای ظریف دامنش پاکه شما یک لطفی بکن کت و شلوارو پیرهن وزیر پوش و.....رو هم بک نگاه بنداز مخصوصا شرتش رو چون خیلی بوی گندی میاد ،بوی فساد،بوی اختلاس، بوی رانت،بوی آقازاده،بوی ژن خوب ...ودلیل اینکه سما این بو را حس نمیکنید اینه بوی خودتان است وبهش عادت کردین و لذت میبرین.....ازملت بپرسین میگن چه بوی فسادی ازتون بلند میشه......

    • بدون نام

      پس چرا باfatfمشکل دادین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون اف ای تی اف مثل بقیه سازمان ها توسط آمریکا اداره میشه و می خوان از این طریق روشهای دور زدن تحریمها توسط ایران رو ببندند

      • بدون نام

        دقیقا عادت دارن شیپور رو از تهش بزنند

      • بدون نام

        حالا بغیر اینی هم که گفتی دست خودشون هم بسته میشه بخوان هر غلطی بکنن

    • م.ر.ا

      شجاعت خوب چیزی هست که تو نداری
      کمتر از یکسال پیش خودت گفتی پولشویی وجود داره اما حالا حرفت پس گرفتی
      کل ملت میدونن پول شویی وجود داره

      پاسخ ها

      • m . j . s

        دوست عزیز اگه حوصله نداری متنو بخونی برو فیلمشو ببین

    • بی نام

      تا ایران پول دارد نصرالله لبنانی هم پول داره .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک سطل اب بیارم شیلنگ بیارم اتش نگیری برای رییس خانه شماره 12 سالمندان هم اب وصابون آماده کردیم

    • امیر

      خدا نکشتت ظریف خیلی خندیدیم ایول دمت گرم وزیر خارجه باید انقد شوخ باشه و جوکای روز بلد باشه ایول پسر.ولی راس میگه هاا پولشویی و اختلاس مختص کانادا و افغانستانه ندیدین چقد اینجا نهاجر افغانیو کانادایی داریم همه. پناهنده سیاسین.درود بر ایرانه پاک دامن خخخ

    • بدون نام

      ای آ دم ضعیف و دورنگ ریا کار مگر خود تو نبودی که برای اولین بار پولشویی را در این نظام تائید کردی ،و گفتی عده ی به خاطر پولشوئیهای زیاد جرات تصویب fatfرا ندارند،امان از دورنگی شما مسئولین دروغگو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش شماهم میفهمیدیدچقدر پول شویی توایران وجود دارداین همه کارخانه جات مجانی دراختیار اشخاص گذاشته میشوداین همه موادخام با لوله کشی قاچاق میشود هر روز چندین چندنفر محاکمه سوری میشود یعنی نمیتوانند محاکمه کنند این اقازادها ..کیاهستند اکسر مسولین دتدمیکشند

      • بدون نام

        چقدر این مردم بدبختن که اینطوری بازی میخورن هر دفعه
        متاسفم برا همتون و هرکی که این شکلی

    • اهورا57

      پ ای اختلاسهای میلیاردی که نوه عمو سام انجام میده؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونا اختلاس نیست سفره انقلابه که هرکی رو دعوت نمیکنن

    • احمد

      حرف حق و میزنه
      مثل نعمت زاده
      بابک زنجانی ها
      خاوری ها و ....

      پاسخ ها

      • ایرانی

        اصلأ قضیه بابک ز ن ج ا ن ی فرق می‌کنه

    • rira

      خدایی خجالت نمیکشین؟امیدوار باشیم 1400 دیگه نبینیمتون یا اینکه 1400 از شما بدتر تراش بیان
      فقط دروغگو دشمن خدایی

      پاسخ ها

      • m . j . s

        یه دولت پاک دست دیگه میاد, باش تا صبح دولتت بدمد

    • بدون نام

      نکشی ما رو جواد جون :)

    • علی

      جناب آقای ظریف .امام رحمته علیه گفتن .هر وقت دشمن مخصوصا آمریکا از شما تعریف و تمجید کردن .احساس ترس کنید و ناراحت باشید. پس افتخار نکن که آمریکایی ها از شما تعریف کردن و شما رو ستودن. چرا که مطمئن باش یک مسئله ای پشت این تعریف و تمجیدها خواهد بود (جهت اطلاع)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت نفهمیدی چی گفتی!!!
        اول فکر کن بعد حرف بزن.

      • ایران بزرگ

        همین برجامت بزرگترین ضرر به ایران بود،حالا بگیم اگه این نبود و اون بود برجام خوب یود و اگه این میشد و اون میشد برجام خوب بود و.ترامپ فلان و.بهمان کرد،چرا زوز اول یفکر منافع ملت نبودین،که به همین تعهداتی که دادین از برجامم نمیتونین خازج بشین، بقول خودتون کم کردن تعهداتم بعد از دو سال در چارچوب برجامه،آخه چرا، اینقدر انفعال در این دولت و شخص رییس شه

      • علی

        ازش تعریف نکردن ای کی یو

      • امیرعلی

        اصلا متن رو خوندی عین طوطی یه جمله رو همینجوری تکرار میکنین!

      • بدون نام

        این لشگر سایبری کجا تحصیل کردن با این سوادشون

      • جعفر

        جناب علی مگرشماخودت زحمات دکترظریف درعرصه خارجی نمی بینید؟
        بایدبپذیریم که دکترظریف ازهیچ کوششی درخصوص عرصه ی بین الملل کوتاهی نمی کندوسنگ تمام میزارد.
        وجدان خودت قاضی کن.

      • بدون نام

        لعنت به همه

      • بدون نام

        علی جان
        مثل اینکه خبرها را اصلا نمی خوانی و همینطور نظر الکی می نویسی
        عزیزم آمریکا ظریف را تحریم کرده
        آنوقت شما می فرمایید ستوده

    • بدون نام

      البته! البته! زبونم لال! کی همچین حرفی زده؟ دقیقاً به همین دلیله که نمیخواید ایران به کنوانسیون‌های خیلی کثیف FATF. و CFT. بپیونده. اون پیمانها همون جور که از اسمشون پیداست، واسه پولشویی و کارهای کثیفی مثل این درست شدن. ابدا، ابدا به درد شما نمی‌خورند!

    • بدون نام

      اقای ظریف شما گفتید و مردم هم باور کردند .در دروغگوبی مقام اول را دارید

    • بدون نام

      آخه چون دامنمون از این چین چین گلدار شلوغاس برا همین هیچی توش پیدا نیست،اگه راست میگی دامن سفید ساده بپوشید.

    • بدون نام

      ماشاالله چشم نخورید یه وقت؟برید اسپند دود کنید واس خودتون

    • بدون نام

      FATF برادر برجام

    • بدون نام

      اما چیز دیگه ای دیدیم این مدت

    • بدون نام

      حرف و فیلم چند ماه پیشش رو بذار گفت پولشویی هست همه اصولگراها بهش حمله کردن

    • بدون نام

      احسنت به آقای ظریف واقعا درست گفتید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت به آقای ظریف واقعا درست گفتید. چون گفتید دامن !

      • بدون نام

        فعلا وزیر ودولت به انرژی هسته ایی خیانت کردند وملت رو بدبخت کردند

      • بدون نام

        خود تو برجام همینجا فحشش میدادی

    • بدون نام

      شغلش دفاع کردنه هیچی هم براش مهم نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهتره بگیم شغلش دروغ گفتنه

    • بدون نام

      ظریف خخخخخخخ

    • محمد

      نه والو

    • کریم عبداللهی

      کاملا درسته. دست شما درد نکنه. واقعا چرا کسی اینو نمیدونه.

    • بدون نام

      اما مردم چیز دیگه ای حس کردن

    • بدون نام

      آیا تایوان هم اینو قبول کرده یا مکزیک و عربستان ؟

      پاسخ ها

      • shanjani.............

        ''''همچنین '' دامن ملت هم از نظر پولشویی 'صددرصد پاک میباشد'!

      • بدون نام

        عقب افتاده عربستان یکی از عضوای اصلیشه.ا

    • بدون نام

      چرا پس اف ای دی اف رو امضا نمیکنید کش میدین خیلی نگران هستند

    • بدون نام

      مردم بهتر میتونن قضاوت کنن نه تویی که دستت تو کاره

    • انسان

      آره فقط دامن شما پاکه و بس ...

    • بدون نام

      دورودیرشرفت جناب آقای ظریف.

    • بدون نام

      بهترین دفاع رو کرده طفلک ذوق کرده یاد گل به خودی دفاع تیم ملی استاد حسنی به عابدزاده افتادم خوشحالی بعد گل میکرد نگاه عابدزاده بهش جالب بود حکایت اینه

      پاسخ ها

      • علی

        دقیقاً

      • مهران

        مهندس
        استاد اسدی اسمش بوده
        نه اوستا حسنی

    • بدون نام

      بخدا از ته دل خندیدیم طنز با مزه ای بود

    • بدون نام

      چقدر پررو اند خدایی اینا

    • kaveh

      احسنت و درود خدا بر تو جناب دکتر ظریف

    • بدون نام

      دیگه همه فهمیدن راهتون چیه فقط خدا کنه این دوسال زود تموم بشه

    • بدون نام

      ظریف خداقوت.خیلی کارا کردی.

    • بدون نام

      از کاسبان تحریم زمین خوار خاوری ها شیخ الاسلامی جزایری زنجانی ها سلطان سکه ارز خونه خودرو بپرس پاک یا نه

    • بدون نام

      چقدر خندیدیم به حرفش

    • بدون نام

      اره بدجوری
      کاملا مشخصه

    • بدون نام

      درود بر ظریف

    • جعفر

      درودتان باددکتر ظریف
      ننگ بردشمنان شما

    • خسدو

      هزاران درود بر دکتر ظریف وزیر خارجه کاردان و کار بلد

    • بدون نام

      دم خروس رو باور کنم یا حرف شما رو

    • بدون نام

      بله اینقدر پاک هست که نمیتونیم ببینیم چون مخفی میکنند!!!!

    • بدون نام

      دروغگو

    • بدون نام

      جدیدا جوک های خوبی میگویی

    • بدون نام

      دامن نظام پاکه اون دامنی که لکه دار شده مسئولین نظامه

    • بوشهر

      درود خدا برظریف عزیز

    • علیرضا

      الهی کافرا بمیرن برای تو و بقیه اختلاسگرها... خب راست میگه اینا پول رو نمی شورن همونجوری کثیف از بیت المال می دزدن

    • محمد جواد

      ظریف خودتی واقیکمعا اون عینکتو وردار کشورتو نگا کن تورو خدا

    • رضا

      احسن الخالقین

    • بدون نام

      پس این همه اختلاس دزدی جرم چیه

    • CR7

      لطفا خودتونو به نظام نچسبونین

    • بدون نام

      مشخصه

    • حسین

      واقعا؟؟؟؟؟؟خخخخخخ

    • امید

      من فقط یک سوال دارم. الان بودجه حزب الله که به اعتراف سید حسن نصرالله تماما از ایران تامین میشه کجای بودجه ای هست که هر سال دولت به مجلس میبره؟ این پولشویی نیست؟؟؟ اینکه یه پولی داره برای یک گروهی میره و تو هیچ جا هم ثبت نمیشه؟؟؟؟؟ ملت رو قشنگ خر فرض کنید!

    • بدون نام

      خجالتم خوب چیزیه

    • علی

      یعنی فکر میکنید کسی دروغهایتان را باور کند بعید میدانم آقای زمخت

    • ایران بزرگ

      همین برجامت بزرگترین ضرر به ایران بود،حالا بگیم اگه این نبود و اون بود برجام خوب یود و اگه این میشد و اون میشد برجام خوب بود و.ترامپ فلان و.بهمان کرد،چرا زوز اول یفکر منافع ملت نبودین،که به همین تعهداتی که دادین از برجامم نمیتونین خازج بشین، بقول خودتون کم کردن تعهداتم بعد از دو سال در چارچوب برجامه،آخه چرا، اینقدر انفعال در این دولت و شخص رییس شه

    • بدون نام

      قبلا تو یه مصاحبه یه چیزای دیگه میگفتا

    • بدون نام

      اگه پاکه چرا واسه تصویب لوایح جونشون داره در می آد

    • حامد

      نگو که شماها عاشق خدمت کردن به مردم هستید و در مقابل حقوق ناچیز میگیرید که به سر برج هم نمی رسید.تو یکی که حتما از اون پاکترین هاش هم هستی.دمت گرم داش ظریف میخوری بخور نوش جونت ،اصلا گوارای وجودت ،فقط مردم رو خر فرض نکن.

    • بدون نام

      کاش شرف داشتید

    • فرشاد تاجی

      چند وقت پیش که یه چیز دیگه میگفتی دروغ اگه استخوان داشت چند بار....

    • بدون نام

      جواد جان توهم گول خوردی، دلمان به تو خوش بود
      الفاتحه...

    • بدون نام

      این مجلس جزرجزخانی بیخودی ونمایش انتخاباتی واسم درکردن بعضیهاهیچ خاصیتی نداره

    • بدون نام

      شما گفتین ودنیاهم باورکرد اگر راس می گید اف ای تی اف رو امضا کنین

    • بدون نام

      شتر سواری و دلادلارفتن ؟؟؟

    • امیر

      مجلسی ها برجام اتیش زدن کف زدن رهبر به ترامپ گفت اگر شما پاره کنید ما اتیش میزنیم حالا در هر سخن میگن به برجام برگرد..چه خبره

    • Achilles

      فتبارک الله!!!!! موتال پیستیکلی!

    • بدون نام

      جناب آقای ظریف خودت ناراحت نکن هرکس مخالف اف آی تی اف است بدان کاسه ای زیر نیم کاسه ای هست کم خوردن وکم بردن وکم دزدی کردن اف آی تی اف جلوی همه اینها را خواهد گرفت احسنت برشما وصحبتهای خوبی که کردید

    • عبدالله

      درکشورماکه حجم فسادبیحدومرزاست ایاادعای شما تمسخرافکارعمومی نیست شیرگلوفسادچگونه حمل میشود که دامنی راالوده نمی کند

    • بدون نام

      دروغگو تر از دولت ترامپ دولت حسن روحانی و وزراش هست هر روز هزاران دروغ

    • بدون نام

      بله همین طوریه که جواد جون میگه

    • رضا

      دامن نظام را امثال شماها به گند کشیدند خیلی ساده ای که فکر میکنی مردم ساده اند

    • عاشوری

      آقای ظریف یک سربازوطن دوست است که همزمان دردوجبهه داخلی وخارجی می جنگد.

    • احمد

      البته که دامن نظام پاک است ولی دامن بعضی از افرادکه خودشان رابه نظام چسبانده اند،ناپاک است!!ضمنا جناب ظریف شفاف ترصحبت کن تا مارک چاپلوسی وخودشیرینی یا...بهت نچسبونن

    • koko

      دامن پوشیدی در بیار ...مال خانوماست ...بعدم دست روی قرآن بذار بگو پاکه

    • بدون نام

      تو که راست میگی!!!!!

    • رضا

      زیردامن چی اونجام پاکه ؟

    • خدا

      راست میگی؟؟؟؟

    • نام بى نام

      ادمو ياد دولت پاك دست ميندازه ، سر جدتون راست بگين ببينم پشت گوشهاى ما ملت رو ديدين ؟مخمليه؟تو رو خدا اگه هست بگين ما كه پشت گوشمون رو نميتونم ببينيم

    • سیمرغ

      اصلاً تو چه کاره هستی فقط سفر بی نتیجه به کشورهای مختلف با پول مردم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج