جاباما
۹۲۴۹۹۹
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

باشگاه پرسپولیس: کالدرون هیچ اتهامی نزده است

حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با ارائه توضیحاتی درباره اظهارات جنجالی گابریل کالدرون، تأکید کرد سرمربی سرخپوشان اتهامی نزده است.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با ارائه توضیحاتی درباره اظهارات جنجالی گابریل کالدرون، تأکید کرد سرمربی سرخپوشان اتهامی نزده است.

حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با توجه به توضیحات ارائه شده از سوی سرمربی تیم در جلسه دیروز با مدیرعامل باشگاه و تدوین و تنظیم لایحه دفاعیه ایشان برای کمیته انضباطی توضیحاتی را ارائه کرد. متن اظهارات حسین قدوسی به این شرح است:

باشگاه پرسپولیس: کالدرون هیچ اتهامی نزده است

* آقای کالدرون طبق اسناد و مدارک موجود در هیچ‌کدام از مصاحبه‌های اخیر خود و کنفرانس خبری قبل از بازی با ماشین‌سازی کاری با استقلال نداشته و حرفی درباره این تیم نزده و فقط از تصمیم داور در اعلام پنالتی و آفساید در بازی با پارس جنوبی جم که کارشناسان داوری هم به آن اشاره داشته‌اند، ابراز تعجب کرده و اتهامی هم وارد نکرده است. موضوع مربوط به تعیین نتایج در خارج از زمین هم این بوده که ایشان قبلاً گفته بود اگر این‌گونه باشد که برخی اتفاقات و تصمیمات بیرون از زمین در نتایج مؤثر باشد، در فوتبال ایران نمی‌مانم و همین حرف را هم اخیراً در مصاحبه خود مطرح کرده و هرگز هم منظورشان تیم استقلال و حتی داور آن بازی نبوده و یک موضوع کلی را در این باره بیان داشته که قبلاً هم گفته بوده است.

* دفاعیه آقای کالدرون دیروز پس از حضورشان در باشگاه و ارائه توضیحات تکمیلی به آقای خواجه‌وند، مدیر حقوقی باشگاه به کمیته انضباطی و سازمان لیگ ارسال شد و به ثبت هم رسیده است.

* تأکید می‌کنیم آقای کالدرون هیچ اتهامی به هیچ تیم یا فردی وارد نکرده است و مشخصاً درباره استقلال هم حرفی نزده‌اند و فقط از تصمیم داور در آن بازی ابراز تعجب کرده‌اند و روی این موضوع نیز اصرار و تأکید دارند.

* علاوه بر این باید بگوییم بوده‌اند افرادی که اتهام پوچ مهندسی نتایج به نفع پرسپولیس را زده‌اند یا افرادی در برخی باشگاه‌ها و تیم‌ها در پی ناکامی در رقابت با پرسپولیس با سرپوش گذاشتن روی عملکرد خود اتهام واهی حمایت از پرسپولیس را مطرح کرده‌اند که این اتهامات غیرواقع و عجیب علاوه بر اتهام به پرسپولیس اتهام به ارکان و برگزارکنندگان مسابقات فوتبال بوده است. در موارد مشابه مسی با آن شهرت و اعتبار سه ماه از بازی در تیم ملی محروم شد هیچ برخوردی با آنها نشده است و امیدواریم با این اتهام‌زنی‌ها برخورد قاطع شود.

* تأکید می‌شود طبق مستندات نه تنها از پرسپولیس در فصول اخیر حمایت نشده که پرسپولیس از برخی اتفاقات و تصمیمات متضرر هم شده است و نمی‌توان قهرمانی‌های پرسپولیس را با این فرافکنی‌ها کمرنگ کرد، اما برخی علاوه بر تلاش در این راستا به دنبال ایجاد هجمه‌های ناروا در مسیر موفقیت‌های پرسپولیس هستند و حتی علیه مسئولان اعمال فشار می‌کنند تا این تیم نتواند موفقیت‌های خود را تکرار کند.

* این همه هجمه علیه پرسپولیس نباید نادیده گرفته شود و بعد حرف‌هایی به آقای کالدرون نسبت داده شود که ایشان آن را مطرح نکرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما به جای اینکه بپدیرید رفتارکالدرون بد واشتباه بوده یه چیزی هم طلبکارشدین واقعا که شما چقدرپرو هستین خوب که فیلم این مصاحبه موجود هستش بعدشم دست پیش گرفته اید شما که تیمتان را به خاطر فحاشی به خانواده شهدا محروم نکنند یا اینکه رسول خطیبی هم دروݝ میگوید؟؟!!

    • hossin razmjoo

      سواد نداره یا خودشو به خریت زده . اتهام بالاتر ازین. بایست ثابت کنه . به ایشون چه ربطی داره . خودت باید جریمه باشی با این حرفی که تکرار کردی . مربی حق ندار۶.

    • من یک لنگی بی افتخارم

      برو جمع کن لنگی کذاب، اینقدر حقیر و بزدل هستین که از ترس زیر حرف خودتون میزنید، کندرون بارها در مورد سرورش یاوه گویی کرده، بار اولش که نیست، ما هم مطمئن هستیم فدراسیون و وزارت لنگی هیچ وقت کندرون رو محروم نخواهند کرد

    • علی اسکندری

      عجب رویی دارید که میگید با اتهام زنی ها برخورد قاطع شود. شما دیگه آخرشید.

    • بدون نام

      کالدرون بجای اینکه تمرکزش رو بزاره رو تمرینات تیمش دنبال حاشیه و بحث داوری در مورد تیمهای دیگست الانم میگه منظورم استقلال نبوده پس منظورت کدوم تیمه ؟! جز استقلال با کدوم تیم کار داری؟!

    • بدون نام

      این آدم.کالدرون عقل ندارد

    • بدون نام

      اگر اينطور است خیلیها به پرسپولیس تهمت ناروا زدن ازگروهبان قندلی وتیله اش گرفته حتی ازمسیولین وبازیکنان و پیشکسوتان تیم کیسه وسایر تیم ها مگر نبودن باپرچم ژاپن به قرمزها بی احترامی میکردن.

    • بدون نام

      اگر اينطور است خیلیها به پرسپولیس تهمت ناروا زدن ازگروهبان قندلی وتیله اش گرفته حتی ازمسیولین وبازیکنان و پیشکسوتان تیم کیسه وسایر تیم ها مگر نبودن باپرچم ژاپن به قرمزها بی احترامی میکردن.

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      آقای مدیر عامل پرسپولیس و آقای قدوسی شما شرف و مردانگی رو کجا جا گذاشتید؟ مردم کرن یاکورن ک دادید حاشامیکنید؟ فیلم مصاحبشم هست شما فیلمو هم انکارمیکنید؟ دقیقا دراومده تهمت زده راجع ب استقلال حرف زده گفته لیگ ایران پاک نیست بعد شماها شرف و منطق ومدرک و همه چیو گذاشتین زیر پا؟ هواداران خودتونم مصاحبشو دیدن و اونایی ک وجدان و مردانگی دارن قبول میکنن ک کالدرون این حرفا رو زده . الان چهارساله ک مدیر عاملان قبلی و فعلی و کاپیتانتون هوچیگری میکنن و با وقاحت از مهندسی شدن و جلوی پرسپولیسو گرفتن میگید اما چیزی ک مردم هزاران بار ب چشم دیدن و بارها اتفاق افتاد وکل لیگ و مربیان و بازیکنان و مردم تو ورزشگاهها بهش اعتراض کردن حمایت علنی و مهندسی بودن همه چی بسود پرسپولیس بود پس بسه بخدا ایقد وقیح و بی حیا نباشید. درضمن امسال داوری بیشتر بسود خودتون بود اون پنالتی چن بازی قبل ک روی علیپور گرفته شد ک خطای خوده علیپور بود ک خنده و تعجب اهالی ورزش رو درپی داشت ‌ و گل هندی که علیپور با شاهین زد و همین پنالتی روی ترابی باماشین سازی و پنالتی دربی ک باید تکرارمیشد استقلال و مربیش دخالت نکردن باید دخالت میکردن؟ بجای این حرفها اون مربی کچلتون ک بار فنی و تاکتیکی نداره رو توجیه کنید مربی که از لحاظ مهره قوی ترین تیم لیگ رو داره درحد تیم ملیه اما مربیتون ایقد ضعیفه ک تو هربازی محاله بیشتر ازدوموقعیت گل داشته باشه اینوهمه پیشکسوتان و اهالی ورزش میدونن ک هرچی ضربه خوردین و امتیاز از دست دادین بخاطر مربی ضعیف و بدون تاکتیک خودتونه. چندین ساله هی هوچیگری میکنید اما درعمل چیزی ک مردم میبینن مهندسی بودن بسود خوده شماست. احتمالا آلزایمر داری اون اعتراضات چندین ساله مردم و تیمها یادت رفته طوری بود که سرمربی تیم ملی هم اعتراض کرد بهتون. شما واقعا بی حیا و وقیح شدین.
      چاپ کن ما حق داریم از تیممون دفاع کنیم ثابت کن رنگی و حروم خور نیستی نویسنده جان

    • خان

      واقعاًازمکتب گاوداری عبده همچی برمیاد،دروغوراست جلوه میدن وشب راروز،برم روتونو،پوستتون پوست کرگدنه،اخه این الاغدرون راست راست توچشم ملت نگاه میکنه وزرمیزنه،بعداون مدیرعامل گاوبازشون میگه نه اصلن نگفته،خودتی برادرخودتی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج